Gå til innhold

Hvorfor er det lettere for meg å få sex med damer som er 35+ og kommet ut av forhold, enn på min egen alder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 21 og opplever det som mye lettere å få sex, snakke og flørte på tinder med damer som er 35+ enn de som er 18-23. Hvorfor er det lettere?

Det er spesielt lett å chatte deilig med de kvinnene som er på vei til å gjøre det slutt med mannen og det er også lett å møte de som har gått ut av forhold. Hvorfor egentlig? Ble det lite sex på de i forholdet, så nå vil de ha en ung fyr de kan bli knulla av?

Ikke at jeg klager

Anonymkode: 95dc0...1c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis så voksne damer vil ha kontakt med en så ung mann, er de nok innstilt på noe kortvarig og useriøst. De fleste damer på den alderen vil sile deg bort uten videre, både for forhold og for flørt.

Jentene rundt din alder er gjerne interessert i et forhold og har naturligvis andre/flere krav fordi de er ute etter å forelske seg og komme i forhold.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er 21 og opplever det som mye lettere å få sex, snakke og flørte på tinder med damer som er 35+ enn de som er 18-23. Hvorfor er det lettere?

Det er spesielt lett å chatte deilig med de kvinnene som er på vei til å gjøre det slutt med mannen og det er også lett å møte de som har gått ut av forhold. Hvorfor egentlig? Ble det lite sex på de i forholdet, så nå vil de ha en ung fyr de kan bli knulla av?

Ikke at jeg klager

Er du ærlig på at du er 21 år? 

AnonymBruker
Skrevet
Biloba skrev (2 minutter siden):

Hvis så voksne damer vil ha kontakt med en så ung mann, er de nok innstilt på noe kortvarig og useriøst. De fleste damer på den alderen vil sile deg bort uten videre, både for forhold og for flørt.

Jentene rundt din alder er gjerne interessert i et forhold og har naturligvis andre/flere krav fordi de er ute etter å forelske seg og komme i forhold.

Jeg sier ikke nei til hverken sex eller forhold. Men så klart, blir ikke forhold med ei på 39, men sex sier jeg ikke nei til! 

AnonymBruker
Skrevet
TLR skrev (1 minutt siden):

Er du ærlig på at du er 21 år? 

Ja

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja

Så damer på 35 pluss vil ha kontakt med deg på 21. Det høres merkelig ut 

AnonymBruker
Skrevet
TLR skrev (Akkurat nå):

Så damer på 35 pluss vil ha kontakt med deg på 21. Det høres merkelig ut 

Hva er merkelig med det? Bare i år har jeg hatt sex med 5 forskjellige damer som er 35+, 2 av de fast. Alle ut av et forhold.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er merkelig med det? Bare i år har jeg hatt sex med 5 forskjellige damer som er 35+, 2 av de fast. Alle ut av et forhold.

Det er kvalmt etter min mening men vi er forskjellige 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
TLR skrev (Akkurat nå):

Det er kvalmt etter min mening men vi er forskjellige 

Sex er sex så jeg klager ikke

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva med jenter på din alder 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ikke at jeg klager

Ja?

De er ute etter enkelt ligg de kan bry seg minimalt om ellers. 

AnonymBruker
Skrevet

De er vel desperate da

Anonymkode: f4145...1c3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AprilLudgate skrev (Akkurat nå):

Ja?

De er ute etter enkelt ligg de kan bry seg minimalt om ellers. 

Samme som meg, egentlig. Minus de faste jeg hadde en periode. Det var villt!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ikke at jeg klager

Like greit de unge holder seg unna. Så slipper de kjønnssykdommer og en fboy.

Anonymkode: 36565...e04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig.  Jeg er 33 og kunne ikke tenke meg å ha sex med 21 åring. For ung, litt som barn på en måte... men jeg tenker at damer 35 + med barn,  har nok de barna de vil ha og en viss plan for livet slik at de har det godt og trygt, så de kan rett og slett nyte livet, jenter på 21-23 begynner å se etter en seriøs kjæreste og siler menn veldig streng, for den mannen kan bli far til barna dems, ektemann,  osv. Damer 35+ med barn er nok delvis ferdige med den delen av livet. Det er herlig å være kvinne over 30 og ha de barna man vil ha for å si det sånn....

Anonymkode: 14a7d...edd

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke si at det høres normalt ut å ha sex med menn på 21 når du selv er 35 pluss.

AnonymBruker
Skrevet
TLR skrev (13 minutter siden):

Kan ikke si at det høres normalt ut å ha sex med menn på 21 når du selv er 35 pluss.

Vel, du skulle sett litt av det de damene skriver!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Samme som meg, egentlig. Minus de faste jeg hadde en periode. Det var villt!

Ja - da er vel problemet løst da. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Vel, du skulle sett litt av det de damene skriver!

Er vel desperate da 

Endret av TLR
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke at jeg klager

Jo jeg tror deg.. Alle skriver om at seksuell kjemi må stemme.. Men hvis man ikke har kjemi med å prate med en kvinne, får man heller ikke sex for å si det enkelt. Du har kanskje lært deg noen triks, som kvinner ikke klarer å stå imot? Du gjør dem kanskje nysgjerrig og viser at du spennende? Kanskje du er en støttende person som liker å gi kvinner trøst? Du beviser at du ikke utnytter at hun er såret? Men hun vil ha sex med deg fordi du er støtter henne og føler seg trygg?

Hahha, ja hvorfor vet jeg at dette stemmer?  Jo fordi jeg er ærlig med mine hensikter, sexen kommer som et bonus av å være en god venn. Og jeg har mange venninner som har opplevd dårlig samliv og sexliv, hos meg får de lov til å gjøre hva de vil. Da føler de seg fri, og frigjordt fra det onde😅 Sexen kan bli utrolig intens, for å venteperioden gjør noe med sexlysten. Så det blir aldri bare en gang, hun får til hun blir mettet. Så sender jeg henne ut i verden som en ny kåtsara, for vi blir aldri kjærester.. vi er bare venner som støtter, trøster og knuller hverandre og har masse gøy sammen🥰💙

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...