Gå til innhold

Hvor lenge var du nr to, til han skilte seg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker erfaringer fra dere som ventet på en gift/samboende mann med barn. Som er på vei ut av sitt forhold.  Hvor lenge ventet du? Gikk han? Eller ble han? 

Anonymkode: 6b730...624

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fra første kyss til han gikk - 5 år.

Men i starten var det jo useriøst og sporadisk, så fra vi erklærte vår kjærlighet og han sine intensjoner om å skille seg, så 4 år. 

Årsaken til at det tok lang tid er nok først og fremst at han måtte gå veldig mange runder med seg selv. Jeg tror det er vanlig at det kan gå mange år fra første tanke om å skille seg til man faktisk gjør det. 

I tillegg skjer jo livet da, det var korona, det var utfordringer på jobb for begge, det var utfordringer med barn, det var helseproblemer og død. Det passer jo aldri å skille seg..

Selv om jeg forstår at man bruker tid, så førte det ingenting godt med seg, det ødela oss begge totalt. Man må selvsagt være sikker før man tar et så drastisk steg, men så fort man er det, så er det bare å rive av det plasteret.. det blir ikke noe mer gøy å skille deg i morgen enn det hadde vært i går eller i dag.

Men ja.. du kan bli gående å vente lenge og det blir krangling og går utover selvtilliten din og er ikke spesielt artig. Selv om vi endte opp sammen til slutt. Jeg burde heller bare holdt avstand og styrt med mitt disse fire årene og sagt ring meg når du er singel.

Anonymkode: ed57a...571

• Liker 7
  • Hjerte 4
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Går du på den der at han går fra kona? Vær glad hun ikke har smadret fjeset ditt enda. Finn deg en singel mann. Barna vil se på deg med hat, og kona vil ønske du sluttet å puste. Mannen så godt som det samme. Bedre å involvere seg med single enn med opptatte. Min mann kan gjerne være utro, og love elskerinne gull og grønne skoger. Men da og ta konsekvensene for jeg er hevngjerrig som faen. Og går all inn for begge på negative måten. Samme søren hvor lavt det er å synke. Og en ting til, hva har du som ikke kona har ? Ikke så unik, siden du fortsatt er nr to ? 

Anonymkode: ed4d2...e1c

• Liker 20
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Går du på den der at han går fra kona? Vær glad hun ikke har smadret fjeset ditt enda. Finn deg en singel mann. Barna vil se på deg med hat, og kona vil ønske du sluttet å puste. Mannen så godt som det samme. Bedre å involvere seg med single enn med opptatte. Min mann kan gjerne være utro, og love elskerinne gull og grønne skoger. Men da og ta konsekvensene for jeg er hevngjerrig som faen. Og går all inn for begge på negative måten. Samme søren hvor lavt det er å synke. Og en ting til, hva har du som ikke kona har ? Ikke så unik, siden du fortsatt er nr to ? 

Og hvilken erfaring hadde du med dette sa du?

Anonymkode: aa71b...251

• Liker 6
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ønsker erfaringer fra dere som ventet på en gift/samboende mann med barn. Som er på vei ut av sitt forhold.  Hvor lenge ventet du? Gikk han? Eller ble han? 

Situasjonen du er i er bare grenseløst patetisk. Enten går han med en gang eller så er han ikke seriøs.

Anonymkode: a0888...cf7

• Liker 16
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil noen kjempe så hardt for å bli sammen med en man vet er notorisk utro? 

Anonymkode: 9d40d...1cf

• Liker 34
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Situasjonen du er i er bare grenseløst patetisk. Enten går han med en gang eller så er han ikke seriøs.

Anonymkode: a0888...cf7

Er det seriøst å gå med en gang, uten å tenke seg om, legge til rette for at det skal gå så smertefritt som mulig for alle som blir berørt?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Dødt forhold i 8 år med kona nå. Lever kun under samme tak som i et kollektiv. Han var bestemt å gå før han traff den andre. Vanskelig når hun hjemme stikker kjepper i hjulene og trussler med barna. Men han har begynt «jobben» Skjønner meg ikke på sånne som deg som skal på død og liv ha en utro mann i hus, bedre å gi slipp på han kanskje? Vet mange kvinner er opptatt av fasaden. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg tok en fantastisk hevn når jeg oppdaget at eksen var utro. Jeg lot som ingenting, men grodde skjegg og lot håret gro. Ville se hvor langt tid det tok før hun tok tak i saken. Etter ett år kom samtalen. Jeg var allerede pakket og klar. Hun ble steik forbanna på meg siden jeg tok det så lett. Da fortalte jeg henne at jeg har vært klar i et helt år og hvorfor. Har aldri hørt fra henne siden.

Anonymkode: c50c7...9cd

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det burde lages en chatte tråd, langt vekk fra KG selvfølgelig, kun for elskerinner. Der kunne de dele erfaringer, gjerne bytte litt rundt på de utro mennene osv. 

Anonymkode: 0f33a...da8

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hvorfor vil noen kjempe så hardt for å bli sammen med en man vet er notorisk utro? 

Anonymkode: 9d40d...1cf

Det lurer jeg også på. Et forhold hvor den ene eller begge har en historie som utro betyr et forhold fullstendig blottet for tillit. Kan de gjøre det med deg så kan de også gjøre det mot deg. Statistisk sett er det svært få som forlater sin ektefelle for elsker(inn)en. Statistikken sier også at det er uvanlig at forhold som starter med utroskap varer, og med tanke på at tilliten allerede har fått en kraftig bulk fordi man vet hva den andre er i stand til er det veldig lite overraskende. 

Anonymkode: f2e04...10c

• Liker 16
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Ikke den du siterte, men vet du, ekskona hans hadde ikke klart å smadre fjeset mitt. Hvorfor tror du at kona alltid er best? Hadde hun vært så fantastisk, så hadde han vel ikke vært utro? De

færreste går etter opptatte menn med vilje. I mitt tilfelle var vi begge opptatt, men ble godt kjent fordi vi var kollegaer, som senere ble venner. Vi klarte rett og slett ikke å holde oss unna hverandre, fordi vi falt så hardt. Jeg hadde masse som kona ikke hadde, det innså han jo raskt. Hun lot f.eks hverdagen innhente henne for mye, mens jeg er mer leken og lidenskapelig fra naturens side. Jeg slenger meg spontant med på ting og strekker meg langt, mens hun liker best å være hjemme. Det eneste hun hadde som jeg ikke hadde, var at hun er mor til hans barn, og det veier tungt. Det samme gjaldt i mitt eget forhold, selv om barnefar etterhvert viste flere uutholdbare sider ved seg. 

Her gikk det rett under 3 år fra vi begynte å bli fysiske til han gikk. Vi er begge utrolig fornøyde med valget i dag og ungene våre går kjempegodt overens. 

Anonymkode: 56a64...d9b

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Men for guds skyld kvinne! Hent fram sjølrespekten din, og finn deg en mann som er ledig da slipper du å vente i det hele tatt...!!

Hva er det med alle disse sutre- "andre-kvinne"-  trådene her inne mer for tiden. Skjønner godt psykologer som fraråder å oppsøke slike forumer. Mesking i sjølvmedlidenhet kommer det ingenting godt utav, aller minst ett varig, sunt og kjærlig forhold.

Anonymkode: 44351...bf0

• Liker 11
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Han ba om skilsmisse 3 uker etter at vi ble kjent. Jeg ba om skilsmisse en mnd senere.

Anonymkode: 7d048...f3b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du venter forgjeves som de fleste andre elskerinner. Han bruker deg til å booste egoet sitt og tømme pungen. Hjertet og hodet hans er hos kone og barn. Tro meg.

Anonymkode: 2c490...d3a

• Liker 12
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du vente på han egentlig?? En utro mann som går bak ryggen på kona si?! Synes du ikke du fortjener noe bedre?

Anonymkode: 92e8a...a1a

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Overraskende hvor mange koner her inne som vil ha den utro ektemannen, når han egentlig vil ha noen andre.

• Nyttig 16
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Dødt forhold i 8 år med kona nå. Lever kun under samme tak som i et kollektiv. Han var bestemt å gå før han traff den andre. Vanskelig når hun hjemme stikker kjepper i hjulene og trussler med barna. Men han har begynt «jobben» Skjønner meg ikke på sånne som deg som skal på død og liv ha en utro mann i hus, bedre å gi slipp på han kanskje? Vet mange kvinner er opptatt av fasaden. 

Ha ha, så det er kona sin skyld at det tar så lang tid nå da. Du har ventet i 8 år og må kanskje vente i 8 til. 

Anonymkode: 35f4a...2d7

• Liker 8
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Merkelige kg, når noen stiller spørsmål av privat karakter er folk raskt ute med å fortelle at vi er alle ulike, noen liker ditt andre liker datt, ingen vits å spørre. Når det kommer til slike ting som å faktisk bli ærlig forelsket i en person utenfor eget ekteskap, av gode grunner, så er verden helt lik for alle. Da er det de ingen ulikheter, ingen individuelle hensyn, ingen medfølelse av noe slag. Å fortsette med en partner en ikke elsker er det godt for noe? Eller noen? Reforelskelse har jeg dårlig tro på. Det å finne noen som er singel, er heller ikke alltid et alternativ, når familie og økonomi tross alt taler for å fortsette et uforelsket forhold. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Men for guds skyld kvinne! Hent fram sjølrespekten din, og finn deg en mann som er ledig da slipper du å vente i det hele tatt...!!

Hva er det med alle disse sutre- "andre-kvinne"-  trådene her inne mer for tiden. Skjønner godt psykologer som fraråder å oppsøke slike forumer. Mesking i sjølvmedlidenhet kommer det ingenting godt utav, aller minst ett varig, sunt og kjærlig forhold.

Anonymkode: 44351...bf0

Burde det ikke gå an å ha en samtale om noe som er en realitet og et faktisk problem for noen?

Det hjelper jo lite med anklager og hets, elskerinner skal alltid ties i hjel eller få kjeft her inne, og det skjønner jeg jo forsåvidt. Men det er ikke spesielt konstruktitvt.

Anonymkode: ed57a...571

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...