AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #1 Skrevet 15. juni 2023 Snakker om evidensia dyresykehusene. Har vært der med dyrene flere ganger, og sliter litt med økonomien, men har god forsikring. vær gang vi er der må jeg sende et dirketeoppgjør, men ved denne klinikken må man inngå en kredittavtale med svea finans, og få godkjent beløpet. Og når det er godkjent sender klinikken direkteopgjlr til agria. Dermed får jeg regning av svea på det forsikringen evt ikke dekker. Skjønner det ikke helt. Og hater at de gjør det sånn. Anonymkode: 545e1...87c
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #2 Skrevet 15. juni 2023 Bytt til anicura da? Direkteoppgjør er gratis hvis du ber om aniplan Anonymkode: 4f547...522
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #3 Skrevet 16. juni 2023 Vi har tre klinikker her (Evidensia, Anicura + en selvstendig) og alle tilbyr direkteoppgjør mot et gebyr på noen hundrelapper. Aldri opplevd at man må få innvilget kreditt noe sted først. Anonymkode: 0fe2b...ca0 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #4 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har tre klinikker her (Evidensia, Anicura + en selvstendig) og alle tilbyr direkteoppgjør mot et gebyr på noen hundrelapper. Aldri opplevd at man må få innvilget kreditt noe sted først. Anonymkode: 0fe2b...ca0 Vet, syns det er ganske latterlig Anonymkode: 545e1...87c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #5 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 16.6.2023 den 7.32): Vet, syns det er ganske latterlig Anonymkode: 545e1...87c Hvorfor bytter du ikke dyreklinikk? Det vanlige er å betale noen hundrelapper for at de tar direkteoppgjør så betaler du egenandel direkte til klinikken. Anonymkode: c32b3...9c8
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #6 Skrevet 17. juni 2023 Anicura tilbyr å ta oppgjør med Forsikringsselskapet men det koster 450,- - Så det fikser jeg alltid selv. Får kvittering og sykehistorie på mail, så sender jeg det inn til forsikringen. Anonymkode: 7df57...920 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #7 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anicura tilbyr å ta oppgjør med Forsikringsselskapet men det koster 450,- - Så det fikser jeg alltid selv. Får kvittering og sykehistorie på mail, så sender jeg det inn til forsikringen. Anonymkode: 7df57...920 Greit nok når det er snakk om småbeløp. litt verre når man plutselig sitter der med en regning på 90.000,-. Anonymkode: 0fe2b...ca0
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #8 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Greit nok når det er snakk om småbeløp. litt verre når man plutselig sitter der med en regning på 90.000,-. Anonymkode: 0fe2b...ca0 Skjønner. Man pleier jo å få det på avbetaling hos tannleger mm. Så det burde absolutt være mulig hos Vets! Er dette helt umulig så må man nesten ta opp et banklån da. Anonymkode: 7df57...920
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #9 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner. Man pleier jo å få det på avbetaling hos tannleger mm. Så det burde absolutt være mulig hos Vets! Er dette helt umulig så må man nesten ta opp et banklån da. Anonymkode: 7df57...920 Det er som regel ikke mulig, Fredrikstad dyresykehus har info om forbrukslån du kan søke om, du må betale egenandel før de ser hunden din. Har du ikke direkteoppgjør må du betale hele beløpet før de ser på hunden. Min hund måtte dit akutt, det var over 60 000kr. Jeg var glad for direkteoppgjør, siden jeg ikke hadde hatt den summen å betale akkurat der og sa, og det hastet å få behandling for hunden min. Anonymkode: c32b3...9c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå