Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Masseslagsmål på Furuset – stikkvåpen og mulig skytevåpen observert
Politiet har rykket ut etter melding om masseslagsmål på Furuset i Oslo.

Saken oppdateres
Torsdag kveld rett før klokken 23 rykket politiet ut etter melding om slagsmål mellom flere personer på Furuset, melder Oslo politidistrikt.

Det er observert stikkvåpen og mulig skytevåpen. Så langt er det ikke gjort funn av skadede personer.
Søk pågår i området med mange enheter.
– Politiet fikk melding om slagsmål mellom 5–6 personer i Granstangen på Furuset klokken 22.42, skriver Oslo politidistrikt i en pressemelding.
– Det ble observert personer med stikkvåpen, og mulig skytevåpen. Flere vitner mener at det har blitt avfyrt skudd, men dette er ikke verifisert på nåværende tidspunkt, opplyser politiet.

Nå må det slås hardt ned på denne utviklingen. Mer synlig politi og forebygging.  Dette går jo bare en vei😡

• Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vi visst lenge. Dette blir ikke bedre.

• Liker 5
Skrevet

Dette kommer bare til å bli mye verre. Vi har driti på droget. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Gjest ufiltrert
Skrevet

HAHAHAHHAHAHA. 

Vokste opp i den dritten. Helt siden de kom på 80tallet. Klankultur.

Den norske disiplinen er mye mildere enn den koranterroren disse folka vokser opp i, så da blir dem per automatikk hardere og mer brutale enn folk som har sine røtter her i vest. 

Men da er man jo RASIST og ISLAMOFOB om man sier sannheten.

Skrevet

Vi har ingenting å stå imot med mot masseinnvandringen fra ikke-vestlige kulturer. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
10 hours ago, Vepsen said:

Det har vi visst lenge. Dette blir ikke bedre.

Sjansen for at denne tråden blir slettet er nok noe større.

Selvom moroa skulle forflytte seg til steder der fler innflytelsesrike mennesker bor vil det neppe endre noe, da disse sannsynligvis vil opprette 'gated communities' hvor de kan sitte trygt og formane til resten hvor slemme de som klager på utviklingen er.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Av med hanskene, trengs sterkere lut til for å få bukt med problemet.
Terrorloven bør vel kunne benyttes?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi får spørre Erna om hun fortsatt syns det var en brilliant ide å bygge ned etaten, istedenfor opp. 

• Liker 3
Gjest ufiltrert
Skrevet

Jeg lurer på om det finnes noen lov som hjelper offre for gjengvolden. Nei ikke det nei. Å kjempe mot noe så utdatert som KLAN mentalitet nei det finnes ikke det.

Gjest tinkaanonym
Skrevet
ufiltrert skrev (2 minutter siden):

Jeg lurer på om det finnes noen lov som hjelper offre for gjengvolden. Nei ikke det nei. Å kjempe mot noe så utdatert som KLAN mentalitet nei det finnes ikke det.

Mener du at klan mentalitet ikke finnes? Eller at det ikke finnes måter å bekjempe klanmentalitet? Er det ikke det samme som flokkmentalitet? Og flokkmentalitet finnes 

Gjest ufiltrert
Skrevet
1 minutt siden, tinkaanonym said:

Mener du at klan mentalitet ikke finnes? Eller at det ikke finnes måter å bekjempe klanmentalitet? Er det ikke det samme som flokkmentalitet? Og flokkmentalitet finnes 

Nettopp. Politiet og PK politikerne ser den andre veien. Store pengebeløp blir hamstret inn og sent ut av landet innat i klanene. Gjengvolden/klanvolden tystes ned i omfang. 

"Lalalalalalalalallala jeg hører ikke etter da finns det ikke lalalalalallalaala"

Skrevet

Løsningen er ikke mer politi. Mer deporti, nå. Ikke bare for det norske folks del, men også for de fremmede. Alle vet hvilke krefter som bor i et presset europeisk folk. Disse fremmede, som knivstikker, skyter og raner pirker i bjørnen. Det norske folk vil til slutt si at nok er nok.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
ufiltrert skrev (6 timer siden):

HAHAHAHHAHAHA. 

Vokste opp i den dritten. Helt siden de kom på 80tallet. Klankultur.

Den norske disiplinen er mye mildere enn den koranterroren disse folka vokser opp i, så da blir dem per automatikk hardere og mer brutale enn folk som har sine røtter her i vest. 

Men da er man jo RASIST og ISLAMOFOB om man sier sannheten.

Hmmm, mens jeg som vokste opp i en annen by, også visste om, og hørte om, --masseslagsmål, gjenger, kniver, knokejern, balltre. Jeg opplevde å ikke helt skjønne hvorfor jeg ikke kunne bli venn med to forskjellige personer, fordi de tilhørte to forskjellige gjenger. Ble advart av folk, fordi det var lett å kunne havne i bråk uten å selv ha noe med dette å gjøre.

Forskjellen på det du skriver om og jeg skriver om...? Forskjellen er kun det at de alle var norske, det fantes nesten ikke utlendinger i byen på den tida. Umulig å skylde på andre altså. 

Det du forteller meg er at jeg altså bør ha en rasistisk holdning mot nordmenn på grunn av dette, jeg skal dra alle nordmenn over en kam og si at de alle er like. 

Synes du det er rett?

Jeg er helt enig i at noe må gjøres, men å bruke rasisme som grunnlag er bare tullball. Det handler mye mer om sosioøkonomiske forskjeller, om mangel på forebyggende tiltak og midler, og mangel på hjelpetiltak for de som er fanget i kaoset og ikke kommer seg ut og bort.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Den forbryterske næringskjeden må gå sin gang.

Så la det heller skure og gå så lenge de kun dreper hverandre og ikke uskyldige. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Ballman skrev (8 minutter siden):

Dette har dere selv bedt om. Drar man inn skit fra skit-land så må man forvente skit-land tilstander.

Men dette skjønner ikke evneveike jokk-mokk'er som vanker på KakleGuiden, freak.jokkmokk eller fridiskusjon.jokkmokk

Altfor seint å pipe når fiseringen er sprengt fullstendig i fillebiter.

Wow, hetsing av samene i samme slengen, så nedrig... Æsj... 

Skrevet
NenehGoji skrev (2 minutter siden):

Hmmm, mens jeg som vokste opp i en annen by, også visste om, og hørte om, --masseslagsmål, gjenger, kniver, knokejern, balltre. Jeg opplevde å ikke helt skjønne hvorfor jeg ikke kunne bli venn med to forskjellige personer, fordi de tilhørte to forskjellige gjenger. Ble advart av folk, fordi det var lett å kunne havne i bråk uten å selv ha noe med dette å gjøre.

Forskjellen på det du skriver om og jeg skriver om...? Forskjellen er kun det at de alle var norske, det fantes nesten ikke utlendinger i byen på den tida. Umulig å skylde på andre altså. 

Det du forteller meg er at jeg altså bør ha en rasistisk holdning mot nordmenn på grunn av dette, jeg skal dra alle nordmenn over en kam og si at de alle er like. 

Synes du det er rett?

Jeg er helt enig i at noe må gjøres, men å bruke rasisme som grunnlag er bare tullball. Det handler mye mer om sosioøkonomiske forskjeller, om mangel på forebyggende tiltak og midler, og mangel på hjelpetiltak for de som er fanget i kaoset og ikke kommer seg ut og bort.

Nettopp. Jeg er gift med ei fra Midt-østen og de svært mante av vennene mine er også fra Midt-østen. De er leger, tannleger, ingeniører og advokater. Ingen av disse har noen gang tatt i et våpen, vært i en gjeng eller vokst opp i noe hardbarket «koranterror».

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest ufiltrert
Skrevet
9 minutter siden, NenehGoji said:

Synes du det er rett?

Jeg prater om kultur. Hva slags HOLDNINGER disse menneskene drar med seg hit. Men jada.

Skrevet
Jdz skrev (4 minutter siden):

Nettopp. Jeg er gift med ei fra Midt-østen og de svært mante av vennene mine er også fra Midt-østen. De er leger, tannleger, ingeniører og advokater. Ingen av disse har noen gang tatt i et våpen, vært i en gjeng eller vokst opp i noe hardbarket «koranterror».

Og hva synes disse mer siviliserte om saken da? Om sine kjeltringer av noen artsfeller..

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...