AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #21 Skrevet 15. juni 2023 Fisk! Min mann hater alt som kommer fra sjøen så hopper på muligheten for fisk til både meg og guttungen så fort anledningen byr seg! Anonymkode: c2441...da8 1
Bacteria Skrevet 15. juni 2023 #22 Skrevet 15. juni 2023 Sterk mat. Mannen min nekter å spise annet enn den mildeste tacosausen, så indisk og sånt utgår., Både jeg og barna mine liker mat med chili, de har spist det fra de begynte med fast føde. Når det skal sies, er han flink til å lage husmannskost. Kjøper slakt og lager fårerull og pinnekjøtt, lager fiskemat og hadde sikkert joina mannen til ei over her til et spekesildmåltid. 1 1
Mardina Skrevet 15. juni 2023 #23 Skrevet 15. juni 2023 Har samboer som spiser det meste. Er vel kun veldig sterk mat, sushi (som jeg ikke liker heller) og kokt torsk (og torsk generelt) han ikke liker. Skal jeg lage meg noe som han ikke liker, når han er borte, så blir det røkt torsk. Som er noe av det beste jeg vet 🤤 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #25 Skrevet 16. juni 2023 Når jeg lager middag kun til meg selv går det ofte i enten fisk eller vegetar. Jeg elsker spicy mat, det gjør ikke min datter. Anonymkode: a201d...223
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #26 Skrevet 17. juni 2023 Jeg elsker asiatisk mat,han er ikke så glad i hverken soysaus,sweet chili saus,sursøt saus,sushi,lime,fritert kylling eller ris.. Så det blir gjerne noe sånt når jeg er alene. Anonymkode: c9a7f...92d 1
gohege Skrevet 17. juni 2023 #27 Skrevet 17. juni 2023 Skalldyr! Gratinert krabbe, dampede blåskjell, reker, kamskjell, krepserøre på toast.. 🫶🏻 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #28 Skrevet 18. juni 2023 Frossenpizza når mann og barn er borte🤣 Helst grandiosa med kjøttdeig og løk, med ekstra ost🤣 Mannen hater frossenpizza, og barna trenger ikke spise slik mat for ofte😬 Anonymkode: f80b4...ec7 4
Ugresset Skrevet 18. juni 2023 #29 Skrevet 18. juni 2023 (endret) Mannen spiser alt jeg lager, men hvis jeg skal lage noe han ikke er så veldig glad lager jeg hjemmelaget fiskesuppe. Koker da rekekraft og blåskjellkraft, og bruker masse laks da det er fisken mannen liker aller minst. 😅 Legger til: lager stor porsjon og fryser suppa uten fisk. Da kan den tines og jeg tilsetter fisken jeg har for hånd/vil bruke rett før servering. Endret 18. juni 2023 av Ugresset La til 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #30 Skrevet 18. juni 2023 Fiskeboller i hvit saus eller andre retter med bechamel saus. Anonymkode: d7a6b...f79
Topsi Skrevet 18. juni 2023 #31 Skrevet 18. juni 2023 cleangal skrev (På 15.6.2023 den 20.06): Her konsumeres det ekstreme mengder hvit fisk, tomater, aubergine, kiwi, appelsiner/annen sitrusfrukt, gulrøtter, hvitløk, vårløk, sjalottløk, sopp, brokkolini og andre «skumle» grønnsaker når mannen er bortreist. Og Sørlandschips med salt og eddik. Så det er noen som liker den? Det er den absolutt verste chipsen jeg har smakt noensinne 1
Brunello Skrevet 18. juni 2023 #32 Skrevet 18. juni 2023 Det er svært lite min kone og jeg ikke liker eller ikke tåler. For meg som setter mat og vin veldig høyt, hadde det vært utelukket å være sammen med en som ikke var like nysgjerrig og opptatt av mat og vin. Men det er selvsagt enkelte retter jeg er mer glad i enn henne og omvendt. Når jeg er alene hjemme lager jeg ofte retter med skjell. Pasta vongole er min favoritt.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #33 Skrevet 18. juni 2023 Makrell i tomat, han hater lukta og det får ikke være i huset en gang 😅 Anonymkode: 3149a...c73 1
Aragon Skrevet 18. juni 2023 #34 Skrevet 18. juni 2023 cleangal skrev (På 15.6.2023 den 20.06): Her konsumeres det ekstreme mengder hvit fisk, tomater, aubergine, kiwi, appelsiner/annen sitrusfrukt, gulrøtter, hvitløk, vårløk, sjalottløk, sopp, brokkolini og andre «skumle» grønnsaker når mannen er bortreist. Og Sørlandschips med salt og eddik. Den chipsen er ren magi 😍😂Mannen her synes den er grusom , jeg elsker den ! 2 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #35 Skrevet 18. juni 2023 Her lager jeg sunn mat. Supper og ovnsbakte grønnsaker. Knasker oliven og gulerøtter + dip. Mannen min foretrekker usunn mat, typ frossenpizzaer og slikt. Anonymkode: 443ae...24d
Mardina Skrevet 18. juni 2023 #36 Skrevet 18. juni 2023 (endret) Topsi skrev (12 minutter siden): Så det er noen som liker den? Det er den absolutt verste chipsen jeg har smakt noensinne Jeg liker den chipsen, men i små mengder. En hel pose orker jeg ikke 😄 Endret 18. juni 2023 av Mardina 1
Nevrosererroser Skrevet 18. juni 2023 #37 Skrevet 18. juni 2023 Kleppmelk. Mannen spiser alt jeg lager inkludert dette også men siden jeg har cøliaki smaker det ikke like godt som «ordentlig» kleppmelk så da lager jeg det bare til meg selv de skjeldne gangene han ikke er hjemme. Jeg bruker gjerne en skvett fløte i melka og drysser over alt for mye sukker.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #38 Skrevet 19. juni 2023 Vi lager all mat sammen, og liker alt vi lager - og det meste ellers også, bortsett fra industriell ferdigmat. Er det virkelig fremdeles vanlig at kvinnen i et forhold står for matlaging, mens voksne menn kan komme til dekket bort der de til alt overmål kan velge vekk retter de ikke liker? Ellers: Når mannen min er bortreist spiser jeg oftest opp rester fra fryseren der det bare er nok igjen til én person - gryter, ovnsretter, supper og slikt. Nydelige alenemiddager med minimal innsats. Anonymkode: a35c3...daf 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #39 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi lager all mat sammen, og liker alt vi lager - og det meste ellers også, bortsett fra industriell ferdigmat. Er det virkelig fremdeles vanlig at kvinnen i et forhold står for matlaging, mens voksne menn kan komme til dekket bort der de til alt overmål kan velge vekk retter de ikke liker? Ellers: Når mannen min er bortreist spiser jeg oftest opp rester fra fryseren der det bare er nok igjen til én person - gryter, ovnsretter, supper og slikt. Nydelige alenemiddager med minimal innsats. Anonymkode: a35c3...daf Det er jo ikke noe problem om kvinnen lager all mat, om mannen tar andre deler av husarbeidet? Jeg elsker å lage mat, så jeg tar gjerne all middagslagingen, men jeg har til gjengjeld knapt vasket et gulv, støvsugd eller skiftet sengetøy på de 20 årene vi har bodd sammen. Men jeg er enig når det gjelder såkalt "kresne" menn - det hadde ikke vært aktuelt med en voksen mann som "ikke liker" en lang rekke ting. Nå er heldigvis mannen min altetende, og raus med rosen, så da er det null stress å være middagsansvarlig, ei heller har jeg behov for å lage noe spesielt når han er borte, for det er faktisk ingenting han ikke spiser. Anonymkode: 3bf09...5b5 1
Disco Skrevet 19. juni 2023 #40 Skrevet 19. juni 2023 Topsi skrev (13 timer siden): Så det er noen som liker den? Det er den absolutt verste chipsen jeg har smakt noensinne Da kan du umulig ha smakt den med sjokolade og appelsin.... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå