Gå til innhold

Er modereringen her på forumet for streng?

Er modereringen her på forumet for streng?  

69 stemmer

1. 1. Er modereringen her på forumet for streng?

• Modereringen bør være enda strengere.
      2
    • Modereringen er fin som den er.
      48
    • Modereringen er for streng.
      19

Anbefalte innlegg

Skrevet

er enig med flertallet. Syns de gjør en god jobb

Skrevet
er enig med flertallet. Syns de gjør en god jobb

De gjør en god jobb.

Noen variasjoner i praksis nå og da må nesten forventes når det er mennesker og ikke roboter som modererer. Og heldigvis er det mennesker for de kan vi diskutere med og de endrer praksis når det er nødvendig.

Jeg lurer på hvor ofte de har endret praksis på bakgrunn av konstruktive tilbakemeldinger? Det må da være ganske ofte? Jeg er ikke av den typen som husker alt så veldig nøye, men jeg mener da virkelig at de endret praksis på moderering en god del ganger i fjor.

Skrevet

Jevnt over synes jeg de gjør en bra jobb. Til tider virker det som om reglene praktiseres litt ulikt avhengig av hvem som modererer der og da, men siden de tross alt er mennesker(tror jeg da) er vel det å forvente.

Naturligvis har jeg vært uenig i noen av de avgjørelsene som tas, men noen kameler må man av og til svelge.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg har avstått fra å stemme, fordi jeg ikke synes det er et fullgodt alternativ til hva jeg mener.

Jevnt over er det god moderering. Noe streng, men det forstår jeg godt at er tilfellet i et så stort forum som dette. I tillegg virker den av og til noe inkonsekvent, som selvagt er fordi det er så mange moderatorer her og som gjør dette på fritiden sin. Dette gjør det jo nødvendigvis vanskelig å diskutere hvert eneste vanskelig modereringstilfelle.

På grunn av dette har det også vært enkelttråder jeg har reagert på modereringen på, og jeg tror nok at moderatorene kanskje skal være mer nyansert og gjerne forsøke å diskutere med hverandre når de modererer klart problematiske tråder og dagbøker.

Skrevet
gjerne forsøke å diskutere med hverandre når de modererer klart problematiske tråder og dagbøker.

Noe vi faktisk gjør hver eneste dag. :)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
Noe vi faktisk gjør hver eneste dag. :)

Ok, og da er det veldig bra! :)

Det er nemlig ikke alltid det virker slik.

Uansett er det litt av en jobb dere har tatt på dere - moderering er jo ikke akkurat en eksakt vitenskap, og dere skal vite at jeg synes at det ikke minst er flott at dere deltar i disse debattene.

Skrevet
dere skal vite at jeg synes at det ikke minst er flott at dere deltar i disse debattene.

Moderatorene har full anledning til å delta som vanlige brukere i forumet, ja. :)

Skrevet (endret)

Jeg er godt fornøyd med moddene, jeg.

Endret av Dødspingvinen
Skrevet

som så mange andre påpeker så er det ikke alltid samsvar mellom moderatorene når det gjelder tolkning av reglene.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Modereringen er i de fleste tilfeller bra. Tenker litt vel mye på andres følelser i enkelte tilfeller muligens, og tolker kanskje noen tråder litt i hjel.

Skrevet
Modereringen er i de fleste tilfeller bra. Tenker litt vel mye på andres følelser i enkelte tilfeller muligens, og tolker kanskje noen tråder litt i hjel.

Nå må du ikke glemme at dette er kvinneguiden da. Vi er jo ganske så flinke til både å moderere hverandre og å tolke ting i hjel i virkeligheten også.

Skrevet

Det er jaggu brukermassen og nokså flinke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...