Gå til innhold

Bra shapewear - anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor man får kjøpt veldig bra shapewear som hjelper en god del på å skjule det som skal skjules?

AnonymBruker
Skrevet

Prøv KappAhl eller Lindex. Faktisk gode produkter. 

Anonymkode: fde09...be1

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har overraskende god erfaring med skims! 

Kjøper de modellene med lett støtte og synes de gir flotte resultater! Jevner ut fasongen, fremhever/skjuler det som skal, men uten å stramme for mye og det er et realt pluss at man ikke blir for varm i de nå på sommeren.

Jeg har dog best erfaring med body. Alt som er todelt har en tendens til å gi meg muffin top/valker over eller under samme hvilket merke eller modell det er. 

Anonymkode: 571dc...ae0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å finne noe bra, synes jeg. Vil ha shape som pusher rumpa opp, holder inn magen, er høy på livet, dvs går helt opp til bh, og at den er uten bein. Er så stygt med shapewear som stopper på låret og midt på magen for det synes veldig godt gjennom tøyet.

Anonymkode: 389ce...44f

• Liker 1
  • 4 måneder senere...
Skrevet
On 6/15/2023 at 4:12 PM, Natta1980 said:

Er det noen som vet hvor man får kjøpt veldig bra shapewear som hjelper en god del på å skjule det som skal skjules?

Fant du noe bra? Jeg er på utkikk etter det samme. Har lyst å prøve merket som heter Hey Shape men er ikke så giret på tollgebyr som koster like mye som klærne. 

Anonymkode: ada02...a89

• 2 måneder senere...
Skrevet

Noen som har prøvd hey shape?

Anonymkode: 3eb91...2e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...