Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde du sakt om en person etter flere år bare slettet/blokkerte den fra sosiale medier? 

Etter lengre tid med lite kommunikasjon, kjenner jeg veldig på å bare avslutte et «vennskap» med en kompis det aldri blir noe mere med. Vi har kjent hverandre i snart 10 år, med perioder uten kontakt. 

Tonen og kjemien i mellom oss er veldig god og spesiell, alt bare klaffer. Av ulike grunner har det aldri blitt mere enn flørting mellom oss, selv om vi begge er enige om at vi hadde passet veldig godt som par. Nå er vi begge i midten av 30 årene. 

Problemet nå er at jeg kjenner veldig på at dette må avsluttes en gang for alle, kan enkelt å greit ikke holde på slik lenger. Føler ting blir satt litt på vent i et håp om at det skal bli oss… spesielt siden han snakker om ønsker om barn med meg. 

Burde jeg si ifra at jeg ikke ønsker mere kontakt? Eller bare blokkere å ikke si noe? Føler det siste er litt umodent og slemt av meg,  jeg har prøvd å avslutte tidligere uten hell når jeg har tatt det opp.

Anonymkode: c04e0...356

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når dere uansett ikke har noe fast kontakt blir det veldig rart å si fra. Bare slett og blokk, han skjønner nok hvorfor og er enig den dagen han oppdager det 

Anonymkode: d900b...f54

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

*sagt

Har dere noensinne møttes i virkeligheten eller er det bare snakk om et internettvennskap?
Bor dere langt fra hverandre? Er noen av dere i forhold fra før?

Anonymkode: 6dbdf...3a0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

*sagt

Har dere noensinne møttes i virkeligheten eller er det bare snakk om et internettvennskap?
Bor dere langt fra hverandre? Er noen av dere i forhold fra før?

Anonymkode: 6dbdf...3a0

Vi har møttes ja, vi bor ca 45 minutter fra hverandre. Noe som ikke er langt fra hverandre med tanke på hvor vi bor. 
Begge to er single. 

Anonymkode: c04e0...356

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...