Gå til innhold

Synes det lukter en slags oppkast lukt på badet (vasken), men ingen har kastet opp...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke opplevd dette før, men synes lukten på badet minner om svak oppkast lukt 🤮. Føler det kommer fra vasken. Hva skjer, noen som vet eller har opplevd det samme? 😅🙈

(Det er leeenge siden noen har kastet opp, og lukten kom i morges. Og før noen evt spør, vi har ikke barn så det er ingen som har kastet opp uten å si ifra om det og ingen har lånt toalett eller badet vårt)

Anonymkode: b108d...50e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På tide å rense vannlåsen, sannsynligvis.

Anonymkode: 5e495...d77

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

På tide å rense vannlåsen, sannsynligvis.

Anonymkode: 5e495...d77

Takk, da skal jeg se på det! Har bare aldri vært borti en sånn type lukt, med mindre noen faktisk har kastet opp.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jeg har ikke opplevd dette før, men synes lukten på badet minner om svak oppkast lukt 🤮. Føler det kommer fra vasken. Hva skjer, noen som vet eller har opplevd det samme? 😅🙈

(Det er leeenge siden noen har kastet opp, og lukten kom i morges. Og før noen evt spør, vi har ikke barn så det er ingen som har kastet opp uten å si ifra om det og ingen har lånt toalett eller badet vårt)

Hender vi får sånn lukt pga vannlåsen, pleier å fylle på ekstra med vann i sluket så går det bort. 

Anonymkode: 5ac21...5af

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dere vasket med klor? 
Jeg kommenterte akkurat til en renholder at jeg ofte synes det luktet oppkast på badet etter klorlukten har gitt seg. Da svarte han at det skal det gjøre, det betyr at det er rent.🤷🏻‍♀️😊

Anonymkode: c2dd5...263

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har dere vasket med klor? 
Jeg kommenterte akkurat til en renholder at jeg ofte synes det luktet oppkast på badet etter klorlukten har gitt seg. Da svarte han at det skal det gjøre, det betyr at det er rent.🤷🏻‍♀️😊

Vi har ikke vasket med klor, men vi vasket rørene for et par dager siden med sånn rørvask. Tror ikke det er klor i den. Hvis denne diffuse oppkastlukten betyr at det er rent, så vet jeg ikke om jeg vil ha det helt rent 🤣

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vi har ikke vasket med klor, men vi vasket rørene for et par dager siden med sånn rørvask. Tror ikke det er klor i den. Hvis denne diffuse oppkastlukten betyr at det er rent, så vet jeg ikke om jeg vil ha det helt rent 🤣

Da er det nok ikke det. Den oppkastlukten etter klor gir seg etter en liten stund. Håper dere finner ut av det ☺️

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...