AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #1 Skrevet 15. juni 2023 Vi har alt, så jeg skal jo egentlig ikke klage. Men det er så kjedelig. Jeg kjeder meg med mannen. Vi har prøvd å finne på ting, men det er så kjedelig. Han vil ingenting, og det han vil er så … kjedelig. Skal det være slik resten av livet da? Bare fordi vi har barn? Anonymkode: 766c8...48a
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #3 Skrevet 15. juni 2023 Kanskje han synes dine forslag til aktiviteter er kjedelig?🤷♂️ Folk er forskjellige og har forskjellige interesser. Anonymkode: 8b4f2...2cc
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #4 Skrevet 15. juni 2023 Barn? Du høres ut som en fjortis. Anonymkode: 1ada5...8c8 2
Flintis Skrevet 15. juni 2023 #5 Skrevet 15. juni 2023 Foreslår du noe, og har du egne interesser? Hvordan er han til å utrykke ønsker og behov generelt? 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #6 Skrevet 15. juni 2023 Dere får finne på noe sammen som ikke er kjedelig, da. Anonymkode: ac23e...7fd 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #7 Skrevet 15. juni 2023 Jeg kjenner meg litt igjen. Klarer ikke ta noe rask beslutning på det, men enn så lenge så bruker jeg mesteparten av fritiden med andre enn mannen. Drar på ferie og tilbringer helger med venner og øvrig familie/ barn. Tilbringer hverdagen med mannen og barnet. Den går jo til en evigvarende middagslaging, vasking, noen spaserturer og tv titting. Vil ikke si vi har gjort noe ordentlig gøy sammen etter jeg ble gravid egentlig. Anonymkode: 35994...41b 1
Vaffelhunden Skrevet 15. juni 2023 #8 Skrevet 15. juni 2023 Barn er guds måte å straffe oss på for at vi har sex. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #9 Skrevet 15. juni 2023 Veldig viktig når man dater og før man velger kjæreste at man har funnet felles interesser og felles lidenskaper og verdier og fremtids visjoner. Anonymkode: 93fc4...383 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #10 Skrevet 15. juni 2023 Ikke helt ukjent. Menn er vel fort litt kjedelige og bedagelige generelt. Her er det likt. Ikke ler vi sammen heller. Anonymkode: ed9ae...65c
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #11 Skrevet 15. juni 2023 Ts her. Så hva gjør man da? I tillegg til å kjede meg med mannen, har jeg en slags sorg over å aldri kunne ligge med noen andre. Det har vart såpass lenge at jeg ikke orker sex med mannen lengre. Det er kjedelig. Han vil ikke finne på noe gøy på den fronten heller, alt skal være likt alltid. Blæh. Joda, jeg har kommet med masse forslag, men de skjer aldri. Anonymkode: 766c8...48a 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #12 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi har alt, så jeg skal jo egentlig ikke klage. Men det er så kjedelig. Jeg kjeder meg med mannen. Vi har prøvd å finne på ting, men det er så kjedelig. Han vil ingenting, og det han vil er så … kjedelig. Skal det være slik resten av livet da? Bare fordi vi har barn? Anonymkode: 766c8...48a Ja, dette høres jo virkelig kjedelig ut. Av 3 setninger i innlegget ditt som består av vel 7 setninger, så bruker du ordet kjedelig/kjeder. Alt er kjedelig. Høres ut som dere er "fanget" av negative tanker og "gidder ikke" begge to. Da blir det lett sånn da. Gjør nå ihvertfall noe hyggelig sammen med barna. De fortjener det. Så kan dere sitte å kjede dere i hverandres selskap. Trist. Håper det ringer noen bjeller. Hva med FVK? Anonymkode: 5c84a...5d1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #13 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, dette høres jo virkelig kjedelig ut. Av 3 setninger i innlegget ditt som består av vel 7 setninger, så bruker du ordet kjedelig/kjeder. Alt er kjedelig. Høres ut som dere er "fanget" av negative tanker og "gidder ikke" begge to. Da blir det lett sånn da. Gjør nå ihvertfall noe hyggelig sammen med barna. De fortjener det. Så kan dere sitte å kjede dere i hverandres selskap. Trist. Håper det ringer noen bjeller. Hva med FVK? Anonymkode: 5c84a...5d1 Ts. Joda, vi er hos fvk med jevne mellomrom. Har vært der fire ganger til nå, neste møte neste uke. Vi gjør mye med barna, Dyreparken, grilling på tur, utlandet osv. Anonymkode: 766c8...48a
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #14 Skrevet 15. juni 2023 Hva gjorde dere sammen før barn kom? Jeg ser på ungene som et fellesprosjekt som har en sluttdato. Etter de forlater redet er det jeg og mannen igjen. Akkurat nå står våres behov i andre rekke men vi er da fremdeles kjærester og vi passer på at flammen ikke slokner. Å investere i parforholdet er helt avgjørende. Anonymkode: ae08f...7b0
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #15 Skrevet 15. juni 2023 Herregud som du sutrer! Det er ikke mannens skyld at du kjeder deg! Det er ditt eget ansvar å fylle livet med innhold. Og ikke minst ditt eget ansvar å sette pris på det du har. Som faktisk er veldig mye mer enn mange andre! Anonymkode: 793a6...cf9 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #16 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Herregud som du sutrer! Det er ikke mannens skyld at du kjeder deg! Det er ditt eget ansvar å fylle livet med innhold. Og ikke minst ditt eget ansvar å sette pris på det du har. Som faktisk er veldig mye mer enn mange andre! Anonymkode: 793a6...cf9 Kanskje jeg gjør det, men er det ikke lov en gang i blant det da? F.eks her inne hvor jeg kan lufte anonymt? Styr unna tråden hvis den irriterer deg. Anonymkode: 766c8...48a
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #17 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje jeg gjør det, men er det ikke lov en gang i blant det da? F.eks her inne hvor jeg kan lufte anonymt? Styr unna tråden hvis den irriterer deg. Anonymkode: 766c8...48a Mitt hovedbudskap var at du må ta ansvar for ditt eget liv & ikke legge dette ansvaret på andre. Og jeg synes også at jeg kan si når noe er sutring. For jeg antar at du la inn tråden for å få meninger? Og da ikke kun de som er enige med deg. Anonymkode: 793a6...cf9 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #18 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 15.6.2023 den 21.01): Veldig viktig når man dater og før man velger kjæreste at man har funnet felles interesser og felles lidenskaper og verdier og fremtids visjoner. Anonymkode: 93fc4...383 Naivt. Man kan ha helt like verdier og være perfekt match, men med årene forandrer man seg og man blir fremmede for hverandre. Man snakker ikke sammen lenger, begynner å gjøre ting hver for seg. Forholdet dør, og man er kun samarbeidspartnere. Det er uansett bedre enn å skille seg og bli fattig, og gå inn i nye forhold med andre skilte og få flere barnekull og nye problemer. Det er slik de fleste forhold blir, før eller senere. Det er den ubehagelige sannheten. Anonymkode: 0e99f...1ef 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #19 Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Naivt. Man kan ha helt like verdier og være perfekt match, men med årene forandrer man seg og man blir fremmede for hverandre. Man snakker ikke sammen lenger, begynner å gjøre ting hver for seg. Forholdet dør, og man er kun samarbeidspartnere. Det er uansett bedre enn å skille seg og bli fattig, og gå inn i nye forhold med andre skilte og få flere barnekull og nye problemer. Det er slik de fleste forhold blir, før eller senere. Det er den ubehagelige sannheten. Anonymkode: 0e99f...1ef Der tror jeg du treffer spot on. Man må velge å leve i et kjedelig, dødt parforhold med ok økonomi og alt man har av materielle goder, eller skille seg og få dårligere økonomi, men mulighetene for begjær og kjærlighet igjen. HVa veier tyngst? Anonymkode: 766c8...48a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå