Gå til innhold

På vei ut av det forholdet jeg har idag, fortviler over veien videre!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo!

Er en jente på 27 ot har en lang liste med mislykket forhold med i bagasjen. Er vel ei som ikke jobber nok for å bli værende og skal virkelig ikke mye til før jeg bare forlater og starter på nytt med en annen, Men problemet er at jeg kanskje er ung, men ikke ung nok til å holde på sånn, det er det eneste måten jeg er kjent med ved å løse slitasje i forhold på.

Nå vet jeg at jeg ikke får. gjort stort i det forholdet jeg er idag og vil da starte med å oprette en tinder profil , altså inn i det uvitne som en 27 åring, hvordan blir det? det vet jeg ikke. Alt dette skremmer meg

Anonymkode: 065d3...0b5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok litt anderledes å date som en 27 åring enn da man var 19 vil jeg tro. Hadde det samme problemet selv, men jeg var 33 år og hoppet inn i datingmarket på nytt. Traff noen mannfolk som jeg hadde forhold med løpet to år før jeg ble singel igjen. Prøver nåe å treffe folk utenom tinder nå.

Anonymkode: 78555...492

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 27 da jeg gikk inn i forhold, men sammen med en jeg hadde en kjennskap til 4 år tidligere. Så alt var vel ikke nytt. Tinder og sånt ser jeg passende mest for 18-22 selvom det er noen voksne som bruker og kommer inn i noe form for forhold vil jeg ikke si det er noe varig.

Anonymkode: 23505...462

AnonymBruker
Skrevet

Du må jo jobbe med det før du valser inn i et nytt forhold. 

Anonymkode: 281ff...719

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...