AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #1 Skrevet 15. juni 2023 Jeg sover så dårlig for tiden. Våkner av at jeg svetter minst 5-6 ganger pr natt. Er nedstemt og irritert. Merker jeg oppfører meg teit og ønsker helst å være helt alene. Hvordan kan denne tiden bli bedre? Er i 40 årene og legen sa jeg var i begynnelsen på overgangsalder. Anonymkode: e2d28...dcb 2
Raven73 Skrevet 15. juni 2023 #2 Skrevet 15. juni 2023 Du må få henvisning til Gynekolog. De gjør underverker og får deg tilbake til normalen, kanskje bedre. Føler med deg og håper du ikke må vente så lenge. Klæm 🧡
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #3 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg sover så dårlig for tiden. Våkner av at jeg svetter minst 5-6 ganger pr natt. Er nedstemt og irritert. Merker jeg oppfører meg teit og ønsker helst å være helt alene. Hvordan kan denne tiden bli bedre? Er i 40 årene og legen sa jeg var i begynnelsen på overgangsalder. Anonymkode: e2d28...dcb Min venninne svettet gjennom sengetøy og madrass og var virkelig plaget. Fikk heldigvis hjelp av en naturterapeut (akupunktør) og svettingen sluttet omtrent på dagen. Anonymkode: 5e372...30f
Roci Skrevet 15. juni 2023 #4 Skrevet 15. juni 2023 Jeg var så plaget at jeg måtte begynne på HRT (hormonterapi). Bruker et hormontilskudd kalt Livial, og det har hjulpet enormt mye, spesielt på humørsvinginger og søvn, og også til en viss grad når det gjelder hete/svettetokter. Men overgangsalderen er no' skikkelig dritt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå