AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #1 Skrevet 15. juni 2023 Var I en diskusjon med en potensiell partner som nå er 37 og jeg er 30. Vi har kjent hverandre i det man kan si "i hundre år". Avviste han da jeg var 20 pga han var eldre og jeg var i utforskningsfasen med både karriere, utelivet og gutter. Men idag er dette ikke tilfellet, hvor jeg kan nesten si at jeg har aldri vært mer klar og sikker på at jeg vil inn i en langvarig forhold med han. Problemet er at han ikke har innsikt i andres følelser og tankegang, man kan vel si at han ikke lever i realiteten, heller i boblen sin. Han er nå gift med to barn og nekter å skille seg, men er det noe diskusjon?. Han burde være såpas voksen å innse at det er selvfølge å gjøre rom når jeg er klar. Han tar også frem fortiden, men igjen jeg var jo ung og dere alle er sikkert enig at jeg som 20 åring ikke kan gå inn i syv år eldre mann, Dessuten er dere sikkert enige at syv år aldersforskjell er mer akseptabelt nå.. Han kaller meg heletiden urimelig? Men kanskje ikke hørt seg selv?. Gleder meg til støtten folkens! Anonymkode: 52e07...4ef
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #3 Skrevet 15. juni 2023 Støtter deg nok i det at du som 20 åring gjorde rett ved å ikke gå inn i forhold med en voksen mann og at du er faktisk klar til å slå deg ned til ro når du er moden noe som skjer i 30 årene. Igjen fult støtte der, Men at det er selvfølge at han venter på deg og nå må skille seg og forlate barna sine er meget vanskelig å støtte. Anonymkode: ba986...6ff 5 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #5 Skrevet 15. juni 2023 Han ville inn i forhold uavhengig og da var da eller nå pga DEG, hadde han virkelig elsket deg hadde han ventet og hadde forståelse for at unge kvinner i sin fulle rett burde leve livet før dem slår seg ned til ro. Han nekter også å skille seg. Glem han! Anonymkode: 82447...ef9
Gjest EmKay Skrevet 15. juni 2023 #6 Skrevet 15. juni 2023 ... Du mener at han skal bryte opp familien sin fordi du nå etter mange år er klar for et forhold med han? Jeg skjønner ikke helt. Har dere et forhold, eller ønsker du er forhold?
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #7 Skrevet 15. juni 2023 Er han interessert i et forhold med deg, eller forventer du bare ut av det blå at han skaø skulle seg fordi du nå er klar? Skjønte fint lite av dette. Anonymkode: 302bf...39f 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #8 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er han interessert i et forhold med deg, eller forventer du bare ut av det blå at han skaø skulle seg fordi du nå er klar? Skjønte fint lite av dette. Anonymkode: 302bf...39f *Skal skille seg fordi. Anonymkode: 302bf...39f
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #9 Skrevet 15. juni 2023 Typisk! Kommer inn i 30 årene og begynner å smake på det menn har smakt i århundre, også tar man gjerne drastiske valg ved å prøve å splitte en familie pga egoet. Du hadde forlatt uansett, nå må du ikke glemme du har allerede avvist han en gang. Anonymkode: dc1e0...ed8
Gjest Chroma Skrevet 15. juni 2023 #10 Skrevet 15. juni 2023 Det mangler mye vesentlig info her, men uansett kan du ikke tvinge noen til å skille seg og han BØR holde seg til kona si. Har dere et romantisk og seksuelt forhold? Ønsker han eventuelt å fortsette å være i et forhold med deg?
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #11 Skrevet 15. juni 2023 Godt forsøk. Anonymkode: 07805...971 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #12 Skrevet 15. juni 2023 Dette var en kjedelig trolletråd... Anonymkode: 329ab...c33 9 2
Gjest ufiltrert Skrevet 15. juni 2023 #13 Skrevet 15. juni 2023 Han kan godt knulle deg på siden om men vil ha det hemmelig. Kos deg masse!
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #14 Skrevet 15. juni 2023 Han har selfølgelig all rett til å nekte å skille seg. Hallo?! Det er et privat valg man tar. Her er dere visst flere som mangler grunnleggende innsikt og lever i sin egen boble. Sånn sett er dere kanskje en match made in heaven. 🙄 Du og hele situasjonen virker rimelig spesiell... Anonymkode: 599aa...28b 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #15 Skrevet 15. juni 2023 En av to, entell troller du eller så er du "han". Høres litt som en mann som er sur over at elskerinna vil ha noe seriøst. Anonymkode: 3bb4a...70f
Snok1 Skrevet 15. juni 2023 #16 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Han kaller meg heletiden urimelig? Men kanskje ikke hørt seg selv?. Gleder meg til støtten folkens! Interessant vinkling på trolleriet, men altfor åpenbart. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #18 Skrevet 15. juni 2023 Hvorfor er dette trolling? Har lest verre hvor folk svarte saklig. Anonymkode: 08980...435
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #19 Skrevet 15. juni 2023 Du bar ung, leken og utforskende. Han var klar for familien as. Skjønner du vil ha han 100 prosent. Forelskelse får en til å gjøre alt, til og med å ødelegge for barn og as familie. Tips, move on. Han elsker kona si og barna sine. Du er den som ga slipp og lot han gå. Jeg vet om ei hadde gått all inn for å ødelegge for familien as og prøvd å dra mannen vekk fra meg og ungene, mine som dine - hadde vel den dama fått smashet fjeset ganske så hard psykisk og fysisk. Home wreckere er den verste sorten mennesker. Anonymkode: c36e5...6bc
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #20 Skrevet 15. juni 2023 Han er gift med to barn... Så han er både pedofil og bigamist? Styr unna sier jeg bare. Anonymkode: 9816e...660 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå