Gå til innhold

Hadde dere takla å fortsette et forhold med en dame som ikke klarer å holde ting hygenisk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bedt dama mi om å ta opp driten fra marsvinene som ligger på teppet  i 2 dager nå.

Grunnen til at jeg ikke tar det  opp er fordi at jeg er dritt lei av å måtte rydde opp etter henne.

Her er et lite bilde fra teppet, driten har ligget der i 2 dager, og sofaen ser enda værre ut da hun er den eneste som sitter i den da jeg sitter ved pcen.

Det ligger masse avføringer i sofaen som hun ikke gidder å ta opp.

dama.jpg

Anonymkode: 454f1...ff7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det hadde vært uaktuelt for min del. 

Anonymkode: d2c84...89c

• Liker 22
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde definitivt ikke taklet et forhold med en mann som deg. 

Anonymkode: faefd...f77

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg hadde definitivt ikke taklet et forhold med en mann som deg. 

Anonymkode: faefd...f77

Som meg?

En som betale for maten, rydder å vaker huset, betaler for ting, lager middag, vasker klær å tar oppvasken?

Nei, jeg må tydligvis være en dårlig mann.

• Liker 18
  • Hjerte 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Bare det at et voksent menneske må ha beskjed om å plukke opp bæsj fra kjæledyret hadde nok vært starten på slutten for min del.

• Liker 33
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Er du samme sjarmøren som tok bilde av det skitne toalettet med sitt eget speilbilde i for å bevise hvor dårlige kvinner er på hygiene?

Anonymkode: 7d29c...8b6

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du samme sjarmøren som tok bilde av det skitne toalettet med sitt eget speilbilde i for å bevise hvor dårlige kvinner er på hygiene?

Nei, men det er ikke langt unna fra det som skjer her.

Hun er flink til å være hygiensk med seg selv, men ikke i huset.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det ville vært rimelig uaktuelt, ja. Jeg antar dritt fra marsvin ikke er det eneste som får ligge og godgjøre seg her og der? Hva gjør hun dersom du krever at hun ikke lar marsvinet løpe rundt og drite i huset, men heller får en innhegning/ område for seg selv?

Anonymkode: b4005...d2f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, nei takk.

Anonymkode: 7d300...b74

AnonymBruker
Skrevet

Tror det ville vært rimelig uaktuelt, ja. Jeg antar dritt fra marsvin ikke er det eneste som får ligge og godgjøre seg her og der? Hva gjør hun dersom du krever at hun ikke lar marsvinet løpe rundt og drite i huset, men heller får en innhegning/ område for seg selv?

Anonymkode: b4005...d2f

hun har mest dyrene oppå sofaen, og bare dytter driten på gulvet, eller at dem havner på klærne og faller ned på gulvet. Eller at hun tar seg marsvinene på do, og dem driter der og tar det heller ikke opp.

Hjelper dessverre ikke hva jeg gjør, virker som hun er bestemt på å være lat å sta.

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig spørsmål. For det første, rart at du ikke bare rydder opp, og rart at du står å ser på dritten i 2 dager. Hvis du er en ryddig person, så hadde du ikke klart å se på den dritten i 2 dagen. Hilsen en ryddig dame som gjerne rydder etter kjæresten slik at jeg får ro i sjela. Jeg tror at hvis du er veldig ryddig som person vil hun også bli påvirket av det. Man kaster ikke en tyggis på rengjort asfalt. Har du forsøkt å inngå en avtale om at dere rydder og vasker sammen f.eks 1 gang i uka? Hør på litt musikk å gjør det til en hyggelig ting? Mange som er dårlige på å rydde har som regel vokst opp i et hjem der foreldrene ikke var nøye på det selv. Istedenfor å bruke slike rare «metoder» burde du heller oppmuntre til at rydding kan være en fin ting dere gjør sammen. Mer «vi» og mindre «jeg/du». 

Anonymkode: 2f88b...dc0

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig spørsmål. For det første, rart at du ikke bare rydder opp, og rart at du står å ser på dritten i 2 dager. Hvis du er en ryddig person, så hadde du ikke klart å se på den dritten i 2 dagen. Hilsen en ryddig dame som gjerne rydder etter kjæresten slik at jeg får ro i sjela. Jeg tror at hvis du er veldig ryddig som person vil hun også bli påvirket av det. Man kaster ikke en tyggis på rengjort asfalt. Har du forsøkt å inngå en avtale om at dere rydder og vasker sammen f.eks 1 gang i uka? Hør på litt musikk å gjør det til en hyggelig ting? Mange som er dårlige på å rydde har som regel vokst opp i et hjem der foreldrene ikke var nøye på det selv. Istedenfor å bruke slike rare «metoder» burde du heller oppmuntre til at rydding kan være en fin ting dere gjør sammen. Mer «vi» og mindre «jeg/du». 

Anonymkode: 2f88b...dc0

1.Har holdt på å ryddet opp etter henne i 5 månder, så man går litt lei.
2. Jeg ville se hvor lang tid det tar før hun ser at dette ikke er greit, å om hun tar det opp etter seg....
3. Ja, Mange ganger. Men igjen, det er jeg som normalt har tatt alt fordi hun ikke gidder eller tar initativet
4. Hun har sagt at hun er oppvokst i et ryddig hjem.

Normalt sett så burde ikke jeg be en voksen person om å rydde etter seg, dette burde være noe dem har lært å klart siden dem var små.

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Som meg?

En som betale for maten, rydder å vaker huset, betaler for ting, lager middag, vasker klær å tar oppvasken?

Nei, jeg må tydligvis være en dårlig mann.

Du er nok ikke en dårlig mann, men en tøffel som lar andre herse med deg. Lite sexy og for meg turn off. 

Anonymkode: 07403...e56

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har bedt dama mi om å ta opp driten fra marsvinene som ligger på teppet  i 2 dager nå.

Grunnen til at jeg ikke tar det  opp er fordi at jeg er dritt lei av å måtte rydde opp etter henne.

Her er et lite bilde fra teppet, driten har ligget der i 2 dager, og sofaen ser enda værre ut da hun er den eneste som sitter i den da jeg sitter ved pcen.

Det ligger masse avføringer i sofaen som hun ikke gidder å ta opp.

dama.jpg

Nei, hun hadde vært ute på dagen om hun lot slikt skitt ligge.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte er du på besøk hos henne? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte er du på besøk hos henne? 

Hun bor her.

Skrevet

Hadde det vært brødsmuler, potetgullgnafs eller hva som helst annet, hadde svaret mitt vært at litt får en tåle.

Men, hamster, marsvin, katt eller hund, en lar ikke avføring ligge å slenge i dagesvis!

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun bor her.

Da er jo saken grei, som samboer har du like stort ansvar for å rydde opp som henne. Det tar vel ikke lenger tid enn å skrive om det på kg.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kast henne ut. Regner med at det er ditt 

Anonymkode: 22f26...d53

AnonymBruker
Skrevet

Da er jo saken grei, som samboer har du like stort ansvar for å rydde opp som henne. Det tar vel ikke lenger tid enn å skrive om det på kg.

har du i det hele tatt lest det jeg har skrevet?

De siste 5 måndene er det jeg som  har gjort alt her i huset, både å betale mat og alt.

Det er så og si det eneste jeg har gjort.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...