Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uforglemmelig! :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opprinnelig ikke noen fan av noen av dem, men har hørt singelen til Marit på radioen noen ganger nå, og den er kjempefin. Bare digger det partiet med "abba-piano". Er resten av skiva like bra skal jeg ikke se bort fra at jeg kan finne på å kjøpe den.

Skrevet

Jeg håper virkelig ikke at Marion bruker kvinneguiden, så hun slipper å utsettes for slik hets som dette her av mennesker som ikke kjenner henne!

Skjerp dere!

Skrevet

Hets og hets fru blom.. :roll: Jeg har opplevd verre ting fra gjestene her inne... :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Noen som har hørt låta, da?

Jepp. den er veldig fin, synes jeg! Litt ABBA-aktig, som en annen her har skrevet. Den svinger i hvertfall :) Og fikk småen i magen til å ta noen ekstra saltoer, kjentes det ut som :ler:

Skrevet

Har ikke hørt annet et lite klipp på Lydverket her en kveld, men jeg gleder meg i hvertfall til plata kommer. Dersom jeg liker singelen hennes, serjeg nok ikke bort fra at jeg kommer til å kjøpe plata.

Skrevet

Jeg har hørt den på radioen et par ganger og syns den høres bra ut.

Skrevet
Det håper jeg virkelig, for det skal ikke mye til før man er hyggeligere enn Marion. Gikk på skole med henne, vet akkurat hvordan hun er  :forvirret:

Og jeg har festa med en eks av henne også hadde noen historier om dama... :forvirret:

Marit var søt da (god kveld, norge). har alltid heia på henne jeg også!!

Skrevet

Bare jeg som ikke har hørt? :sjenert:

Noen som vet hva låten heter? :)

Skrevet
Bare jeg som ikke har hørt?  :sjenert:

Noen som vet hva låten heter? :)

Don't save me

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...