Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den eneste hårsprayen som har holdt i mitt hår, har brukt den i snart 10 år. Nå finner jeg ikke den noen plass!

image.thumb.jpeg.42397c64105971643c8a594d74e5fd7a.jpeg

Currently unavailable hos amazon også. Hva er det her for noe tull? Den er jo kjempepopulær!!

Her er jo bare Glued, den er ok, men lukten miner veldig om Grevens pærecider. Ubehagelig å levere barn i barnehagen i den dunsten om morgenen. 

https://www.got2b.com/hair-styling.html

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det håper jeg da ikke. Min favoritt hårspray!

Anonymkode: c649a...71c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.6.2023 den 23.36):

Det håper jeg da ikke. Min favoritt hårspray!

Finner ikke noe om at den er ute, men finner den virkelig ikke i noen som helst norske eller utenlandske butikker heller :( Fant den i sånn gavepakke med 2 tørrsjampo og en lusen spray på Holdbart, 80 kr.. ikke verdt det da sprayen alene kosta 50 på Normal.

Er det Proffs nå da? Hva er like bra?

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte den på normal for ca 3 uker siden. Så den også der for tre dager siden

Anonymkode: 81442...054

AnonymBruker
Skrevet
laperla skrev (23 timer siden):

https://www.nordicfeel.no/harpleie/styling/harspray/schwarzkopf-got2b-hair-spray-volumania-123067?gclid=EAIaIQobChMIrqj14p3L_wIVD2gYCh32Xgl9EAQYAiABEgItEPD_BwE

Har lett etter denne selv, og en på Normal sa den er endret emballasje. Ikke prøvd ennå, men må kjøpe den nå da lageret er tomt. Finnes på Normal og Europris.

Er dette den nye emballasjen? Må innom Normal og handle inn, hvis de har den originale. Så fornøyd med den, og den inneholder hverken silikon eller sulfater. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2023 den 22.45):

Er dette den nye emballasjen? Må innom Normal og handle inn, hvis de har den originale. Så fornøyd med den, og den inneholder hverken silikon eller sulfater. 

Ja, det er den nye. Har som sagt ikke prøvd ennå, den har vært utsolgt på Normal når jeg har vært innom. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...