Gå til innhold

Hvordan sende en video anonymt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har (dessverre) en video av en mann jeg tenker å sende kona hans anonymt.

Må jeg opprette en anonym e-post (vil helst slippe det), eller finnes det andre metoder, tro? Hun trenger ikke kunne svare, men litt viktig at hun ser videoen.

Har videoen som en fil, ikke som en link.

Anonymkode: 7a9f5...9f5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor tenker du at mottaker skal få videoen da?

Skal det være på en e-post? Sosiale Medier? 

Det aller enkleste er å opprette en epostadresse, og sende der.

Alternativt lage en sosiale medier profil, sende til på melding. 

Anonymkode: e84c2...f1e

Skrevet

Minnepinne og sneglepost? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Må jeg opprette en anonym e-post (vil helst slippe det), eller finnes det andre metoder, tro? Hun trenger ikke kunne svare, men litt viktig at hun ser videoen.

Ikke gjør det.

• Liker 1
Gjest Schmuhu
Skrevet
On 6/15/2023 at 7:18 PM, AnonymBruker said:

Epost er gjerne ikke stort nok for videofiler. Du kommer deg ikke rundt å bruke en plattform eller egen hosting. Med mindre videoen er veldig liten. Å være 100% anonym på nett er nesten umulig selv om du bruker TOR.

11 hours ago, newman01 said:

Minnepinne og sneglepost? 

Jeg hadde sannsynligvis ikke puttet en ukjent minnepinne fra en anonym avsender inn i min pc altså.

Schmuhu

AnonymBruker
Skrevet
On 6/15/2023 at 7:18 PM, AnonymBruker said:

Hvis videoen ikke er så stor, er det bare å duckduckducke "anonymous email with attachment"; det finnes tjenester som tilbyr dette.

Ellers synes jeg folk bør få ordne ting seg imellom i et forhold uten at anonyme "hjelpere" blander seg inn uten å ta konsekvensen av handlingene sine; hvis du ønsker å ta kontakt med kona (antagelig om at mannen hennes er utro?), så vær nok mann (eller kvinne) til å fortelle henne det ansikt til ansikt over en kopp kaffe.

Anonymkode: 6ab3c...1a1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.6.2023 den 12.55):

Hvor tenker du at mottaker skal få videoen da?

Skal det være på en e-post? Sosiale Medier? 

Det aller enkleste er å opprette en epostadresse, og sende der.

Alternativt lage en sosiale medier profil, sende til på melding. 

Anonymkode: e84c2...f1e

Det var lurt 😊 TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.6.2023 den 0.49):

Hvis videoen ikke er så stor, er det bare å duckduckducke "anonymous email with attachment"; det finnes tjenester som tilbyr dette.

Ellers synes jeg folk bør få ordne ting seg imellom i et forhold uten at anonyme "hjelpere" blander seg inn uten å ta konsekvensen av handlingene sine; hvis du ønsker å ta kontakt med kona (antagelig om at mannen hennes er utro?), så vær nok mann (eller kvinne) til å fortelle henne det ansikt til ansikt over en kopp kaffe.

Er ikke utroskap, nei. Har selvsagt forsøkt å snakke med dem... TS

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er ikke utroskap, nei. Har selvsagt forsøkt å snakke med dem... TS

Problemet er likevel at når man blander seg inn som utenforstående, kan dette få utilsiktede konsekvenser man ikke aner omfanget av, som i enkelte tilfeller familietragedier og selvmord.

Folk bør etter min mening konsentrere seg om sine egne liv, og la andre få leve sine; det er dessverre mye trøbbel som har oppstått selv om hensikten i utgangspunktet var god.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Problemet er likevel at når man blander seg inn som utenforstående, kan dette få utilsiktede konsekvenser man ikke aner omfanget av, som i enkelte tilfeller familietragedier og selvmord.

Folk bør etter min mening konsentrere seg om sine egne liv, og la andre få leve sine; det er dessverre mye trøbbel som har oppstått selv om hensikten i utgangspunktet var god.

Skjønner den, men det er ikke noe sånt i dette tilfelle. 😊 TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...