AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #1 Skrevet 15. juni 2023 Jeg er ikke norsk selv og søker helst utenlandske menn (Midtøsten). Vet det er en del av dem på Tinder, men synes det er vanskelig å finne noen seriøse der inne. Jeg drikker ikke og går ikke på byen, så den slags arenaer funker dårlig for meg. Andre forslag der det er en del utenlandske menn, men som kanskje er hakket mer seriøst enn Tinder tas imot med stor takk 🤍 Anonymkode: 59ea0...02b
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #2 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke norsk selv og søker helst utenlandske menn (Midtøsten). Vet det er en del av dem på Tinder, men synes det er vanskelig å finne noen seriøse der inne. Jeg drikker ikke og går ikke på byen, så den slags arenaer funker dårlig for meg. Andre forslag der det er en del utenlandske menn, men som kanskje er hakket mer seriøst enn Tinder tas imot med stor takk 🤍 Anonymkode: 59ea0...02b Hvorfor i all verden vil du ha en fyr fra Midtøsten? Du ber om problemer om du ikke har konvertert og er forberedt på det som venter. Har to venninner som begge har vært sammen med hver sin fyr fra Midtøsten. Det var ikke sunne forhold. Anonymkode: 6fcdd...3f1 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #3 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor i all verden vil du ha en fyr fra Midtøsten? Du ber om problemer om du ikke har konvertert og er forberedt på det som venter. Har to venninner som begge har vært sammen med hver sin fyr fra Midtøsten. Det var ikke sunne forhold. Anonymkode: 6fcdd...3f1 Deler absolutt IKKE den erfaringen. Men du kjenner kanskje ingen som har vært i et usunt forhold med en norsk mann? Anonymkode: 3e036...5ea
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #4 Skrevet 15. juni 2023 Heng ut på Grønland i Oslo. Gjerne ta deg en tur gjennom Botsparken nattestid... Anonymkode: e373a...045 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #6 Skrevet 15. juni 2023 Det er mange østeuropeere på badoo hvertfall men vet ikke om noe med ekstra mange fra Midtøsten desverre Anonymkode: 11849...80e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå