AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #1 Skrevet 15. juni 2023 Hei, Vi tenker å ta med babyen vår på telttur i sommer når hun er ca 3 mnd gammel. Vi tenker å kjøpe madrass til henne å sove på i telt etterhvert, men nå som hun er så liten så lurte vi på om hun kanskje kan sove på lammeskinn istedenfor en madrass inni teltet. Er det noen her som har noen tanker om dette? Hun vil i tillegg ha sovepose selvfølgelig Hvis noen har tips til telttur med baby tar jeg imot det med glede Anonymkode: f0ca6...951
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #2 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, Vi tenker å ta med babyen vår på telttur i sommer når hun er ca 3 mnd gammel. Vi tenker å kjøpe madrass til henne å sove på i telt etterhvert, men nå som hun er så liten så lurte vi på om hun kanskje kan sove på lammeskinn istedenfor en madrass inni teltet. Er det noen her som har noen tanker om dette? Hun vil i tillegg ha sovepose selvfølgelig Hvis noen har tips til telttur med baby tar jeg imot det med glede Anonymkode: f0ca6...951 Jeg kan bare varmt anbefale Deryan reisetelt, det har oppblåsbar madrass, og fungerer også til stranda, i hagen osv. i tillegg til at babyen ligger skjermet fra dere i teltet Når dere sitter utenfor teltet, kan hun ligge i det lille teltet sitt skjermet for mygg og insekter! Anonymkode: 8baf9...18b
Lulo456 Skrevet 15. juni 2023 #3 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg kan bare varmt anbefale Deryan reisetelt, det har oppblåsbar madrass, og fungerer også til stranda, i hagen osv. i tillegg til at babyen ligger skjermet fra dere i teltet Når dere sitter utenfor teltet, kan hun ligge i det lille teltet sitt skjermet for mygg og insekter! Anonymkode: 8baf9...18b Tusen takk for tips, det skal jeg sjekke ut
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #4 Skrevet 15. juni 2023 Jeg kjøpte vanlig liggeunderlag til henne (dyrere merke, ca 1700kr.). Det kan hun ha i maaaange år Anonymkode: 43ee1...f33 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #5 Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg kjøpte vanlig liggeunderlag til henne (dyrere merke, ca 1700kr.). Det kan hun ha i maaaange år Anonymkode: 43ee1...f33 Ja det er jo også et bra alternativ! Anonymkode: f0ca6...951
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #6 Skrevet 18. juni 2023 Vi har brukt lammeskinn og vognpose til vår baby. Teltet først ute da han var 8 mnd pga tiden på året han ble født. Anonymkode: 6d9a2...d11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå