Gå til innhold

Gravid - greit at alle har meninger om kroppen min...?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gravid for 4 gang og ALLE syns det er greit å kommentere: hvorvidt jeg er stor ellwr liten ifht hvor langt jeg har kommet... Og at jeg har lagt på meg mer denne gangen enn tidligere andre steder enn magen. Kjenner det går på selvtillitten løs.. Og blir redd jeg har en gigababy inni der...får spm om det er to der.... Hva er deres erfaring? Er det bare magen som kommer tidligere? 

Anonymkode: 6499a...2a3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Magen kommer tidligere, men å kommentere kropp er ikke innafor. Med mindre man sier man har fin babymage.. 

Anonymkode: 5cea1...bcc

AnonymBruker
Skrevet

Halvveis i min andre graviditet og møter på de samme kommentarene som sist om at magen er så «liten»!! Blir jo naturligvis redd for at det er noe galt med vekst etc. 

Virker som om det er helt normalt med de kommentarene om kropp til gravide, på samme måte som kommentarer om størrelse på babyen etterhvert også om hvor stor eller liten vedkommende er….

Anonymkode: d4a71...070

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Folk kan holde kjeft.

Anonymkode: 4c5a6...1a7

AnonymBruker
Skrevet

Dessverre helt normalt, men dog ikke greit. På tampen av svangerskapet med nr 3 nå. Og her om dagen var det sommeravslutning på skolen til eldste. "Oi, nå var du stor". Er det mange der inne eller?" "Nå er det vel ikke lenge igjen siden du er SÅ stor"

Dette med størrelse på magen har jeg vell hørt siden uke 20. Og er så lei, og føler meg så lite flott. Har forøvrig hørt det med de andre to også. Jeg bærer tydeligvis barna "utenpå". 

Anonymkode: 89838...401

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...