AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #1 Skrevet 15. juni 2023 Jeg er 21 og opplever det som mye lettere å få sex, snakke og flørte på tinder med damer som er 35+ enn de som er 18-23. Hvorfor er det lettere? Det er spesielt lett å chatte deilig med de kvinnene som er på vei til å gjøre det slutt med mannen og det er også lett å møte de som har gått ut av forhold. Hvorfor egentlig? Ble det lite sex på de i forholdet, så nå vil de ha en ung fyr de kan bli knulla av? Ikke at jeg klager Anonymkode: 95dc0...1c0
Biloba Skrevet 15. juni 2023 #2 Skrevet 15. juni 2023 Hvis så voksne damer vil ha kontakt med en så ung mann, er de nok innstilt på noe kortvarig og useriøst. De fleste damer på den alderen vil sile deg bort uten videre, både for forhold og for flørt. Jentene rundt din alder er gjerne interessert i et forhold og har naturligvis andre/flere krav fordi de er ute etter å forelske seg og komme i forhold. 2
TLR Skrevet 15. juni 2023 #3 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er 21 og opplever det som mye lettere å få sex, snakke og flørte på tinder med damer som er 35+ enn de som er 18-23. Hvorfor er det lettere? Det er spesielt lett å chatte deilig med de kvinnene som er på vei til å gjøre det slutt med mannen og det er også lett å møte de som har gått ut av forhold. Hvorfor egentlig? Ble det lite sex på de i forholdet, så nå vil de ha en ung fyr de kan bli knulla av? Ikke at jeg klager Anonymkode: 95dc0...1c0 Er du ærlig på at du er 21 år?
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #4 Skrevet 15. juni 2023 Biloba skrev (2 minutter siden): Hvis så voksne damer vil ha kontakt med en så ung mann, er de nok innstilt på noe kortvarig og useriøst. De fleste damer på den alderen vil sile deg bort uten videre, både for forhold og for flørt. Jentene rundt din alder er gjerne interessert i et forhold og har naturligvis andre/flere krav fordi de er ute etter å forelske seg og komme i forhold. Jeg sier ikke nei til hverken sex eller forhold. Men så klart, blir ikke forhold med ei på 39, men sex sier jeg ikke nei til! Anonymkode: 95dc0...1c0
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #5 Skrevet 15. juni 2023 TLR skrev (1 minutt siden): Er du ærlig på at du er 21 år? Ja Anonymkode: 95dc0...1c0
TLR Skrevet 15. juni 2023 #6 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja Anonymkode: 95dc0...1c0 Så damer på 35 pluss vil ha kontakt med deg på 21. Det høres merkelig ut
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #7 Skrevet 15. juni 2023 TLR skrev (Akkurat nå): Så damer på 35 pluss vil ha kontakt med deg på 21. Det høres merkelig ut Hva er merkelig med det? Bare i år har jeg hatt sex med 5 forskjellige damer som er 35+, 2 av de fast. Alle ut av et forhold. Anonymkode: 95dc0...1c0
TLR Skrevet 15. juni 2023 #8 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er merkelig med det? Bare i år har jeg hatt sex med 5 forskjellige damer som er 35+, 2 av de fast. Alle ut av et forhold. Anonymkode: 95dc0...1c0 Det er kvalmt etter min mening men vi er forskjellige 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #9 Skrevet 15. juni 2023 TLR skrev (Akkurat nå): Det er kvalmt etter min mening men vi er forskjellige Sex er sex så jeg klager ikke Anonymkode: 95dc0...1c0
TLR Skrevet 15. juni 2023 #10 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er merkelig med det? Bare i år har jeg hatt sex med 5 forskjellige damer som er 35+, 2 av de fast. Alle ut av et forhold. Anonymkode: 95dc0...1c0 Hva med jenter på din alder
AprilLudgate Skrevet 15. juni 2023 #11 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg er 21 og opplever det som mye lettere å få sex, snakke og flørte på tinder med damer som er 35+ enn de som er 18-23. Hvorfor er det lettere? Det er spesielt lett å chatte deilig med de kvinnene som er på vei til å gjøre det slutt med mannen og det er også lett å møte de som har gått ut av forhold. Hvorfor egentlig? Ble det lite sex på de i forholdet, så nå vil de ha en ung fyr de kan bli knulla av? Ikke at jeg klager Anonymkode: 95dc0...1c0 Ja? De er ute etter enkelt ligg de kan bry seg minimalt om ellers.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #12 Skrevet 15. juni 2023 De er vel desperate da Anonymkode: f4145...1c3 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #13 Skrevet 15. juni 2023 AprilLudgate skrev (Akkurat nå): Ja? De er ute etter enkelt ligg de kan bry seg minimalt om ellers. Samme som meg, egentlig. Minus de faste jeg hadde en periode. Det var villt! Anonymkode: 95dc0...1c0
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #14 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg er 21 og opplever det som mye lettere å få sex, snakke og flørte på tinder med damer som er 35+ enn de som er 18-23. Hvorfor er det lettere? Det er spesielt lett å chatte deilig med de kvinnene som er på vei til å gjøre det slutt med mannen og det er også lett å møte de som har gått ut av forhold. Hvorfor egentlig? Ble det lite sex på de i forholdet, så nå vil de ha en ung fyr de kan bli knulla av? Ikke at jeg klager Anonymkode: 95dc0...1c0 Like greit de unge holder seg unna. Så slipper de kjønnssykdommer og en fboy. Anonymkode: 36565...e04 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #15 Skrevet 15. juni 2023 Helt ærlig. Jeg er 33 og kunne ikke tenke meg å ha sex med 21 åring. For ung, litt som barn på en måte... men jeg tenker at damer 35 + med barn, har nok de barna de vil ha og en viss plan for livet slik at de har det godt og trygt, så de kan rett og slett nyte livet, jenter på 21-23 begynner å se etter en seriøs kjæreste og siler menn veldig streng, for den mannen kan bli far til barna dems, ektemann, osv. Damer 35+ med barn er nok delvis ferdige med den delen av livet. Det er herlig å være kvinne over 30 og ha de barna man vil ha for å si det sånn.... Anonymkode: 14a7d...edd 1
TLR Skrevet 15. juni 2023 #16 Skrevet 15. juni 2023 Kan ikke si at det høres normalt ut å ha sex med menn på 21 når du selv er 35 pluss.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #17 Skrevet 15. juni 2023 TLR skrev (13 minutter siden): Kan ikke si at det høres normalt ut å ha sex med menn på 21 når du selv er 35 pluss. Vel, du skulle sett litt av det de damene skriver! Anonymkode: 95dc0...1c0 1
AprilLudgate Skrevet 15. juni 2023 #18 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Samme som meg, egentlig. Minus de faste jeg hadde en periode. Det var villt! Anonymkode: 95dc0...1c0 Ja - da er vel problemet løst da. 1
TLR Skrevet 15. juni 2023 #19 Skrevet 15. juni 2023 (endret) AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Vel, du skulle sett litt av det de damene skriver! Anonymkode: 95dc0...1c0 Er vel desperate da Endret 15. juni 2023 av TLR
Bamseklemmer Skrevet 15. juni 2023 #20 Skrevet 15. juni 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er 21 og opplever det som mye lettere å få sex, snakke og flørte på tinder med damer som er 35+ enn de som er 18-23. Hvorfor er det lettere? Det er spesielt lett å chatte deilig med de kvinnene som er på vei til å gjøre det slutt med mannen og det er også lett å møte de som har gått ut av forhold. Hvorfor egentlig? Ble det lite sex på de i forholdet, så nå vil de ha en ung fyr de kan bli knulla av? Ikke at jeg klager Anonymkode: 95dc0...1c0 Jo jeg tror deg.. Alle skriver om at seksuell kjemi må stemme.. Men hvis man ikke har kjemi med å prate med en kvinne, får man heller ikke sex for å si det enkelt. Du har kanskje lært deg noen triks, som kvinner ikke klarer å stå imot? Du gjør dem kanskje nysgjerrig og viser at du spennende? Kanskje du er en støttende person som liker å gi kvinner trøst? Du beviser at du ikke utnytter at hun er såret? Men hun vil ha sex med deg fordi du er støtter henne og føler seg trygg? Hahha, ja hvorfor vet jeg at dette stemmer? Jo fordi jeg er ærlig med mine hensikter, sexen kommer som et bonus av å være en god venn. Og jeg har mange venninner som har opplevd dårlig samliv og sexliv, hos meg får de lov til å gjøre hva de vil. Da føler de seg fri, og frigjordt fra det onde😅 Sexen kan bli utrolig intens, for å venteperioden gjør noe med sexlysten. Så det blir aldri bare en gang, hun får til hun blir mettet. Så sender jeg henne ut i verden som en ny kåtsara, for vi blir aldri kjærester.. vi er bare venner som støtter, trøster og knuller hverandre og har masse gøy sammen🥰💙 Endret 15. juni 2023 av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå