AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #1 Skrevet 15. juni 2023 Ser at i en nettbutikk selger de Marlboro gold soft. Hva er forskjellen på det og Marlboro gold? For gold er vel det samme som light? Betyr soft at det er en ekstra ekstra mild sigarett da? Anonymkode: a9728...42c
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #2 Skrevet 15. juni 2023 Soft er sånn "myk" pakke. Vanlig Marlboro har sånne "harde" papp pakker. Ellers jeg har ikke sett sånne myke pakker i Norge på år og dag. I utlandet ja. Hvor ser du de ? Anonymkode: 2e568...22d 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #3 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser at i en nettbutikk selger de Marlboro gold soft. Hva er forskjellen på det og Marlboro gold? For gold er vel det samme som light? Betyr soft at det er en ekstra ekstra mild sigarett da? Anonymkode: a9728...42c Soft betyr at pakka er laget av myk plast, og det det ikke er hard topp på pakka, bare myk plast som vanligvis er under toppen AnonymBruker skrev (1 time siden): Ellers jeg har ikke sett sånne myke pakker i Norge på år og dag. De har det på den lokale Meny-butikken her hvor jeg bor Anonymkode: 6ece0...edc
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #4 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Soft er sånn "myk" pakke. Vanlig Marlboro har sånne "harde" papp pakker. Ellers jeg har ikke sett sånne myke pakker i Norge på år og dag. I utlandet ja. Hvor ser du de ? Anonymkode: 2e568...22d Så det i Meny nettbutikk. Er det slike uten eget "lokk"? Som ble produsert i gamle dager? Anonymkode: a9728...42c
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #5 Skrevet 15. juni 2023 Det er papir istedet for papp på pakken. Typisk slik man får på flyplasser. Innholdet er det samme. De har dem på alle butikker såvidt jeg vet. Det er litt nytt. Anonymkode: 4d0c3...818
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå