Gå til innhold

Nei, ikke nå igjen, nå må vi få kontroll på gjengene i Oslo!!😡

Rødstrupa

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, paprikaskrue said:

Du skjønner at du tror på konspirasjonsteorier?

Du skjønner at de fleste her inne er hjernevaska av tv2 nyheter sant? bare høre på det den politiske eliten hvisker inn i ørene dems sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest paprikaskrue
1 minutt siden, ufiltrert said:

Du skjønner at de fleste her inne er hjernevaska av tv2 nyheter sant? bare høre på det den politiske eliten hvisker inn i ørene dems sant?

Ville ihvertfall ikke satset på blogger som document.no, Subjekt eller Dagen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, paprikaskrue said:

Ville ihvertfall ikke satset på blogger som document.no, Subjekt eller Dagen heller.

leser ingenting sånt heller. går ikke ned noen youtube illumati rabbit holes heller.

Personlig så mener jeg det er kapitalismen som det er feil på i vårt bedritne fucka møkkasamfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ufiltrert skrev (1 time siden):

Du har altså ikke skjønt greia altså? Masseinnvadring av lettkrenka islamister som skal steine alle ikke-muslimer?

For det er DET de driver med.

Nå konspirerer du. 

Som sagt, ta deg en tur ut i miljøet - du vil bli overrasket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diry72 skrev (2 timer siden):

Vi snakker vel ikke om 1990 tallet nå gjør vi? Hvis vi fikk bukt med kriminalitet så trenger vi vel ikke å importere den hit. Men det er dessverre det vi gjør. 

1990 tallet jo. 
Vokste opp i en større Oslo-forstad som i mange år var preget av mye vold, narko og kriminalitet. Bodde få innvandrere der. Og i disse ungdomsmiljøene/unge voksne som var preget av mye kriminalitet og vold var det ingen av dem. Ingen. Kun etniske nordmenn. 

I dag bor det veldig mange flere innvandrere der. Svært mange. Men det kriminelle miljøet og voldskulturen har blitt mye mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss-Grey skrev (10 timer siden):

«Mer siviliserte» og «artsfeller»? 🤯

Det er stor forskjell på å være kritisk til innvandring og å bruke terminologi som er hentet fra eugenikk og raseteori som resten av samfunnet for lengst har tatt avstand fra.

Det eneste du oppnår med den retorikken der er å få innvandringskritiske synspunkter til å fremstå som rasistisk motiverte. Noe som selvsagt gleder meg som er positiv til innvandring!

De saklige argumentene som noen bruker drukner jo i denne typen retorikk, og bidrar til at majoriteten har lite sympati for de som ønsker en radikalt annerledes innvandringspolitikk. Det er jeg veldig fornøyd med!

Jeg er enig med deg at motstandere av innvandring er sin egen verste fiende, mange klarer ikke å holde en saklig debatt og gi gode begrunnelser for hvorfor de er imot innvandring, og mange avslører at de har rasistiske holdninger i tillegg.

Men det betyr ikke at de som er mot innvandring er en homogen gruppe. Selv så er jeg for stopp i innvandringen, hovedsakelig så er jeg mot innvandring og ikke mot innvandrerne. Selv om jeg ikke er imot innvandrerne, så mener jeg det har vært en feilslått politikk og ta inn så mange innvandrere som vi har gjort. Feil av den grunn at vi ikke har klart å integrere dem så godt vi skulle i vårt samfunn. Noen grupper er også veldig vanskelig å integrere, og viser liten vilje til å la seg integrere.

At enkelte ikke vil la seg integrere vil noen kalle mangfold, selv så ser jeg ikke hvordan dette mangfoldet skal tilføre samfunnet den verdien som noen påstår. Det er kjent at motsetninger og forskjellige verdigrunnlag skaper splid i et samfunn, så hvorfor ønsker vi å skape større splid i samfunnet gjennom å importere motsetninger. Derfor sier jeg stopp innvandringen til vi får integrert de som allerede er kommet, med integrering så mener jeg at de skal få et verdigrunnlag som er mer likt det norske. Med så store grupper som er dårlig integrert så er det uforsvarlig å ta imot flere, for nyankomne kan nå bli flyttet rett til et nabolag som er mye mer likt det landet de kom fra enn Norge. På denne måten får vi grupper som lever på utsiden av det norske samfunnet, som ikke deler samme språk, kultur, verdigrunnlag med mer. Når vi har grupper som lever på siden av samfunnet, så har vi et problem og en kilde til økt splid. De respekterer ikke oss og vi respekterer dem i mindre og mindre grad. De som det går verst utover er innvandrere som allerede er godt integrert i samfunnet, av den grunn at mange skjærer alle innvandrere over en kam.

Men kan du svare meg på hva som er så positivt med innvandring i et større samfunnsperspektiv. Anerkjenner du at Sverige har radikalt forandret seg i negativ retning som følge av innvandringen, og at dette skyldes at Sverige har hatt mye høyere innvandring enn Norge. Og videre at Norge vil komme i samme situasjon visst vi ikke tar lærdom av hvordan utviklingen har vært i Sverige. For Sverige og Norge er veldig like land i utgangspunktet, største forskjellen ligger i antall innvandrere. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lurven
PITTY skrev (15 timer siden):

Og hva synes disse mer siviliserte om saken da? Om sine kjeltringer av noen artsfeller..

Artsfeller? Tilhører ikke de samme art som oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet at enkelte folkegrupper er mer disponerte for schizofreni og vold enn andre. Ta COMT som over halvparten av afrikanerne har. Genvarianten har ikke negativ effekt så lenge man vokser opp i gode omgivelser. Derfor er det merkelig at man ikke sikrer at ingen barn vokser opp i fattigdom. Ved å opprettholde fattigdommen aktiverer vi altså COMT. Vi må heller forebygge.

Nå som politiet får kroppskamera kan man og vurdere å stasjonere skarpskyttere rundt om i bybildet som har utvidet hjemmel.

Endret av Majer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo er blitt en helt annen by enn da jeg først kom til landet for mange år siden. Nylig var jeg på jobbreise der og det var en ekkel opplevelse å være på hjørnet Hammersborggata og Storgata. Jeg skulle vente på en kollega der og i løpet av de 15 minuttene jeg sto og ventet så jeg flere kjøp/salg av piller og narkotika midt i lyse dagen. De prøvde ikke å skjule det en gang. En eldre mann typ 80 år pluss med liten ryggsekk som solgte piller og fikk betalt i kontanter. Unge menn i 20-årene som solgte og kjøpte små poser med hvitt innhold og betalte på mobilen. For å ikke nevne de som røykte kokain eller hva det var på folje der de satt på bakken ... Gjengene er Oslos minste problem når man tar i betraktning dette. 

Endret av Drizzt
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (På 15.6.2023 den 21.31):

Nå konspirerer du. 

Som sagt, ta deg en tur ut i miljøet - du vil bli overrasket. 

Ingen skal ta en tur ut. Kjemp for det norske folk!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (1 time siden):

Oslo er blitt en helt annen by enn da jeg først kom til landet for mange år siden. Nylig var jeg på jobbreise der og det var en ekkel opplevelse å være på hjørnet Hammersborggata og Storgata. Jeg skulle vente på en kollega der og i løpet av de 15 minuttene jeg sto og ventet så jeg flere kjøp/salg av piller og narkotika midt i lyse dagen. De prøvde ikke å skjule det en gang. En eldre mann typ 80 år pluss med liten ryggsekk som solgte piller og fikk betalt i kontanter. Unge menn i 20-årene som solgte og kjøpte små poser med hvitt innhold og betalte på mobilen. For å ikke nevne de som røykte kokain eller hva det var på folje der de satt på bakken ... Gjengene er Oslos minste problem når man tar i betraktning dette. 

Jepp, dette.

Alle med barn i ungdomsskolealder bør være veldig på vakt - 12-14 åringer rekrutteres som dealere over en lav sko..fordi de er under kriminell lavalder. Det deales og misbrukes på ungdomsskoler og VGs - i timene, i friminuttet..Stoffmisbruket har eksplodert - spesielt blant ungdommer. 

Det er dette vi bøt bekymre oss for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

900 skrev (1 time siden):

Ingen skal ta en tur ut. Kjemp for det norske folk!

Hva gjør du selv? Annet enn å være en tastaturkriger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Man kan vel anta at:

religion

kvinnesyn

utdanning

miljø

integreringsutfordringer 

Er en del av  årsakene til kriminaliteten her i Norge….c’’.)

Endret av Rødstrupa
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen grunn til at Norge skal bli like ille som Sverige, man slipper inn mange fra kulturer som domineres av vold, ingen grunn til at regjeringen vil sette Norge først.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...