AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #1 Skrevet 15. juni 2023 Dere som liker å suge han etter at han har vært inni dere og liker smaken, liker dere også å slikke ei annen kvinne? Anonymkode: b5b32...223 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #2 Skrevet 15. juni 2023 De som er bifile gjør vel det, men ikke heterofile. Tenker du at fordi man ikke har noe imot sin egen smak, så er man mer tilbøyelig til å tenne på andre av samme kjønn? Det er i så fall en noldus tanke. Anonymkode: d05a6...ff6 4 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #3 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De som er bifile gjør vel det, men ikke heterofile. Tenker du at fordi man ikke har noe imot sin egen smak, så er man mer tilbøyelig til å tenne på andre av samme kjønn? Det er i så fall en noldus tanke. Anonymkode: d05a6...ff6 Hvorfor er det en noldus tanke egentlig? Anonymkode: b5b32...223
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #4 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor er det en noldus tanke egentlig? Anonymkode: b5b32...223 Det er så åpenbart at jeg sliter med å forklare det. Det er bare ingen sammenheng der. Man er konstant omringet av sin egen lukt og smak, og derfor er man mer konfortabel med sin egen lukt og smak. Det har ingen sammenheng med hvilket kjønn man tenner på. Synes du det er veldig ekkelt å kysse din egen armhule når du ikke er svett? Synes du det er ekkelt å kysse Nils eller Lise sin armhule selv om de ikke er svette? Anonymkode: d05a6...ff6 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #5 Skrevet 15. juni 2023 Liker egentlig noen oppriktig det? Sånn «nå er vi begge ferdige, jeg skal bare holde på lenge her uten at du har ereksjon»? Jeg går utfra de kvinnene som gjør det har motivet «du ble ferdig, ikke jeg - kom an» 🤷♀️ Anonymkode: 2474e...45e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #6 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Dere som liker å suge han etter at han har vært inni dere og liker smaken, liker dere også å slikke ei annen kvinne? Anonymkode: b5b32...223 Hvorfor skulle det ha noen sammenheng? Er man bifil så liker man vel det, men er man heterofil så gjør man jo ikke det. Anonymkode: 43719...095
Even Tuell Skrevet 15. juni 2023 #7 Skrevet 15. juni 2023 31 minutter siden, AnonymBruker said: Dere som liker å suge han etter at han har vært inni dere og liker smaken, liker dere også å slikke ei annen kvinne? Anonymkode: b5b32...223 Å like smaken av sin egen fitte betyr ikke at man liker smaken av andres ... eller selve fitta den kommer fra. Folk kan like smaken av sin egen/typen sin sæd uten å ha lyst til å suge naboen. Bare fordi det er samme type kjønnsorgan, betyr ikke at de alle er like. Personen de henger fast på betyr MYE. Å suge/slikke partner etter sex handler nok mindre om ren objektiv smak, men mer om situasjonen tror jeg. Man syns det er sexy med å suge typen etter man har hatt sex fordi det er typen ... og fordi det er de to som har hatt sex. Eller at man syns det er opphissende å slikke den fitta man akkurat har vært inne i (og evt som man akkurat har tøm seg i). Det siste er sånn jeg tenker. Jeg syns tanken på å sprute dypt inne i kjæresten er sexy og opphissende. Jeg liker også å tenke på, se og kjenne at det renner litt ut av henne etter sex ... og jeg syns smaken/følelsen av å slikke henne etterpå er opphissende. Det er ikke fordi jeg syns sæd i seg selv er så digg. Sæd "servert" fra noe annet sted er ikke nødvendigvis like stas ... og definitivt ikke andres. Jeg liker smaken av oss, men er ikke interessert i å slikke/suge noen andre ... selv om smaken kanskje rent objektivt er mye det samme. Det er altså hvor og hvilken situasjon smaken den kommer fra som er opphissende, ikke bare selve smaken isolert fra alt annet. Og sånn vil jeg tro det er for kvinner som liker å suge typen etter sex også.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #8 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Liker egentlig noen oppriktig det? Sånn «nå er vi begge ferdige, jeg skal bare holde på lenge her uten at du har ereksjon»? Jeg går utfra de kvinnene som gjør det har motivet «du ble ferdig, ikke jeg - kom an» 🤷♀️ Anonymkode: 2474e...45e Ehh, du vet at man av og til pauser penetreringen for å gjøre andre ting? Som f.eks slikke og suge. Man er absolutt ikke ferdige og pikken er ikke slapp. Anonymkode: 8ebb0...8e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå