Gå til innhold

Er så usikker på kroppen min siden puppene mine er asymmetriske og ulik størrelse, vil ikke ri heller siden da henger de i helt ulik lenge-

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

- sånn at det er mye mer synlig😭

Anonymkode: 06c7c...d91

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan nok nesten garantere deg at usymmetriske pupper er det siste han tenker på hvis du rir.

Anonymkode: 56563...e79

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Har samme problem med asymmetri og at jeg syns brystvortene liksom sitter over fylden, altså for langt opp. Eneste som funket var å ha på bh, da får jeg orgasme og faktisk noe ut av sex. Prøvde uten bh i flere år men førte bare til at jeg fikk null ut av sexen for det var det eneste jeg tenkte på og var dritstressa 

Anonymkode: a4c02...848

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har usymetriske pupper selv og er ikke noe jeg bryr meg om lengre. Mannen vet det også men han synes bare det er litt artig og søtt. Viktigste er hvordan de bærer kroppen din TS ☺ Tror veldig mange har assymetriske pupper, har venner som har det osv. Så det er nok ikke så uvanlig og hvert fall ikke noe som må "skjules" i senga. 

Anonymkode: 96e54...88a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Leit å lese at du har komplekser for dette. Men hvis ridning er en hobby for deg, syns jeg du skal prøve. Kan du prøve å ri litt uten å tenke på hvordan de beveger seg? Har du eventuelt en stram BH eller ridetøy som gjør at de sitter mer "fast"?

Kan love deg ast ingen legger merke til dette når du rir. Syns det er dumt å gi opp en hobby for dette. Det er jo så flott med hest!

Anonymkode: 106e4...323

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Leit å lese at du har komplekser for dette. Men hvis ridning er en hobby for deg, syns jeg du skal prøve. Kan du prøve å ri litt uten å tenke på hvordan de beveger seg? Har du eventuelt en stram BH eller ridetøy som gjør at de sitter mer "fast"?

Kan love deg ast ingen legger merke til dette når du rir. Syns det er dumt å gi opp en hobby for dette. Det er jo så flott med hest!

Så ikke at dette var postet i seksualforumet. Beklager.

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

😆 Ja, det er mange som har ridning som hobby. Jeg kan godt stille opp om det er noen damer som vil ri litt 😉

Anonymkode: 23cf2...0d3

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også det og tenker aldri på det. Mennene legger jo merke til det og de fleste kommenterer det, men på en fin måte. De lurer på hvilket bryst jeg liker best, og så sier de kanskje at "jeg liker dette brystet best", og så blir det litt ekstra kosing med brystene.

Ingen, virkelig ingen, har brydd seg om det i negativ forstand.

Anonymkode: 8966a...c80

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette er den søteste misforståelsen jeg har sett på KG 🥰😂

• Liker 2
  • Hjerte 8
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

hehe ridning..men uansett rir du en mann bryr han seg neppe. 

Anonymkode: 859a6...db5

Skrevet (endret)

Asymmetri er mer vanlig enn symmetri. Det vanligste er at høyre bryst er mindre enn venstre faktisk! 
Hvis det reelt er veldig stor forskjell (>25 %) kan du få dekket operasjon, fastlegen kan henvise deg til vurdering for dette. Årsaken til at dette tilbys er ikke av kosmetiske årsaker, men grunnet vektforskjell og dermed risiko for bla ryggsmerter. 

*korrigering: Hadde byttet om høyre og venstre side 

Endret av Dhllgfehl
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hmm

AnonymBruker
Skrevet

Mann her, selv synes jeg asymmetriske pupper er ekstra hot/digg.

Er også tilhenger av pulesveis.

Anonymkode: f8672...8c5

AnonymBruker
Skrevet

Det er et problem mest inne i hodet ditt. Jeg tenker aldri på om bryter er skeve eller ikke.

Min mann er skrev nedentil, det betyr da absolutt ingenting.  Bryr meg 0 om det

Anonymkode: a5e64...fbf

AnonymBruker
Skrevet

Som mann kan jeg meddele at de fleste jeg har ligget med har asymmetriske brystet. Jeg har ligget med syv kvinner, og av dem har fem stk hatt asymmetriske bryst (i ulik grad av asymmetri, jo større pupper jo synligere er ofte asymmetrien). MEN det gjør jo virkelig ingenting. Synes bryster er fint uansett, jeg. 

Anonymkode: 6db75...5ac

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Gjest takinova
Skrevet

Så synd at du tenker slik. Kan garantere deg at en evt. sexpartner IKKE bryr seg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

- sånn at det er mye mer synlig😭

Det er ganske vanlig at de er ulike, og menn bryr seg ikke om det, så det er ingenting å være usikker for. 

Hilsen mann 

Anonymkode: b1077...2ef

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det er nok snakk om en litt annen type ridning her...

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har samme problem med asymmetri og at jeg syns brystvortene liksom sitter over fylden, altså for langt opp. Eneste som funket var å ha på bh, da får jeg orgasme og faktisk noe ut av sex. Prøvde uten bh i flere år men førte bare til at jeg fikk null ut av sexen for det var det eneste jeg tenkte på og var dritstressa 

Anonymkode: a4c02...848

Dette kan være en god idé synes jeg. Selvsagt kan en tenke at da blir du aldri virkelig kvitt problemet, problemet sitter i ditt hode osv, men du blir i hvert fall kvitt det akkurat nå. Dersom det virkelig ødelegger for deg. Hvorfor ikke kle seg for sex? Du må ikke være komplett naken for å ha sex. Føler du deg ekstra deilig med bh, stayups, eller korsett feks, så må du kunne bruke det, på samme måte som at noen alltid må ha de samme stillingene, og de samme rutinene for å komme. Det er ikke noe galt i dekke til noe, og fremheve noe annet. Ideelt sett bør en akseptere alt og bare kjøre på, men det er ikke alltid like lett for alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...