Gå til innhold

Hvordan slutte og være sur og bitter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så bitter og sur på meg selv og også urettferdighet som har kommet min vei. Sykdom på barnet mitt. Jeg har gjort noen dårlige valg. Det er ikke så viktig hva jeg er sur og bitter på egentlig men jeg trenger hjelp til å slutte og være det. 

Jeg er klar over at man må fokusere på det bra i livet, det prøver jeg på. Endre det man ikke er fornøyd med (dessverre ikke alt som kan endres). Må godta at det ble som det ble. Slutte og være så egosentrisk og ta seg sammen for barna. Men det er pokker ikke lett! Hvordan klarer dere andre å gjøre dette? Noen som har klart og snu det til noe levelig? Trenger ikke bli en sprudlende positiv person, for det er heller ikke målet. Men jeg vil gjerne ha det ok.. 

Tips/råd? 

Anonymkode: 88403...b45

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan faktisk være umulig å fokusere på det positive i livet i enkelte perioder. Det beste du kan gjøre er å drive deg selv til et sted der du er fornøyd ned deg selv. Det kan være hardt arbeid men når du er et sted i livet som er bedre vil du slutte å være sur og bitter. Mulig du føler deg fastlåst i en situasjon, du må endre den. 

Nøkkelen er i selvutvikling, lykke til 🧡

Anonymkode: 4b348...aab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er til tider bitter; sykdom og omstendigheter i livet har preget meg dypt. I dag eksisterer jeg bare-lever ikke. Men jeg sier til meg selv at det kunne vært værre-jeg kunne vært kvinne i Afghanistan, eller på flukt fra krigen i Ukraina. Selv om livet er dårlig, så har jeg tak over hodet og mat på bordet🌹Dette var neppe noen trøst🥴Jeg glfser titt og ofte til folk som kommer med ubetenksomme kommentarer, som får meg til å opptre som en bisarr forsvarsadvokat. For meg selv.

Anonymkode: f77e6...220

AnonymBruker
Skrevet

Å erkjenne det er ko å ha kommet langt på vei tenker jeg. 
Tror nok mange flere har det slik enn du tror. 
Alle gjør feil og kan bomme litt.

Gjør ting som gir deg mestring og tilgi deg selv for småting 

Anonymkode: 5e5ef...c1f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...