AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #1 Del Skrevet 15. juni 2023 Har veid meg daglig i en uke, ikke fordi jeg har dette til vane eller usunt forhold til kropp og vekt, men rett og slett fordi vi har fått ny vekt og liker å dobbelsjekke at den funker bra da jeg av erfaring har hatt flere dårlige vekter. Og har veid det samme, pluss minus 100-200 gram. Idag hadde jeg plutselig gått opp 2(!!!) kilo fra igår, ikke spiste jeg noe annerledes og hadde egentlig en helt vanlig sunn dag igår (ikke lørdagskos eller noe), men fikk mensen igår ettermiddag. Kan det virkelig være årsaken? Hr lest at man kan legge på seg litt vann rett før mensen men to kilo bare noen timer etter mensen kom (veide meg 06 og oppdaget mensen i 15-16 tiden igår. Anonymkode: aa8e4...e4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 15. juni 2023 #2 Del Skrevet 15. juni 2023 Ja,det er like normalt som ikke. Jeg fåe ofte mer vann i kroppen før mensen,så dette er helt normalt for meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 15. juni 2023 #3 Del Skrevet 15. juni 2023 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #4 Del Skrevet 15. juni 2023 Jeg har problemer med vann i kroppen. Går opp mellom 2 og 4 kg (!) når jeg har mensen. Blitt verre med årene. Anonymkode: db5e9...01b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #5 Del Skrevet 15. juni 2023 Tror det er vanlig. Jeg opplever det samme og hos meg skyldes det at jeg samler veldig på vann, spesielt om jeg spiser mye karbo Anonymkode: 9247d...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #6 Del Skrevet 16. juni 2023 Jeg går også alltid opp 2-4 kilo ved mensen 😅 Litt kjedelig når man prøver gå ned 5 kilo men det er vel bare sånn det er Anonymkode: de2fd...9d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #7 Del Skrevet 16. juni 2023 Jeg skal ned noen kilo og tanken var å veie meg en gang i uka, skjønte ingenting da jeg ikke hadde gått ned noe første uka. Jeg hadde jo heller gått 0,5 kg opp, burde gått 0,5 kg ned. Men jeg hadde fått mensen og leste meg frem til at det var helt vanlig å gå opp 1-2 kg, så man burde veie seg noen dager etter at mensen var over. Så da gikk jeg over til å veie meg daglig isteden, for å se variasjonene, istedenfor å ha «uflaks» med en ukesveiing. Anonymkode: c65e1...7c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stødig Skrevet 17. juni 2023 #8 Del Skrevet 17. juni 2023 Ja, jeg fikk mensen på torsdag og gikk opp 2 kg samme dag. Går alltid ned igjen på slutten av perioden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #9 Del Skrevet 17. juni 2023 Noen som har en nøyaktig vekt de kan anbefale? Anonymkode: b86c0...a01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #10 Del Skrevet 17. juni 2023 Helt normalt. Føler meg akkurat på det beste den tide. Anonymkode: 7f284...810 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 17. juni 2023 #11 Del Skrevet 17. juni 2023 Ja, det er helt normalt, og det er væskeopphopning pga. hormonendringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #12 Del Skrevet 19. juni 2023 On 6/17/2023 at 2:42 PM, Andro said: Ja, det er helt normalt, og det er væskeopphopning pga. hormonendringer. Hormonene gjør også at tarmene går saktere og man kan få litt forstoppelse. Anonymkode: 18f50...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå