AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #1 Skrevet 15. juni 2023 Holder på en med fyr jeg ble kjent med for ca. 10 år siden, som er veldig opptatt av ærlighet. Jeg vet bare ikke om alt er verdt å vite.. For en uke siden sendte han meg en screenshot på morgenen. Av en samtale med eksen sin, som han var sammen med rett før vi møttes for 10 år siden. Han har fortalt at hun sender mld et par ganger i året, selv om han (og hun) har vært i andre forhold, men i screenshoten han sendte, har han bare smalltalka med henne, og også skrevet at "hun var hans første og siste kjærlighet". Hvilket jeg hang meg opp i.. Jeg var på vei til jobb, og forsto ikke hvorfor han sendte meg dette? Vil hsn såre meg? Så jeg stilte en del spm, som hvorfor han fortsatt snakker med henne om han ikke er intr., hvorfor han gir "bekreftelse" ved å svare henne og hva han ønsker å oppnå med å skrive at hun var hans første/siste(?) kjærlighet. Det ble mye mld'er denne dagen. Han ga meg en slags forklaring, og sa at han bare svarte for å være høflig, men det nådde ikke helt inn hos meg. Følte jeg mistet litt intr. for han. Og når jeg ville snakke mer med han etter jobb, var han plutselig opptatt og vi har knapt snakket siden.. Jeg tror han følte at jeg var dramatisk, og jeg ba han være ærlig om hvorfor han ble så stille, men han sa bare at "ingenting er galt". Han var veldig PÅ meg før dette skjedde. Jeg orker jo ikke å innlede et forhold til noen som fortsatt, etter 10 år, har et uavklart forhold til eksen sin. Samtidig får jeg dårlig samvittighet, fordi han har vært veldig aksepterende til ting jeg har fortalt om min fortid. Men jeg føler ikke at det er sammenlignbart, siden det er lenge siden. Hvordan ville dere tolket dette? Anonymkode: 57076...a6d
Andro Skrevet 15. juni 2023 #2 Skrevet 15. juni 2023 Han liker å gjøre deg nervøs. Du kommer til å anstrenge deg mer for ham, dersom du er redd for å miste ham, men ikke skjønner at du blir manipulert. 5 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #3 Skrevet 15. juni 2023 Ville droppa han. Anonymkode: 483f9...2f1 4 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #4 Skrevet 15. juni 2023 Han får deg til å konkurrere med henne om hans kjærlighet og omtanke, alt egentlig. Dropp ham, du kan ikke vinne dette, ikke hun heller, det er han som er sjuk som tenner på sånne triangulering Anonymkode: fdf7c...58d 5 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #5 Skrevet 15. juni 2023 Jøss, for en dust! Jeg hadde gått videre. Når han skriver at eksen var hans første og siste kjærlighet, da er han ikke egentlig ferdig med henne. Jeg hadde ønsket ham lykke til - virker som de to fortjener hverandre slik de holder på, greier ikke være sammen og heller ikke å være fra hverandre. Ikke noe jeg hadde ønsket å være tilskuer til. Gå videre, ts. Anonymkode: e2894...801 5 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #6 Skrevet 15. juni 2023 Han er emosjonelt utilgjengelig og forteller deg det rett ut. At han aldri vil elske deg eller bli kjæreste med deg, men at det er greit nok å holde på for selskapets og sexens skyld. Anonymkode: 547f2...cc0 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #7 Skrevet 15. juni 2023 Dette høres bare snålt ut, og dårlig gjort mot deg. Her er han nok ikke ferdig med x’en. Og det han skrev… Jeg hadde ikke orket et slikt forhold. Hvis du ikke er hans siste kjærlighet, så ville jeg bare stille trukket meg tilbake. Du skal føle trygghet, samhørighet, kjærlighet, gjensidig respekt mm sammen med kjæresten din. Jeg følte den chatten han sendte deg var svært nedlatende overfor deg. Sånn skal det ikke være. Anonymkode: dbacd...72e 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #8 Skrevet 15. juni 2023 Huff.. jeg datet en i 2009 som snakket om eksen sin som om det var 14 dager siden de skilte seg. Viste seg de hadde giftet seg i 2000 og skilt etter 1 år. Han trodde det skulle vare livet ut. Å fikk sjokk da drømmedama ville skilles. Da jeg traff han, hadde hun samboerskap med ny mann. Siden han hadde et barn med eksen, så benyttet han seg av å ringe henne i røykpauser på trappa. Han hadde sjeldent besøk av barnet. Ikke så interessert i å være far.Husker en gang han kom inn i fyr å flamme. Da hadde hun sagt at det var krangling med samboeren. Å da gned han seg i hendene i skadefryd. Han var sikker på at det snart var slutt mellom dem. Satt seg i godstolen å skulle se fotballkamp, som eksdama også skulle se. Jeg følte han hadde samtale inn i hodet sitt med eksen under kampen. Han glødet. Det ble aldri oss to. Å så vidt jeg vet så er eksdama hans fortsatt sammen med samboeren sin ennå. Anonymkode: da387...b92 2
PM75 Skrevet 15. juni 2023 #9 Skrevet 15. juni 2023 For en idiot! Det er vel ikke et menneske i verden som ikke forstår at det å skrive at eksen var den første og den siste er ganske så turn-off! Og så ta screenshot og sende til deg???!!! 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #10 Skrevet 16. juni 2023 Han sier faktisk til eksen at DU ikke er kjærlighet! Og, nei, man sier ikke slikt for å være høflig. Da kunne han heller skrevet at han hadde gode minner fra deres tid. Jeg tenker også at han skriver dette for å gjøre deg utrygg på han slik at konkurranseinstinktet blir vekket hos deg. At du gjør ekstra mye for han og ikke tar opp ting som plager deg. Anonymkode: e179a...72b 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 16. juni 2023 #11 Skrevet 16. juni 2023 (endret) Skeptisk. Har snakket av og på med eksen i 20 år. De siste årene har han vært i et fast forhold med hennes barn. Før henne tok han aldri steget ut, og jeg vet han fremdeles hadde følelser for meg. Så da jeg spurte om når de skulle gifte seg så ble jeg overrasket over at han sa han var usikker på om hun var "The one". Han er stefar og ble nylig bestefar for damens eldste datter. Jeg forsto ikke hva han nølte med. Hun vil gifte seg. Så da jeg fortalte at jeg skulle skilles var han veldig støttende. Men så innså jeg at han holdt det hemmelig for damen at han snakket med meg. Da spurte jeg rett ut om han elsket henne. Han sa han elsket henne. Da sa jeg at jeg ikke var komfortabel med at han pratet med meg uten at hun visste det, at han burde gifte seg med henne og at vi kuttet ALL kontakt. Han sa seg enig, men at han alltid ville være der for meg om jeg ville prate... For meg blir det feil. Fordi han er med en kvinne han har oppdratt barn med og ikke vil gifte seg fordi han ikke vet om hun er den rette... Og han holdt det hemmelig at vi hadde kontakt. Endret 16. juni 2023 av WhisperingWind
IANIAN Skrevet 16. juni 2023 #12 Skrevet 16. juni 2023 Dette har du ikke godt av. Det er ikke grei oppførsel i det hele tatt. Gå videre og ikke se deg tilbake 1
Virrevirrevapp Skrevet 17. juni 2023 #13 Skrevet 17. juni 2023 Han har enten sterke følelser for henne, eller liker å gjøre deg usikker. Uansett er dette ikke mannen for deg.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #14 Skrevet 17. juni 2023 Han skriver jo rett ut til del at han ikke har følelser for deg, så her er det vel bare å avslutte raskest mulig. Anonymkode: a156d...a9e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå