Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Vi tenker å ta med babyen vår på telttur i sommer når hun er ca 3 mnd gammel. Vi tenker å kjøpe madrass til henne å sove på i telt etterhvert, men nå som hun er så liten så lurte vi på om hun kanskje kan sove på lammeskinn istedenfor en madrass inni teltet. Er det noen her som har noen tanker om dette? Hun vil i tillegg ha sovepose selvfølgelig :) 

Hvis noen har tips til telttur med baby tar jeg imot det med glede :) 

Anonymkode: f0ca6...951

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei,

Vi tenker å ta med babyen vår på telttur i sommer når hun er ca 3 mnd gammel. Vi tenker å kjøpe madrass til henne å sove på i telt etterhvert, men nå som hun er så liten så lurte vi på om hun kanskje kan sove på lammeskinn istedenfor en madrass inni teltet. Er det noen her som har noen tanker om dette? Hun vil i tillegg ha sovepose selvfølgelig :) 

Hvis noen har tips til telttur med baby tar jeg imot det med glede :) 

Jeg kan bare varmt anbefale Deryan reisetelt, det har oppblåsbar madrass, og fungerer også til stranda, i hagen osv. i tillegg til at babyen ligger skjermet fra dere i teltet :) Når dere sitter utenfor teltet, kan hun ligge i det lille teltet sitt skjermet for mygg og insekter!

Anonymkode: 8baf9...18b

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg kan bare varmt anbefale Deryan reisetelt, det har oppblåsbar madrass, og fungerer også til stranda, i hagen osv. i tillegg til at babyen ligger skjermet fra dere i teltet :) Når dere sitter utenfor teltet, kan hun ligge i det lille teltet sitt skjermet for mygg og insekter!

Anonymkode: 8baf9...18b

Tusen takk for tips, det skal jeg sjekke ut :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte vanlig liggeunderlag til henne (dyrere merke, ca 1700kr.). Det kan hun ha i maaaange år

Anonymkode: 43ee1...f33

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg kjøpte vanlig liggeunderlag til henne (dyrere merke, ca 1700kr.). Det kan hun ha i maaaange år

Anonymkode: 43ee1...f33

Ja det er jo også et bra alternativ!

AnonymBruker
Skrevet

Vi har brukt lammeskinn og vognpose til vår baby. Teltet først ute da han var 8 mnd pga tiden på året han ble født. 

Anonymkode: 6d9a2...d11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...