AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #1 Del Skrevet 15. juni 2023 Hadde en MA i mars, hadde første mens i begynnelsen av mai, deretter fikk jeg mens 31. mai og nå fikk jeg en ny runde, på syklusdag 15!!!! Noen som har opplevd det samme? Er jo sykt frustrerende…. Anonymkode: 5f545...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #2 Del Skrevet 15. juni 2023 Oppsøk gyn, dette er veldig tidlig Anonymkode: a5bcb...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #3 Del Skrevet 15. juni 2023 Ja hadde det sånn i flere måneder både som ung, 14 åring, da jeg først fikk mensen, samt også da jeg sluttet på p piller. Disse syklusene hadde ingen eggløsning og var sånn fordi jeg hadde veldig ubalanse i hormonene, både fordi jeg var ung og det ikke var stabilisert og da jeg var eldre fordi p pillene hadde ødelagt for mine normale hormoner for en periode. Etter p pille slutt begynte jeg få eggløsning etter 4-5 måneder, da ble også syklusene lengre. Anonymkode: 0c179...b34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #4 Del Skrevet 15. juni 2023 Jeg også hadde noen rare sykluser etter MA i fjor sommer. Tror jeg hadde 2 rare sykluser før det stabiliserte seg. Hos meg var det også en syklus som bare varte i 14 dager, så tror den medisinske aborten tullet med kroppen. Håper det normaliserer seg for deg snart også ❤️ Anonymkode: 44849...818 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #5 Del Skrevet 15. juni 2023 Det er normalt at mensen tuller seg etter abort. Jeg mistet mens i 6 mnd etter spontanabort. Bare vær litt obs i forhold til at blødning og kan skyldes rester. Anonymkode: ef63a...22d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå