Gå til innhold

Ekstremt varmt soverom eller mygg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har nettopp overtatt et hus som blir svært varmt i 2 etasje der soverommene ligger. Vi har pleid å ha vinduene åpne og da har det gått fint, men nå har myggen kommet og det nytter ikke å lufte. Vi har forsøkt en portabel aircondition, men den bråker altfor mye, samt at vinduet ikke blir tett når røret er ut av vinduet, så myggen kan komme inn. Hva er den beste måten å løse dette på? Hva gjør dere på deres soverom?

Anonymkode: ecf70...4db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lufter med myggnetting

Skrevet

Vifte? Myggnetting?

Myggnetting OG vifte? 

AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt på myggnetting, men har sett at sånt bare løsnet i en bolig jeg jobbet i før. Men det finnes kanskje produkter som sitter bra? 

AnonymBruker
Skrevet

Thermacell mot mygg 

Anonymkode: eb3a8...934

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har tenkt på myggnetting, men har sett at sånt bare løsnet i en bolig jeg jobbet i før. Men det finnes kanskje produkter som sitter bra? 

Min sitter perfekt, har hatt den i over 25 år

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror det var på Jula vi kjøpte. De er i fast ramme, og sitter veldig bra. 

Anonymkode: ced9b...e2c

AnonymBruker
Skrevet

Har vindu på vidt gap hele året. Aldri fått en eneste mygg inn.

Men om dere er plaget ville jeg montert myggnetting. Også lurt på ha det lukket om dagen samt lystette gardiner som stenger solen ute.

Anonymkode: 620b9...596

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Definitivt en vifte som beveger seg. En slik vanlig vifte har ikke myggen sjans mot, og den blir blåst bort. Så vinn-vinn.

Anonymkode: ab509...355

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg kom faktisk over denne her også nå, fra Clas Ohlson. Ikke sett sånt før, men den var ganske vittig. Kan jo funke sammen med ørepropper hvis AC'en støyer litt?

Vindustetting til aircondition

Anonymkode: ab509...355

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...