AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #1 Skrevet 14. juni 2023 Hei! Så det var jeg som skrev et innlegg her tidligere om en eks jeg har som jeg har mistet kontakt med. Vi har ikke snakket på en måned, noe som er ganske rart når vi har pleid og hatt kontakt lenge etter bruddet. Men her om dagen våknet jeg opp til at han hadde lagret en gammel video jeg sendte til han på Snapchat for lenge siden. Da sto det at han hadde lagret denne, og det vet han godt at kommer opp når han lagrer den. Det skal sies at dette var rundt fem på natten, og samme kveld hadde han drukket. Men i sta så gikk jeg inn på Facebook. Der hadde han likt bilde av nevøen min, som søsteren min hadde lagt ut. Han pleier svært sjeldent og like bildene hennes, så syntes det var veldig merkelig. De er venner på Facebook, men de har aldri møt hverandre før. Er det jeg som overreagerer, eller er det noe gutter her som kan relaterte til dette? Vet godt at det kanskje ikke betyr noe, og at det er jeg som reagerer bare. Men vil bare høre deres mening☺️ Anonymkode: 05229...1f3
PM75 Skrevet 14. juni 2023 #2 Skrevet 14. juni 2023 Jeg synes du legger veldig mye i to små handlinger! 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #3 Skrevet 14. juni 2023 PM75 skrev (2 minutter siden): Jeg synes du legger veldig mye i to små handlinger! Fint svar... Anonymkode: ec6dd...213
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #4 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fint svar... Anonymkode: ec6dd...213 Tusen takk for at du skjønner🥰 Anonymkode: 05229...1f3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #5 Skrevet 14. juni 2023 PM75 skrev (3 minutter siden): Jeg synes du legger veldig mye i to små handlinger! Skjønner at jeg gjør det, men er fortsatt glad i eksen og jeg bryr meg. Derfor jeg lurer på hva han mener med de små handlingene hans Anonymkode: 05229...1f3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #6 Skrevet 14. juni 2023 Han var nok bare full Anonymkode: 03e63...bae 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #7 Skrevet 14. juni 2023 Hva er det du tror han prøver på? Skjønte ikke helt innlegget ditt. Anonymkode: 9be6d...0c9 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #8 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er det du tror han prøver på? Skjønte ikke helt innlegget ditt. Anonymkode: 9be6d...0c9 Nei, da får du nesten lese innlegget da Anonymkode: 05229...1f3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #9 Skrevet 14. juni 2023 Hva han mener med det, er helt umulig å si. Kan bety mye, eller ingenting. Du sier heller ikke noe om hvordan type video han lagret, vil jo si at det er forskjell på om det er en video av en plass dere var en gang (og han kanskje ville vise plassen/videoen til noen feks), eller om det var en video av at du sier du elsker han. En like på Facebook trenger heller ikke å bety noe mer enn akkurat det; en like. Men det kan selvfølgelig også være at han tenkte noe mer bak det. For å få svaret, så må du jo nesten bare snakke med han. Dersom du savner han og vil ha han tilbake, så har du jo ingenting å tape på å si nettopp dette? Anonymkode: d16f1...d57 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #10 Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva han mener med det, er helt umulig å si. Kan bety mye, eller ingenting. Du sier heller ikke noe om hvordan type video han lagret, vil jo si at det er forskjell på om det er en video av en plass dere var en gang (og han kanskje ville vise plassen/videoen til noen feks), eller om det var en video av at du sier du elsker han. En like på Facebook trenger heller ikke å bety noe mer enn akkurat det; en like. Men det kan selvfølgelig også være at han tenkte noe mer bak det. For å få svaret, så må du jo nesten bare snakke med han. Dersom du savner han og vil ha han tilbake, så har du jo ingenting å tape på å si nettopp dette? Anonymkode: d16f1...d57 På slutten var jeg veldig masete. Vi elsket hverandre fortsatt, men jeg søkte bekreftelse på dette hele tiden, noe som gjorde at vi ikke kom noe vei. Og dette angrer jeg på. Så han syntes jeg maset og vi stoppet kontakten. Tror det var en video av en kompis. Jeg aner ikke, men syntes det bare var rart at han gjorde det fordi jeg fikk varsel på dette. Og den liken, ja det er kanskje ingenting. Men han har aldri møtt søsteren min, så hvorfor skal han like bildene hennes når han mest sannsynlig aldri kommer til og møte henne. Derfor jeg lurer på om det ligger noe bak det Anonymkode: 05229...1f3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #11 Skrevet 14. juni 2023 Du overanalyserer. Det er som når man er veldig opphengt i spiritualitet og høyere mening og ser tallet 11 overalt. Tallet er ikke noe mer overalt enn andre tall men hjernen tror det fordi man ubevisst leter etter det. Samme med deg og eksen, hjernen ubevisst ønsker at han skal ville ta kontakt og tenke på deg og plukker da ut ting som bekrefter ønskene. Anonymkode: 717a3...798 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #12 Skrevet 14. juni 2023 Hvis du ikke har pratet med han på en mnd, hvordan vet du at han hadde drukket? Uansett da.... dette er hva folk gjør når de drikker. Å veldig klassisk etter et brudd. Når man er full så blir det fort til at man går ned memory lane og tenker tilbake på fortiden. Tar kontakt med folk man aldri hadde tatt kontakt med i edru tilstand. Jeg har selv gjort det drøssevis av ganger og angrer som en hund dagen etter med tidenes angst. Derfor drikker jeg nesten aldri lenger og når jeg gjør så drikker jeg veldig med måte. Du legger for mye i dette her. Sitte å gruble over hvorfor han gjør ditt og datt når du attpåtil vet han var full. Blokker han og gå videre. Anonymkode: fd271...2d2 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #13 Skrevet 15. juni 2023 Det går an å trykke feil og like ting man ikke har tenkt å like. Anonymkode: 29d5b...200
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #14 Skrevet 15. juni 2023 Det går an å bli litt sentimental (særlig i fylla) etter et brudd og f eks se på bilder, uten at man nødvendigvis vil ha tilbake eksen. Anonymkode: 19a78...4a1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #15 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei, da får du nesten lese innlegget da Anonymkode: 05229...1f3 Jeg spør hva du tror. Du kommer med mange utsagn, men ikke hva du tror selv. Skjønner ikke helt relevansen et "liker"-klikk har til deg. Hvorfor skulle det bety noe som har med deg og gjøre i det hele tatt? Anonymkode: 9be6d...0c9 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #16 Skrevet 15. juni 2023 Han sitter og scroller i fylla og blir nostalgisk. Anonymkode: 16833...b5d
PM75 Skrevet 15. juni 2023 #17 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Fint svar... Anonymkode: ec6dd...213 Mulig du er ironisk her. Men mitt svar var godt ment. Det å overanalysere og legge mye i små handlinger er sjelden heldig. Jeg tror ikke at ts har godt av denne grublingen over to små handlinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå