AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #2 Skrevet 14. juni 2023 Syns vitamin c gir litt plump og glød Anonymkode: f47f1...1ee 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #3 Skrevet 15. juni 2023 Nå har jeg brukt Hydra needle med collagen serum i noen ganger, snart 2 mnd siden første gang jeg brukte den, og ser tydelig at _noe_ har skjedd med fjeset mitt, uten at jeg kan sette pin på akkurat hva det er, tror bare huden er fastere og litt glattere. Men liker ansiktet mitt litt bedre enn jeg gjorde for to mnd siden, ser friskere og freshere ut 😄 har kun brukt den to ganger så spent på å se om det fortsetter å gjøre noe forskjell, eller om det bare er tilfeldig fordi det er sommer og jeg er brun og er mye ute. Anonymkode: 290d3...d02
flusa Skrevet 15. juni 2023 #4 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Syns vitamin c gir litt plump og glød Anonymkode: f47f1...1ee Ja,det syns jeg og. Syns det 'sletter' ut linjene.
Hemme Skrevet 15. juni 2023 #5 Skrevet 15. juni 2023 Den beste hudpleien for rynker og anti-age er retinol. Retinol har den beste effekten på å forhindre at nye rynker skal komme og hjelpe mot eksiterende rynker. Det hjelper og mot kviser og uren hud. Hvis du søker på retinol på TikTok eller på andre sosiale medier så kan du se videoer og bilder av folk før og etter retinol, samtidig på tips på hvordan bruke den og hvilke andre produkter kan hjelpe. Ellers så er fuktighet veldig viktig for at huden skal få en slags glød. Vitamin c er og et produkt jeg ville ha investert i. Vitamin c kan lysne opp huden og få den til å gløde med sunnhet. Men for at du skal få god effekt på vitamin c så vil jeg anbefale og kjøpe et bra serum. Mange av de vitamin c fra "billig merke" som feks Loreal, Nivea osv innholdet ikke nok vitamin c eller har generelt veldig lite effekt på huden. 3 1
Roci Skrevet 15. juni 2023 #6 Skrevet 15. juni 2023 Jeg har merket - og merker - effekt av retinol, antioksidanter, masse fukt og høy solfaktor. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #7 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nå har jeg brukt Hydra needle med collagen serum i noen ganger, snart 2 mnd siden første gang jeg brukte den, og ser tydelig at _noe_ har skjedd med fjeset mitt, uten at jeg kan sette pin på akkurat hva det er, tror bare huden er fastere og litt glattere. Men liker ansiktet mitt litt bedre enn jeg gjorde for to mnd siden, ser friskere og freshere ut 😄 har kun brukt den to ganger så spent på å se om det fortsetter å gjøre noe forskjell, eller om det bare er tilfeldig fordi det er sommer og jeg er brun og er mye ute. Anonymkode: 290d3...d02 Hvilket collagen serum er det? Anonymkode: f47f1...1ee
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #8 Skrevet 15. juni 2023 https://www.naturalbeauty.no/products/genocell-facial-firming-repair-meso-ampoule har brukt den med en Hydra needle, det heter ikke collagen serum, men inneholder collagen. Også bruker jeg fast collagen serumet til pure & care til vanlig, det gir meg godt med fukt. Anonymkode: 290d3...d02
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #9 Skrevet 21. juni 2023 Ame Pure sine produkter synes eg har god effekt 😊 gir huden mye pleie samt fukt så linjer og rynker er mindre framtredende 👍 Anonymkode: d4834...33e
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #10 Skrevet 21. juni 2023 Vitamin C, retinol og hyaluronsyre på fuktig hud. Holder meg til rimelig men gode fuktighetskremer og legger mer penger i serum. Og solkrem selvfølgelig! Anonymkode: 60419...e01 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #11 Skrevet 24. juni 2023 Tretinoin, vitamin C og solkrem hver dag hele året. Dette regimet har jeg fulgt i 7 år. Huden ser bedre ut enn den gjorde for 20 år siden. Mindre rynker og alle pigmentflekkene er borte. Anonymkode: f386f...71a
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #12 Skrevet 28. juni 2023 Hvilket vitamin C-produkt bruker dere? Anonymkode: 8b782...8c7
IkkeAnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #13 Skrevet 28. juni 2023 Hva bruker dere av c-vitamin og retinol? Hvor kjøper dere det? 1
Roci Skrevet 28. juni 2023 #14 Skrevet 28. juni 2023 IkkeAnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hva bruker dere av c-vitamin og retinol? Hvor kjøper dere det? Du får kjøpt c-vitaminserum og retinol på flere apotek, parfymerier og hos hudpleiere, og ikke minst fra nettbutikker. Det finnes gode produkter i alle prisklasser. Det som er viktig å huske på når du begynner med aktive ingredienser, er at de fleste av disse kan virke irriterende for huden dersom du ikke sørger for gradvis tilvenning. Det er derfor viktig at du - ikke starter med for høy konsentrasjon. 10% konsentrasjon av C-vitamin, eventuelt en mer skånsom form for C-vitamin til å begynne med. Du kan lese mer om ulike typer C-vitamin for hudpleie her. Når det gjelder retinol, er det best å starte med en konsentrasjon på rundt 0,2 -0,3%. Etter hvert som huden tolererer disse, kan du øke konsentrasjonen. Les mer om retinol og andre retinoider her. - ikke innfører både C-vitamin og retinol i hudpleierutinen din samtidig. Det er egentlig best å vente med retinol til høsten, men C-vitamin er fint å starte på nå. I begynnelsen kan du bruke C-vitamin to ganger i uka, og øke gradvis til huden din tåler å bruke det hver dag. - bruker tilstrekkelig solbeskyttelse, dvs. både høy faktor og stor nok mengde solkrem. Det er ikke uten grunn at Norge ligger på topp når det gjelder hud/føflekkreft. Aktive virkestoffer gjør huden mer solømfintlig, og selv om noen typer C-vitamin "booster" solbeskyttelsen, så gir de ikke solbeskyttelse alene. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #15 Skrevet 28. juni 2023 Roci skrev (På 15.6.2023 den 9.37): Jeg har merket - og merker - effekt av retinol, antioksidanter, masse fukt og høy solfaktor. Hvilke antioksidant-produkter bruker du? Anonymkode: 001b2...142
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #16 Skrevet 28. juni 2023 Roci skrev (På 15.6.2023 den 9.37): Jeg har merket - og merker - effekt av retinol, antioksidanter, masse fukt og høy solfaktor. Glemte å spørre hvilke fukighetsprodukter du bruker? Startet med retinol, men syns huden ser eldre ut av en eller annen grunn Anonymkode: 001b2...142
Snuppiluppi84 Skrevet 28. juni 2023 #17 Skrevet 28. juni 2023 Kan dere legge ved linker til produkter dere er fornøyd med?
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #18 Skrevet 28. juni 2023 Roci skrev (4 timer siden): Du får kjøpt c-vitaminserum og retinol på flere apotek, parfymerier og hos hudpleiere, og ikke minst fra nettbutikker. Det finnes gode produkter i alle prisklasser. Det som er viktig å huske på når du begynner med aktive ingredienser, er at de fleste av disse kan virke irriterende for huden dersom du ikke sørger for gradvis tilvenning. Det er derfor viktig at du - ikke starter med for høy konsentrasjon. 10% konsentrasjon av C-vitamin, eventuelt en mer skånsom form for C-vitamin til å begynne med. Du kan lese mer om ulike typer C-vitamin for hudpleie her. Når det gjelder retinol, er det best å starte med en konsentrasjon på rundt 0,2 -0,3%. Etter hvert som huden tolererer disse, kan du øke konsentrasjonen. Les mer om retinol og andre retinoider her. - ikke innfører både C-vitamin og retinol i hudpleierutinen din samtidig. Det er egentlig best å vente med retinol til høsten, men C-vitamin er fint å starte på nå. I begynnelsen kan du bruke C-vitamin to ganger i uka, og øke gradvis til huden din tåler å bruke det hver dag. - bruker tilstrekkelig solbeskyttelse, dvs. både høy faktor og stor nok mengde solkrem. Det er ikke uten grunn at Norge ligger på topp når det gjelder hud/føflekkreft. Aktive virkestoffer gjør huden mer solømfintlig, og selv om noen typer C-vitamin "booster" solbeskyttelsen, så gir de ikke solbeskyttelse alene. Skal kjøpe et hyaluronsyre-serum, men klarer ikke å bestemme meg for hvilket. Hvilken av disse ville du anbefalt? Har hørt at hyaluronsyre med både store og små molekyler er det beste. Vichy Mineral Booster The Ordinary, hyaluronic acid 2% L’Oréal Revitalift IT Cosmetics Bye Bye Lines Anonymkode: 001b2...142
Nikolineee Skrevet 28. juni 2023 #19 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 24.6.2023 den 19.57): Tretinoin, vitamin C og solkrem hver dag hele året. Dette regimet har jeg fulgt i 7 år. Huden ser bedre ut enn den gjorde for 20 år siden. Mindre rynker og alle pigmentflekkene er borte. Anonymkode: f386f...71a Hvilke produkter bruker du? Får du ikke pigmenteringer om du bruker tretinoin om sommeren?
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #20 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Glemte å spørre hvilke fukighetsprodukter du bruker? Startet med retinol, men syns huden ser eldre ut av en eller annen grunn Anonymkode: 001b2...142 Det opplevde jeg også😵 Anonymkode: 112d1...c6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå