Tamtms Skrevet 15. juni 2023 #1 Skrevet 15. juni 2023 Hei! Nå skal jeg bestille Danmarkstur for to voksne og to barn, men når jeg ser på feriehus på nett så er det en jungel av hus og steder man kan bo. Jeg liker meg godt på små steder med brosteinsgater og nisjebutikker, som feks Ebeltoft. Finner man tilsvarende plasser øst eller vest for Billund? Vi skal til Legoland minst en av dagene, kanskje to( Lalandia) og ønsker derfor helst ikke mer en cirka en times kjøring en vei til fra bostedet. Vi ønsker heller ikke bo lengre sør slik at det ikke blir enda lengre vei fra og til Hirtshals hvor vi kommer til med båt. Jeg har forsøkt å finne feriehus og lete på kartet hvordan det er der, men håper på å få noen gode tips fra dere, om dere har link til et feriehus dere anbefaler også med god beliggenhet er det også helt topp. Vi trenger ikke bo så veldig sentralt, men det er fint om det er en lite butikk, en strand, en lekeplass eller noe i nærheten slik at vi ikke må ta bilen for hver minste ting. Poenget er vel at jeg er litt redd for å havne i ingenmannsland uten noe fornuftig å ta seg til. Vi bor ved sjøen så sjø/strand står ikke på toppen av prioriteringslista.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #2 Skrevet 15. juni 2023 Vi liker oss veldig godt i Juelsminde. Stort sett leid feriehus i As vig like ved. Juelsminde er en liten koselig by ved havet. Fint havneområde. As vig er et feriehusområde med flere lekeplasser/fotball rundt omkring på området. Stor fin barnevennlig sandstrand. Ikke langt til butikk. 8-10 min til selve Juelsminde. Rundt 45 min til legoland. Blir litt lengre vekk enn Ebeltoft området i forhold til Hirtshals. Anonymkode: 58f92...bdb
Tamtms Skrevet 15. juni 2023 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2023 Tusen takk for tips, det var jo perfekt avstand både «hit og dit» Skal se om det finnes noen feriehus å booke i området:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå