AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #1 Skrevet 15. juni 2023 Si det har gått en del (type 5-10 år) år siden dere slo opp, og du først nå fikk vite at din ex faktisk var notorisk utro mens dere var sammen. Du ante ikke noe den gang da - men fikk vite det nå, av andre personer. Hadde du følt noe behov for å kontakte / konfrontere ex om dette? Hadde du bare latt det ligge? Hadde du overhodet følt noe? Anonymkode: acd26...a83
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #2 Skrevet 15. juni 2023 Det er en eks. La det fare... Anonymkode: 3c74b...793 11
LillaGorilla<3 Skrevet 15. juni 2023 #3 Skrevet 15. juni 2023 En eks er en eks. Ikke noe jeg hadde giddet å dvele ved eller bruke energi på. 2
Illuminatum Skrevet 15. juni 2023 #4 Skrevet 15. juni 2023 Hva godt kan komme ut av konfrontasjon? Eksempel på samtalen: Du sint til ex................... Ex..... Ja det er helt riktig. Du var så ille at jeg måtte finne meg ei dame. Ei som ikke var..... og heller ikke var..... men var kjærlig og varm. Det manglet jeg helt når jeg var sammen med deg. Ikke rart at jeg måtte finne meg ei som gjorde meg godt. Tenker du nå at det var lurt å deg å ta opp saken? Det er en ex. la det være.. 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #5 Skrevet 15. juni 2023 Jeg ser faktisk ikke hva det skulle kommet ut av å konfrontere han. Min eks var en sleip faen, han hadde enten nekta for det, skyldt på meg eller rett og slett hovert. Hva i all verden skulle jeg fått ut av det? Fortalt han at det var skikkelig lumpent? Han respekterte meg ikke da vi var sammen, kan ikke tenke meg at han gjør det nå. Anonymkode: 71ec5...ba8 7
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #6 Skrevet 15. juni 2023 Men dersom ex har funnet seg ny kjæreste/forlovede/ektefelle, er det riktig å varsle om denne utroskapen? Jeg tenker at notoriske utro folk - altså dem som er utro med en haug andre, gjerne ikke blir bedre. Anonymkode: acd26...a83
Kaja-81 Skrevet 15. juni 2023 #7 Skrevet 15. juni 2023 Nei, hadde ikke giddet å sagt noe👍Hadde bare tenk over hvor glad jeg er som ble kvitt han, og sett på han som en stor taper. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #8 Skrevet 15. juni 2023 Jeg hadde sikkert kjent på et stikk pga. det, det tror jeg er naturlig. Men, jeg tror hovedtanken min ville vært "TAKK OG PRIS for at jeg ikke kastet bort flere år på den dusten!" Tar du det opp med ham nå risikerer du at han tolker det dit at han er så bra mann at du fremdeles har følelser for ham, og han vil ta det som en fjær i hatten. Legg det bak deg, ts! Den beste "hevnen" er at du har det best mulig med deg selv, og fornøyd med eget liv, og den du er sammen med nå, eller blir det med en mye bedre partner du finner på sikt Anonymkode: 56d85...6f7 3
Snuppe Skrevet 15. juni 2023 #9 Skrevet 15. juni 2023 Nei, men jeg håper han pådro seg alle kjente kjønnssykdommer og gjerne et par ukjente også! 👿
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #10 Skrevet 15. juni 2023 Jeg var i den situasjon. Bare at det var ganske kort etter. Det fikk meg til å tenke at jeg var dumsnill og godtroende. Ingenting godt hadde kommet ut av å gå å ta det opp med han. Det var mange grunner til at han var en ex. Anonymkode: e4da2...8b8
Crobern Skrevet 15. juni 2023 #11 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Si det har gått en del (type 5-10 år) år siden dere slo opp, og du først nå fikk vite at din ex faktisk var notorisk utro mens dere var sammen. Du ante ikke noe den gang da - men fikk vite det nå, av andre personer. Hadde du følt noe behov for å kontakte / konfrontere ex om dette? Hadde du bare latt det ligge? Hadde du overhodet følt noe? Anonymkode: acd26...a83 Jeg hadde latt det ligge.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #12 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men dersom ex har funnet seg ny kjæreste/forlovede/ektefelle, er det riktig å varsle om denne utroskapen? Jeg tenker at notoriske utro folk - altså dem som er utro med en haug andre, gjerne ikke blir bedre. Anonymkode: acd26...a83 Tenker at det er ikke min sak. Dessuten hvis det har gått så lang tid som 5-10 år så kan ting ha endret seg. Hvis man ikke kjenner ny ektefelle/kjæreste har man heller ikke noe å blande seg inn der for Anonymkode: e4da2...8b8
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #13 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men dersom ex har funnet seg ny kjæreste/forlovede/ektefelle, er det riktig å varsle om denne utroskapen? Jeg tenker at notoriske utro folk - altså dem som er utro med en haug andre, gjerne ikke blir bedre. Anonymkode: acd26...a83 Hvis de er i en alder hvor det er aktuelt å få barn, da ville jeg ha fortalt henne, ja, at han har en fortid med å være utro med mange ulike når han er i et forhold. Da fortjener hun å vite, slik at hun får muligheten til å ta et informert valg om dette er mannen hun ønsker å dele livet med. Om hun vil tro deg, det er en annen sak. Han kan også komme til å bruke det mot deg, påstå at du aldri har kommet over ham, at du er sjalu, at du var "gal" da dere var sammen osv. Men nåværende dame vil i det minste ha fått muligheten til å ta et informert valg. Anonymkode: 56d85...6f7 1
flusa Skrevet 15. juni 2023 #14 Skrevet 15. juni 2023 Usj,nei. Kunne ikke brydd meg mindre. Er flere grunner for at jeg forlot eksen min,og hvorfor konfrontere om timg som har vært når man ikke bryr seg om den personen.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #15 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Si det har gått en del (type 5-10 år) år siden dere slo opp, og du først nå fikk vite at din ex faktisk var notorisk utro mens dere var sammen. Du ante ikke noe den gang da - men fikk vite det nå, av andre personer. Hadde du følt noe behov for å kontakte / konfrontere ex om dette? Hadde du bare latt det ligge? Hadde du overhodet følt noe? Anonymkode: acd26...a83 Ja, jeg hadde nok sagt fra til eksen at jeg vet hva hun hadde gjort osv og sagt fra om jeg hadde mistanker eller ikke om det mens forholdet pågikk. Om hun hadde ny partner, hadde jeg nok sagt fra til ham også. Jeg hadde nok følt meg ganske lurt, forrådt, skuffet, sint osv. Anonymkode: 92ad4...966
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #16 Skrevet 15. juni 2023 Godt spørsmål. Jeg har iblant lurt på om ene eksen var utro, for jeg skjønte etterhvert at han var konfliktsky og løy om småting, bruddet var også rart. Men hvis han også var utro er det mest bare patetisk. Hadde ikke brukt en kalori på å gå mer inn i det. Anonymkode: c640a...cf0
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #17 Skrevet 15. juni 2023 Der hadde definitivt gjort drit vondt men jeg hadde ikke kontaktet om vi ikke hadde kontakt fra før. Anonymkode: 80fe1...bbe
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #18 Skrevet 15. juni 2023 Jeg fant ut at eksen min var veldig utro mens vi var sammen. I øst og vest. Det gjorde vondt, jeg husker når det var. Når han dro på jobbreiser og jeg smurte mat til ham og vasket klærne hans osv. Jeg tok ikke kontakt, det var ikke vits i. Anonymkode: eb3cc...8d4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #19 Skrevet 15. juni 2023 Jeg ville gjemt en reke i bilen hans 🚙 Anonymkode: a319f...97f
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #20 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men dersom ex har funnet seg ny kjæreste/forlovede/ektefelle, er det riktig å varsle om denne utroskapen? Jeg tenker at notoriske utro folk - altså dem som er utro med en haug andre, gjerne ikke blir bedre. Anonymkode: acd26...a83 Nei hadde aldri lagt meg opp i eksens nye forhold. Fordelen med å bli dumpet er at jeg ikke lenger har noe ansvar for hans lykke eller om folk rundt ham har det bra. Anonymkode: c640a...cf0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå