Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer fra bygda et sted på Vestlandet, lite sted. Men i påska så jeg ei som hadde Hest genser i blå. Så den tror jeg nok kreti og pleti har anskaffet seg....tross prisen. 

Anonymkode: 9d332...571

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig stygg

Anonymkode: cac94...eec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så kleins selger genseren der. Gadd ikke sjekke prisen. De hadde kjoler der til 2999,- identiske kjoler på  H&M til 399,- 

Anonymkode: 24b46...123

• Liker 2
Skrevet

nei, den var ikke noe fin. armene hadde merkelig fasong og jeg hater klær som har sånn hals som er høy og klør.

Skrevet

Skjønner aldri greia med slike trendplagg som plutselig "alle" skal ha. Jeg har lagt merke til at det er to type damer som kjøper disse: 
* De som har god råd, øvre middelklasse, liker å være i klikker der alle har de samme plaggene og liker å flashe rikdom.
* De som ikke har så god råd, men som tenker at om de kjøper seg EN dyr genser med kjent merke kan få innpass i klikkene i kategori en. 

Akkurat når det gjelder Hést-genseren så er den i tillegg til å være sterkt overpriset utrolig stygg, med dårlig passform, dårlig kvalitet og mønsteret er jo bare tragisk i seg selv.
Hadde den blitt solgt på HM til 249,- så ville ingen kjøpt den....

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns genseren ser god og varm ut. Elsker store, varme klær på vinteren. Jeg syns heller ikke at den ser slaskete ut på folk jeg har sett den på (som andre skriver). Men når det er sagt, så er ikke designet helt min smak. Jeg syns den hadde vært mye finere uten de store H-ene rund om på genseren. Og for min del er den også alt for dyr. 

Anonymkode: 6ade4...5d7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker den ikke. Hadde aldri gått med den.

Anonymkode: ca8b8...9ae

Skrevet (endret)

Den er for vid og kort for min snak. Til den prisen ville jeg heller investert i en mer tidløs og klassisk kashmirgenser som kan brukes i mange år fremover. Men det er meg. Hvis du liker designet ville jeg kjøpt den. Den holder seg nok populær en stund til og den lilla fargen var veldig fin.

Ser at det er salg på flere av disse genserne hos Miinto nå.

Endret av Sandie
AnonymBruker
Skrevet

Litt på siden, men uttales det «hest» eller «heeest?»

Anonymkode: 3ae43...6f6

Skrevet

Jeg kjøpte den tidlig men solgte også relativt tidlig. Fikk nesten samme pris som jeg betalte for den ny så folk er jo gale.  Nå er den blodharry 😄

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg syns genseren ser god og varm ut. Elsker store, varme klær på vinteren. Jeg syns heller ikke at den ser slaskete ut på folk jeg har sett den på (som andre skriver). Men når det er sagt, så er ikke designet helt min smak. Jeg syns den hadde vært mye finere uten de store H-ene rund om på genseren. Og for min del er den også alt for dyr. 

Anonymkode: 6ade4...5d7

Problemet er at den er ikke varm om vinteren, det er for mye polyester.

Anonymkode: dcc25...7f0

• Liker 2
Skrevet

Den oser dame over 50. Ikke noe galt med det, kanskje, men siden jeg ikke er helt der enda så synes jeg kanskje ikke den er så fin.

Skrevet

En sånn genser er det eneste jeg noensinne har returnert på nett... har hatt noen mer eller mindre mislykkede kjøp, men det har alltid vært sånn: noen i familien kan sikkert bruke plagget, eller dette blir kanskje fint når jeg går litt ned i vekt.

Da jeg prøvde denne (jeg kjøpte jakke med glidelås) skjønte jeg med en gang at det var et bomkjøp og at jeg aldri kom til å bruke den. Den var stygg og formløs, og ekkel/kunstig i stoffet. Glidelåsen begynte nedpå brystet, slik av en var avhengig av en fin bluse/topp inni, og de ballongarmene... Orket ikke!

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Litt på siden, men uttales det «hest» eller «heeest?»

Anonymkode: 3ae43...6f6

Det er høyst relevant. Lurer på det samme. 

Skrevet
blåbærpai skrev (1 minutt siden):

Det er høyst relevant. Lurer på det samme. 

Jeg tror det uttales hest, men ikke som i dyret hest, men som når du ikke er frisk og stemmen er "hes"

AnonymBruker
Skrevet

Uttales Heest 😉. (Derav aksent over é). og jeg liker genseren til tross for at jeg ikke er nærmere 50 i pretensiøs middelklasse som har kjøpt genseren på kreditt for å vise at jeg har «god råd» eller synes Martha er en spesiell likandes person😂. Genseren er god og varm,  og min har ikke nuppet til tross for  flere vask i vaskemaskin (finvask). Smaken er som baken😊

Anonymkode: faac1...d85

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Problemet er at den er ikke varm om vinteren, det er for mye polyester.

Å, er det ikke 100% ull? 😳

Anonymkode: 56dc0...3bb

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Å, er det ikke 100% ull? 😳

Anonymkode: 56dc0...3bb

Nei, halvparten er nylon. Ifølge produktbeskrivelsen har de "innslag av nylon" for at plagget skal bli mer slitesterkt. Dummeste jeg har hørt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er på salg med 40% rabatt mange steder nå. 

Anonymkode: a0960...cc7

AnonymBruker
Skrevet

Virker veldig dyrt i forhold til kvaliteten, når så høy prosent er nylon. Hadde jeg hatt over 2000 å legge på en enkelt genser, ville jeg valgt en mer tidløs modell, og langt bedre materiale!

Anonymkode: de649...f2c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...