AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #1 Skrevet 15. juni 2023 Man har da disse bekjente/venninner som absolutt må legge til alle dem bare møter 1 gang på SoMe eller mest snapchat. Feks en bekjent av meg hun la til min kjæreste på sin snap via en snapgruppe av festen til en av mine kompiser, synes er litt rart å legge til bare får å legge. jeg legger ikke til venninner/bekjent sine menn på SoMe. Hva skal jeg med dem der? Joda de er greie fyrer men henger jo ikke med dem mer en 1 gang i måneden sammen med venninna mi. Om jeg kjente den fra før, før dem ble sammen da er jo saken noe annet. Men om jeg blir kjent med kjæresten til en venninne via henne da går jeg ikke på facebook eller spør han hva han heter på snap😂 synes slike kvinner ikke har respekt for venninnene sine, i fleste tillfeller så er jo ikke venninna sin kjæreste MIN venn, som sagt greie karer men de er venninna mi sin kjærest og ikke min venn bare fordi venninna mi er min venn. deres meining om dette? Anonymkode: 02979...2c0
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #2 Skrevet 15. juni 2023 Er du ikke ferdig med dette enda? Det er helt normalt for mange, ville ikke kalt det respektløst akkurat. Anonymkode: dc8ba...848 3
Pippi Lotta Skrevet 15. juni 2023 #3 Skrevet 15. juni 2023 Jeg tenker det er helt naturlig å lege venners kjærester til. Hadde heller reagert om en venninne ikke viste interesse for en ny kjæreste i det helle tatt. Er man venner så bør man jo visse interesse for hva som skjer i hverandres liv, og en kjæreste er jo en stor del av livet.
17.11 Skrevet 15. juni 2023 #4 Skrevet 15. juni 2023 Er det respektløst å legge til en venninnens kjæreste, som man har blitt presentert for, på sosiale medier? Det var nytt for meg. Hvor gamle er dere? Tror du hun er ute etter kjæresten din, eller hva er egentlig problemet? Vil du ikke at de skal bli bedre kjent? 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #5 Skrevet 15. juni 2023 Er du sjalu TS? I mitt hodet er det helt naturlig. Anonymkode: 189f9...eb0
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #6 Skrevet 15. juni 2023 Nei det er ikke respektløst, og folk skal ikke måtte hensyn ta din usunne sjalusi. Anonymkode: 386f3...d8b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå