serafina21 Skrevet 15. juni 2023 #1 Skrevet 15. juni 2023 (endret) Noen som har erfaringer med bivirkninger fra nødprevensjon en mnd etter inntak? Ellaone spesifikt. Endte opp med å ta to tabletter på en syklus, og har fått mensen, men virker som jeg har mensenlignende symptomer etter menser er over, har aldri skjedd meg før. Har ømme pupper selv etter mensen er over, svimmel, hodepine, kvalme, oppblåst og mageproblemer(løs) som ikke går bort, noen som har opplevd lignende? Jeg er 21 år gammel og har ikke brukt hverken piller eller prevensjon pga jeg ikke har måttet på to år så skal ha stabile hormoner, hvor får jeg evt funnet ut om noe er galt? Endret 15. juni 2023 av serafina21
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #2 Skrevet 15. juni 2023 Nødprevensjon har mye mer hormoner i seg en p-piller. Derfor er det ikke anbefalt å ta flere i en syklus. Mest sannsynlig trenger kroppen bare litt tid på å regulere seg inn. Dette høres ikke ut som noe dramatiske bivirkninger, men kontakt lege om du føler deg dårlig og start på prevensjon da du nå har erfart at løsningen din ikke kan være angrepiller og i allefall ikke aborter på at du har uansvarlig sex. Anonymkode: 2bafe...8c6 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #3 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nødprevensjon har mye mer hormoner i seg en p-piller. Derfor er det ikke anbefalt å ta flere i en syklus. Mest sannsynlig trenger kroppen bare litt tid på å regulere seg inn. Dette høres ikke ut som noe dramatiske bivirkninger, men kontakt lege om du føler deg dårlig og start på prevensjon da du nå har erfart at løsningen din ikke kan være angrepiller og i allefall ikke aborter på at du har uansvarlig sex. Anonymkode: 2bafe...8c6 Nei, det har jeg funnet ut av. Var ett nytt forhold så er nå på prevensjon. Tusen takk for svar, da ser jeg det Ann. Anonymkode: 4bf7b...944
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå