Gå til innhold

Rosa slim før mensen, vanlig?????

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Andre som har rosa slim før mensen? Så det da jeg tørka meg, da var det også en liten mer rødfarget slimklump. Jeg venter på mensen, så tidspunktet er riktig, men som regel bruker jeg å ha brun utflod dagene før mensen. Høres dette farlig ut? Jeg sluttet på p-piller for er halvt år siden, ikke gravid. Hilsen stressa jente 28, he he 🙈

Anonymkode: cdd81...120

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja helt vanlig:)

Anonymkode: 64315...07a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er helt normalt 

Anonymkode: afb3e...5db

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Får som regel ett varsel som litt rødt eller brunt blod når jeg går på do, dagen før mens. 

Rosa slim har jeg kunn hatt ved graviditet, en ukes tid før positiv test.

Anonymkode: c8165...b45

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Får som regel ett varsel som litt rødt eller brunt blod når jeg går på do, dagen før mens. 

Rosa slim har jeg kunn hatt ved graviditet, en ukes tid før positiv test.

Anonymkode: c8165...b45

Takk for svar. Som sagt er jeg helt sikker på at jeg ikke er gravid.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja helt vanlig:)

Anonymkode: 64315...07a

Takk for svar. Ble stressa da jeg merket det, så spurte den Snapchatroboten😂😅 Den skreiv at rosa slim kunne være et tegn på mellomblødning, spesielt hvis det skjer rundt tiden du forventer mensen. Da ble jeg livredd 🙈 Trodde mellomblødning var i mellom periodene, ikke et par dager før blødningen kommer for fullt. Tenkte slimet var som en forvarsel, akkurat som brun utflod.

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt vanlig å spotte litt før mensen setter ordentlig i gang, det gjør stort sett alltid jeg. Alt fra rosa til brunt til rødt. 

Anonymkode: a93e8...41c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er helt vanlig å spotte litt før mensen setter ordentlig i gang, det gjør stort sett alltid jeg. Alt fra rosa til brunt til rødt. 

Anonymkode: a93e8...41c

Takk for betryggende svar, da kan jeg sove godt i natt ☺️ Blir fort stressa om jeg merker noe annerledes enn jeg pleier ha det. Har bare hatt lyserosa slim en dag eller 2 når mensen begynner å bli ferdig, ikke før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...