Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trenger ny sofa. Noen som har noen gode anbefalinger?

AnonymBruker
Skrevet

Budsjett?

Anonymkode: 3b8a2...454

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var mye inne på finn og kikket. Da fant jeg ut hva jeg likte og ikke likte, hvilke merker og farger og stiler osv som ville passe bra hos oss. 

Anonymkode: a3e5c...d87

AnonymBruker
Skrevet

Prisnivå, størrelse, stil?

Anonymkode: e1f35...727

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte fra Sofacompany og er veldig fornøyde! De har showroom flere steder hvor man kan prøvesitte. Man kan få de med det stoffet og beina man selv ønsker. Hatt den i ett år nå og den ser helt ny ut, skikkelig surpomp som leverte den, men det er vel strengt tatt ikke Sofacompanys feil 😆 

Vi gikk for Astha da vi plutselig maler om stua og da er det fint med sofa man lett kan endre trekk/farge på. Den er fremdeles litt hard/ikke nedsittet, men ingen av oss som bor her er særlig tunge så det har nok litt å si. Helt klart verdt prisen da og den kommer i veldig mange fine farger. 

På andreplass da vi skulle velge sofa, kom Trademax sine. Prøvesatt en hel rekke og alle var skikkelig gode, men så på tilbakemeldingene da vi googla at kundeservice er noe dritt og det har litt å si. 

Anonymkode: 751a1...897

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har Nordic fra Bohus og er fornøyde. Den er ikke så lang/dyp i setet, og det er viktig siden vi er korte begge to.

Anonymkode: 20f92...cf3

AnonymBruker
Skrevet

Når vi nylig kjøpte sofa hadde vi ett krav etter flere runder med «motesofaer». Vi villa ha en sofa som ikke ble slarkete og krøllete etter fem minutter. Vi valgte en sofa fra Skeidar der alle putene er sydd fast i stammen slik at den alltid holder formen. Vi valgte memory foam istedet for dun. Stoff og farge var valgfritt. Vi valgte en linfarge. Veldig enkel å tørke av med møbelskum. 
Sikkert ikke den mest spennende sofaen, men den kommer til å holde i mange år og er nøytral. Vesta heter den. 

IMG_3260.png

Anonymkode: 65222...6ce

AnonymBruker
Skrevet

Jeg valgte rosa sofa. Elsker fargen😍

Før hadde jeg grå og svart. Så kjedelig 

Anonymkode: 467d3...115

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...