pusla Skrevet 12. januar 2006 #23 Skrevet 12. januar 2006 Opprinnelig ikke noen fan av noen av dem, men har hørt singelen til Marit på radioen noen ganger nå, og den er kjempefin. Bare digger det partiet med "abba-piano". Er resten av skiva like bra skal jeg ikke se bort fra at jeg kan finne på å kjøpe den.
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2006 #24 Skrevet 12. januar 2006 Jeg håper virkelig ikke at Marion bruker kvinneguiden, så hun slipper å utsettes for slik hets som dette her av mennesker som ikke kjenner henne! Skjerp dere!
Anglofil Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #25 Skrevet 12. januar 2006 Hets og hets fru blom.. Jeg har opplevd verre ting fra gjestene her inne... Mvh Yvonne
søndagsengel? Skrevet 13. januar 2006 #26 Skrevet 13. januar 2006 Noen som har hørt låta, da? ← Jepp. den er veldig fin, synes jeg! Litt ABBA-aktig, som en annen her har skrevet. Den svinger i hvertfall Og fikk småen i magen til å ta noen ekstra saltoer, kjentes det ut som
Cilla Skrevet 14. januar 2006 #27 Skrevet 14. januar 2006 Har ikke hørt annet et lite klipp på Lydverket her en kveld, men jeg gleder meg i hvertfall til plata kommer. Dersom jeg liker singelen hennes, serjeg nok ikke bort fra at jeg kommer til å kjøpe plata.
Cinnamon Skrevet 16. januar 2006 #28 Skrevet 16. januar 2006 Jeg har hørt den på radioen et par ganger og syns den høres bra ut.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #29 Skrevet 17. januar 2006 Det håper jeg virkelig, for det skal ikke mye til før man er hyggeligere enn Marion. Gikk på skole med henne, vet akkurat hvordan hun er ← Og jeg har festa med en eks av henne også hadde noen historier om dama... Marit var søt da (god kveld, norge). har alltid heia på henne jeg også!!
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #30 Skrevet 18. januar 2006 Bare jeg som ikke har hørt? Noen som vet hva låten heter?
søndagsengel? Skrevet 18. januar 2006 #31 Skrevet 18. januar 2006 Bare jeg som ikke har hørt? Noen som vet hva låten heter? ← Don't save me
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå