Gå til innhold

Friske ting!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært syk lenge, slitt med psyken, men det er nok nå. Jeg vil fokusere på å gjøre "friske ting" Dette er sårt og litt kleint, men jeg trenger hjelp til å finne Friske Ting og gjøre, for jeg er litt usikker på hva som er friske og ikke friske ting, siden jeg gjennom  mange år har kjørt meg fast i uheldige mønster. På forhånd takk❤️

Anonymkode: 84eb8...03e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trening? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hagearbeid? Vedlikehold av hus og forhold?

Anonymkode: 8a79f...c25

• Liker 1
Skrevet

Dyrke hobbyer. Du har sikkert ting du kunne tenke deg å gjøre? 

Tegne

male

lære å spille et instrument

sosialisere deg

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil anbefale yoga. Jeg er sikkert ikke helt nøytral, siden jeg er yoga-instruktør, men har fått veldig mange gode tilbakemeldinger på folk som har hatt det vanskelig psykisk og får det bedre med yoga🤗

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk! Er åpen for flere ting å putte på lista mi 😉

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Generelt sett tenker jeg dette kan deles inn i tre kategorier:

Fysisk aktivitet
Være fysisk aktiv med en eller annen form for tur/trening du trives med og klarer å opprettholde. Det å holde seg fysisk aktiv har utrolig mange positive virkninger både fysisk og mentalt.

Være sosial
Vær sosial og møt med venner og familie. Ikke mer enn du klarer eller trives med hvis du f.eks er introvert, men det er sjelden sunt for noen å isolere seg. Det å komme seg ut, prate med andre og få innspill fra andre og andre måter å tenke på er veldig sunt for å utvikle seg selv og kunne se mer nyanser og forstå andres tankesett.

Hobby
Anbefaler virkelig at du finner deg en hobby/fritidsinteresse som du trives med. Det kan gi en god følelse av mestring, kan gi deg noe meningsfullt å bruke dagene på og kan gi deg mange gode erfaringer hvis du deltar på fellesaktiviteter osv.

Anonymkode: 47cef...d6e

AnonymBruker
Skrevet

❤️

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...