Gå til innhold

Noen som opplever at mannen ikke utfører oralsex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har opplevd at mannen ikke vil utføre oralsex? Vet du i så fall mer om hva som er årsaken?

Anonymkode: 1b98f...82f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min er ikke veldig glad i det. Men begynte å gjøre det etterhvert. Han er var på lukt/smak generelt. 

Anonymkode: 768b1...24a

Skrevet

Det er jo bare å spørre det 🙂

Hvis man har kjønnshår, så kan det for noen være en utløsende faktor til at de ikke vil utføre oralsex. 
Vanskelig å svare på uten at man kjenner typen din. 

Ta en prat med han og hør hva han tenker. 

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Min er ikke veldig glad i det. Men begynte å gjøre det etterhvert. Han er var på lukt/smak generelt. 

Jeg er også var på lukt og smak, men med motsatt effekt. Vi er alle forskjellige. Men det er bra at han prøver i det minste, forutsatt at du liker det selv. For, etter min erfaring i hvert fall, så avtar ikke lysten ved prøving. Heller tvert i mot.

AnonymBruker
Skrevet

Har skjedd noen ganger ja. De gjør det de første gangene og så slutter det, selv om jeg er tydelig på hva jeg ønsker. Samtidig forventer de å bli sugd. Jeg forstår det ikke og har heldigvis en som elsker det nå.

Anonymkode: 11771...5e1

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Hadde fort blitt at jeg ikke sugde da 🤣 og det er neppe aktuelt

Anonymkode: 8a520...1d2

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Er ikke duften av kvinne en viktig faktor for å tenne mannen? 

• Liker 1
Gjest ufiltrert
Skrevet
1 hour ago, mannfolket said:

Er ikke duften av kvinne en viktig faktor for å tenne mannen? 

Spørs VELDIG om det er råtten fiskelukt eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet
ufiltrert skrev (3 minutter siden):

Spørs VELDIG om det er råtten fiskelukt eller ikke.

Men da er det jo en ubalanse i bakteriefloraen og antageligvis noe galt. Og da er det vel ikke mange damer som byr fram fitta?

Selv elsker jeg å slikke fitte.

Anonymkode: 8c069...724

• Liker 3
Skrevet (endret)

Feilpost.

Endret av røverdatteren
Feil
Gjest ufiltrert
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men da er det jo en ubalanse i bakteriefloraen og antageligvis noe galt. Og da er det vel ikke mange damer som byr fram fitta?

Selv elsker jeg å slikke fitte.

Anonymkode: 8c069...724

Har opplevd det mange ganger. Skikkelig sur fittelukt, iblandt så sterkt det kjennes flere meter ifra.

Jeg har spekulert i om det har med om man er genetisk bra/dårlig match med hverandre eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, ufiltrert said:

Har opplevd det mange ganger. Skikkelig sur fittelukt, iblandt så sterkt det kjennes flere meter ifra.

Jeg har spekulert i om det har med om man er genetisk bra/dårlig match med hverandre eller ikke.

Det er et norskt fenomen, tror jeg. Har bodd flere steder i Europa og aldri opplevd det. Her hjemme opplever jeg det regelmessig, kanskje med hver femte eller tiende. Da blir det verken tunge eller pikk. 

Anonymkode: 02553...5f0

AnonymBruker
Skrevet

Min elsker det.. sikkert mer enn meg egentlig 🙈 har ikke spurt han hvorfor.

Anonymkode: c4114...921

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min gjør det ikke, kan vel telle på én hånd hvor mange ganger han har gjort det på meg siden vi møttes for 13 år siden. Alle partnere jeg har hatt før har elsket å gå ned på meg, så jeg antar det bare er fordi mannen min ikke liker det så godt. Personlig får jeg ikke så mye ut av å bli slikket uansett så det er ikke et stort tap. 

Anonymkode: de041...e2c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle liker oralsex, det gjelder både menn og kvinner, og det er helt normalt og helt greit.

Anonymkode: 12a26...9f7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi utfører ikke oralsex på hverandre. Passer meg helt fint.

Anonymkode: 08189...fbb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han gjorde det i starten, men jeg har så mange komplekser vedr det området så jeg drepte spontaniteten ved at jeg måtte dusje og frisere en liten evighet hver gang han prøvde seg. Han sa rett ut at det var så turn off at han rett og slett ikke hadde lyst lenger.

Sikkert 3 år siden sist nå. Føles skikkelig kjipt at jeg ødela det. 

Anonymkode: 9be10...dc9

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Er det noen som har opplevd at mannen ikke vil utføre oralsex? Vet du i så fall mer om hva som er årsaken?

Vel. Han utfører på meg og elsker det. 
Jeg utfører ikke på han.

Anonymkode: ee6b9...0db

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Har opplevd det flere ganger og da er svaret enkelt, suger ikke deg om du ikke slikker meg 🙂 enkelt og greit 

Anonymkode: 41f78...3af

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Min samboer har aldri gjort det, og aldri vist tegn til å ville det eller spurt om jeg ønsker at han gjør det. Det passer meg egentlig veldig bra, for jeg er ikke noe glad i det, det gir meg ingenting. Det eneste er at jeg lurer litt på hvorfor - om det er noe galt med meg eller han ikke tiltrekkes av meg (er renslig og vasker meg skikkelig, så det kan ikke være pga lukt).
 Jeg gir ham gjerne oralsex likevel, for det liker jeg kjempegodt.

Anonymkode: 0ca5b...440

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...