Gå til innhold

Hvem skal jeg velge.. Tinderdater

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg vært på noen tinderdater og alle viser interesse for å sees igjen og virker så seriøse. Er de det, eller er det bare for å få sex? Nå kjenner jeg at jeg er usikker på hvem jeg skal velge. Er det innafor å date de igjen hver for seg og ikke si noe om det til de andre? Jeg har jo ikke bundet meg til noen enda så. For å sjekke hvilken av dem jeg har best kjemi med

Må jo i så fall møte de alle over en viss tid. Er ikke det hyklersk ovenfor de andre, eller innenfor `? Kan jo hende de også gjør det? Hva er vanlig?

Anonymkode: a8d85...b5d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det finner du jo ut av om noen måneder. Sannsynligvis vet de ikke heller selv, sånt tar tid å finne ut av. Hovedforskjellen på menn og kvinner er at menn ikke nødvendigvis opplever det som noe nederlag om de har sex, og det ikke blir et forhold av det.

Anonymkode: 9a054...166

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det finner du jo ut av om noen måneder. Sannsynligvis vet de ikke heller selv, sånt tar tid å finne ut av. Hovedforskjellen på menn og kvinner er at menn ikke nødvendigvis opplever det som noe nederlag om de har sex, og det ikke blir et forhold av det.

Anonymkode: 9a054...166

Du finner begge deler hos begge kjønn. Hvis jeg møter ei, som virker lovende som kjæresteemne, så foretrekker jeg heller å bli dumpet før sex, enn etterpå. Jeg dater ikke rundt random, og tar alt som kommer i min vei. 

Ts; parallelldating er helt i orden, men i det øyeblikket du begynner å ha sex med dem, så er du på viderekommende nivå.

Anonymkode: 86370...63c

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du ikke har sex med noen er det innafor å møte flere. Mange fortsetter å møte flere selvom de har begynt å ha sex med en eller flere også, men personlig syns jeg ikke det er greit. 

Om de du dater bare vil ha sex er umulig å si så tidlig, de pleier å avsløre seg selv rundt 3-4 date med å være veldig flørtende og fysisk. Hold igjen sex til ti dater har gått med per person så vil de som kun vil ha sex forsvinne før den tid når de opplever å ikke komme noen vei 

Anonymkode: 56f05...238

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...