Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min eks har fått ny kjæreste og de skal flytte sammen. Jeg har sett min eks mange ganger på tinder med ulike profiler mens de har vært sammen, senest for to uker siden. Jeg har skjermbilder av disse profilene og det er ganske tydelig for de som kjenner han hvem dette er. Har veldig lyst til å fortelle henne om dette på ett eller annet vis, men aner ikke om hun vil tro på meg. Hva bør jeg gjøre?

Anonymkode: 4075a...500

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner du noen andre som kjenner henne som kunne vært budbringeren? Eller noen andre som du kjenner som kunne tatt på seg rollen? 

For siden du er eksen så vil han slippe unna med å påstå at du bare vil ødelegge for han og at bildene er lenge siden eller fotoredigert for å sværte han. 

Jeg syns helt klart hun fortjener å vite men er nok best at noen andre enn eksen hans forteller henne.. 

"Hei du kjenner ikke meg, men jeg vet at du er sammen med xxx og syns du fortjener å vite.. Det hadde jeg ønsket om det var min kjæreste.. Han er aktiv på Tinder.. Her er screenshot fra xxx dato, xx dato, xx dato.. Vil ikke ødelegge på noen måte men siden jeg vet at dere skal flytte sammen så ville jeg si fra som en medsøster. Om dere har åpent forhold er det jo greit men om ikke så vet du hvertfall om det nå 🖤 Vennlig hilsen xxx"

Enda bedre om du får screenshot av chat med han der via en fake profil eller venninne hvor han deler snappen sin f eks. For hvis ikke kan han påstå at profilen er fake og at det ikke er han. 

Har selv vært sammen med en utro mann og vet alle unnskyldningene de kommer med 

Anonymkode: 58c85...009

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ville droppet det.  Du aner ikke noe om hvorfor han har profil på Tinder. Kanskje er forholdet dårlig, kanskje hun vet det. At de feks leter etter partner for trekant eller har et åpent forhold. 

Det er jo sannsynlig at han ikke er fornøyd med forholdet og leter etter den rette. Det er simpelt  gjort å bare ha ei/en kjæreste midlertidig imens man leter etter den rette. Men det er dessverre svært vanlig. Mye vanligere enn man tro. Mange av parene som har vært gift eller samboere i årevis kan ha det slik hos den ene parten. Ser det særlig hos menn fordi de oftere er avhengig av en fast seksualpartner.

Tenker uansett hvilken grunn eksen din har, så har du ikke noe med det. Og du driter deg skikkelig ut om hun vet han har profil og syns det er greit. Det er også stor fare for at hun bare blir sur på deg. Tenker at enten det er sant eller ei, så sier du det fordi du vil ødelegge forholdet mellom henne og eksen din. Typisk damer å tenke sånn.

Anonymkode: 5ab70...883

• Liker 3
Skrevet

Hvis du har skjermbildet så er det vel bare sende de?

• Liker 1
Skrevet

La nå en ex være ex.... Gå videre i livet og se deg ikke tilbake. Han var tydligvis ikke god nok for deg 🙂

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du så opphengt i hva din eks driver med? 

Gå videre og ikke bry deg.

Anonymkode: 91bcd...831

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ts, legg merke til at kommentarene over her er fra menn.... Og sannsynligvis utro menn...  De taper på at kvinner skaper søsterskap og varsler hverandre fordi man ville visst om det selv om det var seg. Men søsterskapet og medmenneskeligheten står sterkere enn kg-menn som prøver å shame kvinner som vil varsle om utro menn. 

Si fra til henne ❤️

Anonymkode: 58c85...009

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Gjest Chroma
Skrevet

Ville gitt henne beskjed. Det er vondt å bli bedratt, alle fortjener å vite det. 

Skrevet (endret)

Autokorrektur 

Endret av Solveig32
Glemte å skrive anonymt
AnonymBruker
Skrevet

Hva er han for deg? Sjalu eller bare hevngjerrig? La ekser være ekser, ikke noe du behøver å bruke noe energi på.

Anonymkode: fae04...0a8

• Nyttig 1
Skrevet

La x være x. Ny samboer, på Tinder, ikke ditt problem. Men gi gjerne et hint til nye samboer. Så får hun ta det derifra. Dette er ikke ditt problem. 

• Liker 2
Skrevet

Tenker det er en forskjell om det er barn inne i bildet eller ikke….

AnonymBruker
Skrevet

Exen min har og samboer og sende meg bilder av seg som kysset mot kamera samt dicpics... gutter liker å kjenne/tro de fremdeles er attraktive på markede selv om de er i et forhold..

jeg tenker det ikke er din oppgave å si fra.. det blir fort tolket som « den bitre eksen som ikke er over eksen sin» 

Anonymkode: 31007...31d

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor skal du gjøre noe? Gå videre i livet. Ikke ditt problem. Hvis du føler for å gjøre noe virker det som du er litt bitter. Og jeg er kvinne

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du føler et stort behov for å gi beskjed til denne dama, som er veldig forståelig så burde du få noen andre til å gjøre det. 

Får selv dickpics av en ex med samboer både titt og ofte, men fordi jeg er en ex og ikke har noe interesse av å ødelegge mellom de to så lar jeg det bare være og ignorerer bildene. 

Anonymkode: 5a889...f4f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eneste grunnen til at jeg ønsker at hun skal få vite det er at det nå er fire barn som må flytte sammen mot sin vilje. Og går dette forholdet til helvete om ei stund pga hand greier på tinder så syns jeg barna burde blitt skånet for det

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Eneste grunnen til at jeg ønsker at hun skal få vite det er at det nå er fire barn som må flytte sammen mot sin vilje. Og går dette forholdet til helvete om ei stund pga hand greier på tinder så syns jeg barna burde blitt skånet for det

Enig med deg der! Om du har noe valg så få noen andre til å gi beskjed. Stor fare for at han klarer å snakke seg ut av det så lenge det kommer fra eksen.

Anonymkode: 5a889...f4f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal fortelle henne det. Joda, du burde ikke bry deg om hva eksen gjør, men om han er utro så burde hun få vite det før heller enn senere… Om det er helt uskyldig så gjør det henne ikke noe å få tilsendt en skjermdump av profilen hans uansett. 

Send det anonymt om du må. 

Anonymkode: e603a...16c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...