AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #1 Skrevet 15. juni 2023 Hvilken bank er best for oss som snart skal ha barn? Hvor får man best hjelp knyttet til familieøkonomi, foreldrepermisjon osv? Anonymkode: 1f80d...126
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #2 Skrevet 15. juni 2023 Tror du forventer for mye av banken din. Banken har da ingenting med foreldrepermisjon og slike ting å gjøre. Anonymkode: e1d73...058 6 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #3 Skrevet 15. juni 2023 Nei, her leser man jaggu meg mye rart 🤣🤣 Hørt at DNB har en veldig god bank. Anonymkode: aa7d2...481 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #4 Skrevet 15. juni 2023 Det er NAV du må høre med, når det gjelder permisjon og økonomiske rettigheter knyttet til barn. Anonymkode: f3a19...3c3 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #5 Skrevet 15. juni 2023 Takk for alle svarene! Grunnen til at jeg stilte spørsmålet er at vi har diskutert en del ting knyttet til det å få barn og langsiktig konsekvenser som tap av inntekt for mor, hvordan valgene vi tar påvirker pensjon osv. Vi vurderer også å flytte ut av byen og kjøpe noe større..og så det å kjøpe bil på sikt. Er bare så mye som er vanskelig å få svar på hos feks NAV.. Var dette ting dere diskuterte før dere fikk barn? Anonymkode: 1f80d...126
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #6 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Takk for alle svarene! Grunnen til at jeg stilte spørsmålet er at vi har diskutert en del ting knyttet til det å få barn og langsiktig konsekvenser som tap av inntekt for mor, hvordan valgene vi tar påvirker pensjon osv. Vi vurderer også å flytte ut av byen og kjøpe noe større..og så det å kjøpe bil på sikt. Er bare så mye som er vanskelig å få svar på hos feks NAV.. Var dette ting dere diskuterte før dere fikk barn? Anonymkode: 1f80d...126 Dette er jo ikke noe som er spesielt knyttet til det å få barn, men økonomiske livsvalg dere tar. Det er ikke sikkert at en spesifikk bank er det dere trenger. Ofte mer lønnsomt å shoppe ulike tjenester der disse har best vilkår. Anonymkode: 58bb1...5ce
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #7 Skrevet 15. juni 2023 Tror det må bli sædbanken 😊 Anonymkode: f2235...fa0 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #8 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for alle svarene! Grunnen til at jeg stilte spørsmålet er at vi har diskutert en del ting knyttet til det å få barn og langsiktig konsekvenser som tap av inntekt for mor, hvordan valgene vi tar påvirker pensjon osv. Vi vurderer også å flytte ut av byen og kjøpe noe større..og så det å kjøpe bil på sikt. Er bare så mye som er vanskelig å få svar på hos feks NAV.. Var dette ting dere diskuterte før dere fikk barn? Anonymkode: 1f80d...126 Sant å sies, dette må man jo ha kontroll på selv, hvis man skal ha barn. Er hverken innenfor bankens eller NAV sitt virkeområde å rådgi dere på slike fundamentale ting. Anonymkode: e1d73...058 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #9 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Takk for alle svarene! Grunnen til at jeg stilte spørsmålet er at vi har diskutert en del ting knyttet til det å få barn og langsiktig konsekvenser som tap av inntekt for mor, hvordan valgene vi tar påvirker pensjon osv. Vi vurderer også å flytte ut av byen og kjøpe noe større..og så det å kjøpe bil på sikt. Er bare så mye som er vanskelig å få svar på hos feks NAV.. Var dette ting dere diskuterte før dere fikk barn? Anonymkode: 1f80d...126 Tror du har for store forventninger til både nav og banken. Nav har ikke noe med om dere skal flytte på landet, kjøpe bil mm. Og banken har ikke noe med foreldrepenger osv å gjøre. Tror dere overtenker det med å få barn. Anonymkode: a486b...b96 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå