AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #1 Skrevet 15. juni 2023 Jeg trodde at i et forhold så tenkte man mer som vi? Han jeg er med, er veldig Jeg, og ikke så mye vi. Eksempler kan være at han snakker om ferier og opplevelser han vil dra på, og når jeg f.eks sier at jeg må sjekke med jobben angående ferie så blir han litt overrasket og kan si at det er jo han som tenker på å dra, ikke vi. Han kan snakke om hvordan han er usikker på fremtiden og hvor han skal bosette seg, om det blir her eller der i Norge, og der sitter jeg og tenker at er det meningen jeg skal bli med da eller? Så når jeg spør ham så sier han at Han kan jo ikke tenke for meg, og dette er bare han. Vi er kjærester, men han tenker jo veldig mye på bare ham. Dette er i hverdagen også, f.eks han kjøper bare middagsmat til seg selv enda jeg skal komme, fordi han visste ikke om jeg liker det eller ikke.. Vi har vært sammen 4 mnd.. Anonymkode: bd08f...077
Adrenalina1 Skrevet 15. juni 2023 #2 Skrevet 15. juni 2023 Dette er veldig typisk menn. Jeg,jeg og jeg. 4
norw Skrevet 15. juni 2023 #3 Skrevet 15. juni 2023 Han har ingen mentale diagnoser som du vet om? Har dere snakket om at dere er sammen, eller er det bare noe du antar etter såpass lang tid? Noe som skurrer her.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #4 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg trodde at i et forhold så tenkte man mer som vi? Han jeg er med, er veldig Jeg, og ikke så mye vi. Eksempler kan være at han snakker om ferier og opplevelser han vil dra på, og når jeg f.eks sier at jeg må sjekke med jobben angående ferie så blir han litt overrasket og kan si at det er jo han som tenker på å dra, ikke vi. Han kan snakke om hvordan han er usikker på fremtiden og hvor han skal bosette seg, om det blir her eller der i Norge, og der sitter jeg og tenker at er det meningen jeg skal bli med da eller? Så når jeg spør ham så sier han at Han kan jo ikke tenke for meg, og dette er bare han. Vi er kjærester, men han tenker jo veldig mye på bare ham. Dette er i hverdagen også, f.eks han kjøper bare middagsmat til seg selv enda jeg skal komme, fordi han visste ikke om jeg liker det eller ikke.. Vi har vært sammen 4 mnd.. Anonymkode: bd08f...077 Dere er ikke på samme sted i forholdet. Du vil ta det videre, at det blir jeg og du, vi. Han er ikke der ut fra du sier. Ta en prat med han om han vil ta forholdet videre et steg eller ikke. At det ikke er attraktivt for deg med en mann som ikke vil gå ordentlig inn i et forhold. Dersom vi generaliserer veldig, så husk at vi damer ofte ønsker å planlegge og bygge et rede for familien, mens det for mange menn er drømmen å ha ei fast å ha sex med, og leve som singel ellers. Anonymkode: 487de...c71 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #5 Skrevet 15. juni 2023 Du må snakke med ham og forklare hvilke forandringer du trenger fra ham for at du skal føle deg trygg og vel i forholdet. Jeg tror mange menn er litt autistiske i tankegangen sin, ting må forklares godt hvis det ikke er innenfor spesialinteressen deres, som ofte er dem selv. Anonymkode: e1c8e...449 1
Illuminatum Skrevet 15. juni 2023 #6 Skrevet 15. juni 2023 Adrenalina1 skrev (47 minutter siden): Dette er veldig typisk menn. Jeg,jeg og jeg. Nei, dette er ikke vanlig. De fleste menn er nok ikke slik. Ville aldri funnet på å drive på slik som kjæresten til TS. Denne karen må mangle noe 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #7 Skrevet 15. juni 2023 Han er ikke kjæreste med deg. Men du er kjæreste med han. Hvor mye tid vil du bruke på å forklare hva som er «vanlig» kjæresteforhold? Du er alene i forholdet, regner med du blir det fremover også. Dette har jeg prøvd, aldri mer! Dette er kun usikkerhet, usikkerhet og usikkerhet! Absolutt ingenting å samle på, du blir utslitt. Anonymkode: 4c384...f47
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #8 Skrevet 15. juni 2023 Han er fortsatt singel, det er ikke du. Anonymkode: 88c25...3fe
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #9 Skrevet 15. juni 2023 Du burde sette deg ned å prate med han. Når fremtidsplanene hans er soloplaner virker det jo ikke som han har langsiktige planer for dette forholdet, eller at han er for egoistisk til å kunne fungere som kjæreste for noen som helst. Anonymkode: 00cea...19a
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #10 Skrevet 15. juni 2023 Adrenalina1 skrev (1 time siden): Dette er veldig typisk menn. Jeg,jeg og jeg. Tull. Kjæresten min (enda ferskere enn ts) kjøper snacks til meg osv, han tenker på oss hele tiden 🥰 Anonymkode: af9b2...7b2 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #11 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du burde sette deg ned å prate med han. Når fremtidsplanene hans er soloplaner virker det jo ikke som han har langsiktige planer for dette forholdet, eller at han er for egoistisk til å kunne fungere som kjæreste for noen som helst. Anonymkode: 00cea...19a Tror ikke det er vits å prate med han. Han er ikke i forhold med TS. Anonymkode: 4c384...f47 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #12 Skrevet 15. juni 2023 Jeg kan være sånn selv, jeg planlegger ikke hele fremtiden min ut i fra at jeg har kjæreste. Anonymkode: c8733...7bc 1
Adrenalina1 Skrevet 15. juni 2023 #13 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Tull. Kjæresten min (enda ferskere enn ts) kjøper snacks til meg osv, han tenker på oss hele tiden 🥰 Anonymkode: af9b2...7b2 Da er han unntaket som bekrefter regelen😉 Dessuten er menn alltid omtenksomme når forholdet er ferskt. 1
exictence Skrevet 15. juni 2023 #14 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trodde at i et forhold så tenkte man mer som vi? Han jeg er med, er veldig Jeg, og ikke så mye vi. Ja, i et kjæresteforhold er det vanlig å snakke vi, eller snakke om og li enig om å f.eks reise hver for seg. AnonymBruker skrev (1 time siden): Eksempler kan være at han snakker om ferier og opplevelser han vil dra på, og når jeg f.eks sier at jeg må sjekke med jobben angående ferie så blir han litt overrasket og kan si at det er jo han som tenker på å dra, ikke vi. Når han blir overrasket over det, så tenker jeg at du planlegger ferie for deg selv, siden han gjør det. Og så snakker du om dere virkelig er kjærester, siden han føler for å dra alene osv AnonymBruker skrev (1 time siden): Han kan snakke om hvordan han er usikker på fremtiden og hvor han skal bosette seg, om det blir her eller der i Norge, og der sitter jeg og tenker at er det meningen jeg skal bli med da eller? Så når jeg spør ham så sier han at Han kan jo ikke tenke for meg, og dette er bare han. Da ville jeg spurt: Men hva er det du helst vil og ser for deg nå; at vi skal bo og være sammen i fremtiden, eller ikke? AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi er kjærester, men han tenker jo veldig mye på bare ham. Dette er i hverdagen også, f.eks han kjøper bare middagsmat til seg selv enda jeg skal komme, fordi han visste ikke om jeg liker det eller ikke.. Vi har vært sammen 4 mnd.. Anonymkode: bd08f...077 Hm, før du kommer, kan du da sk at du kunne godt tenke deg å spise sammen, skal jeg kjøpe med noe til oss? Eller hvis han sier han har kjøpt noe bare til seg selv, kan du si: Ok, da kjøper jeg med meg noe til meg. Hvis min kjæreste sier han vil komme rundt middagstid eller kveld, planlegger ikke jeg middag til oss begge uten at jeg har snakket med ham om det. Hvis han ikke nevner noe og bare kommer, er det neppe sikkert at jeg har middag til ham. Jeg forventer litt at kjæresten som kommer hører med meg om vi skal kjøpe inn noe. Eller jeg gjør det. Hvis han aldri gjør det, men forventer at jeg skal lage mat, kan jeg bli litt irritert inni meg.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #15 Skrevet 15. juni 2023 Ts her. Han som tok steget og ville kalle oss kjærester, derfor er jeg litt overrasket over denne Jeg-tankegangen nå mange gode råd her, fikk noe å tenke på. Angående det med mat og når jeg kommer til ham så har vi det sånn at den man kommer til fikser mat. Jeg har alltid laget mat og kjøpt, mens han av og til kommer med vage unnskyldninger og så ender jeg å spise brødskiver til middag, eller varme ostesmørbrød mens han lager noe tiø seg, som han ikke visste om jeg likte feks, uten å ha spurt.. Men jeg får vel begynne å ringe først og spørre om jeg skal ha med egen middag, ja. Anonymkode: bd08f...077 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #16 Skrevet 15. juni 2023 Han bruker deg bare som selskapsdame og har ingen intensjoner om å etablere seg med deg og skape et liv sammen. For da hadde han tenkt Vi Anonymkode: d0961...73f 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 15. juni 2023 #17 Skrevet 15. juni 2023 Høres ut som dere er i 2 forskjellige forhold. Du. Kjæreste som ser på dere som en enhet der dere en dag blir samboere og tar forholdet videre. Han. Du er dama hans, men han ser deg ikke som noe seriøst og langvarig. Han planlegger et liv uten å involvere deg. Løp!
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #18 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg trodde at i et forhold så tenkte man mer som vi? Han jeg er med, er veldig Jeg, og ikke så mye vi. Eksempler kan være at han snakker om ferier og opplevelser han vil dra på, og når jeg f.eks sier at jeg må sjekke med jobben angående ferie så blir han litt overrasket og kan si at det er jo han som tenker på å dra, ikke vi. Han kan snakke om hvordan han er usikker på fremtiden og hvor han skal bosette seg, om det blir her eller der i Norge, og der sitter jeg og tenker at er det meningen jeg skal bli med da eller? Så når jeg spør ham så sier han at Han kan jo ikke tenke for meg, og dette er bare han. Vi er kjærester, men han tenker jo veldig mye på bare ham. Dette er i hverdagen også, f.eks han kjøper bare middagsmat til seg selv enda jeg skal komme, fordi han visste ikke om jeg liker det eller ikke.. Vi har vært sammen 4 mnd.. Anonymkode: bd08f...077 Jeg var som deg, nå etter år med venting på at det skulle bli vi og ikke jeg i forholdet så har jeg gradvis gitt mer og mer opp. Gjør mine ting alene og planlegger heller ikke ting felles lenger. Anonymkode: 29b63...fa6
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #20 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg trodde at i et forhold så tenkte man mer som vi? Han jeg er med, er veldig Jeg, og ikke så mye vi. Eksempler kan være at han snakker om ferier og opplevelser han vil dra på, og når jeg f.eks sier at jeg må sjekke med jobben angående ferie så blir han litt overrasket og kan si at det er jo han som tenker på å dra, ikke vi. Han kan snakke om hvordan han er usikker på fremtiden og hvor han skal bosette seg, om det blir her eller der i Norge, og der sitter jeg og tenker at er det meningen jeg skal bli med da eller? Så når jeg spør ham så sier han at Han kan jo ikke tenke for meg, og dette er bare han. Vi er kjærester, men han tenker jo veldig mye på bare ham. Dette er i hverdagen også, f.eks han kjøper bare middagsmat til seg selv enda jeg skal komme, fordi han visste ikke om jeg liker det eller ikke.. Vi har vært sammen 4 mnd.. Anonymkode: bd08f...077 Dette er en mann som er kronisk singel. Han ser ikke for seg et liv sammen med en annen. Dette må du komme til bunns i. Har han uungående tilknytningstil? Si at du synes han ser for seg fremtiden som singel. Skla si min kjæreste snakka sånn om fremtida og stadig at "om noen år så kan du bo akkurat der du vil." og så greier han ikke fatte hvordan jeg kan drømme om et liv med han og som en trygg voksen i livet til hans barn. Der var bare så forferdelig å skummelt å tenke på atte! Hjelpe meg. Anonymkode: 365a9...559
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå