AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #1 Skrevet 15. juni 2023 Barna må ha sovevogn. Hva er deres erfaring med bruk av "egen" vogn og ny vogn kun til bruk i barnehagen (f.eks kjøpt på finn)? Anonymkode: 183fb...1fd
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #2 Skrevet 15. juni 2023 Vi kjøpte en brukt vogn på finn for nesten ingenting for å ha i barnehagen. Fungerer veldig fint Anonymkode: 2fe1f...38b 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #3 Skrevet 15. juni 2023 Kommer jo an på! Vi går til og fra barnehagen, så hadde blitt styr med egen vogn i barnehagen som må hjem i helger og ferier, og finne et sted til vogna vi bruker til og fra. Bor et stykke unna, så ungen hadde ikke gått selv heller. Anonymkode: d1e60...863 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #4 Skrevet 15. juni 2023 Jeg hadde en som sto der fast, da jeg syns det var styr og ta den frem og tilbake hver dag 😊 men vognene sto pent og tørt inne, og jeg hadde min «fine» vogn der også og det skjedde ikke noe med den så det var heller ikke noe problem 😊 Anonymkode: 20423...d93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå