Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

http://www.dagbladet.no/kultur/2006/01/10/454329.html

Jeg må si at jeg nok aldri var en stor fan av M2M, men jeg har alltid holdt en knapp på Marit Larsen. Og etter alt oppstyret rundt Marion Ravn, er jeg rimelig lei divanykker og andre oppslag omkring "Raven". Har alltid hatt sansen for Marit Larsen, virker som ei jordnær jente, i motsetning til hennes tidligere kollega.. Men men, det er ihvertfall meg.. Blir et gledelig gjensyn, venter spent på plata som kommer til våren.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Gjest LoisLane
Skrevet

Singelen fikk bra kritikk i Dagbladet i dag, så jeg. Jeg heier også på Marit!

Skrevet

Jeg syns den nye singelen hennes var bra jeg. Den kan jeg like å høre på!! Syns hun virker mye mer voksen og jordnær enn Marion ja. Hun syns jeg har vært en skuffelse til tross for at hun har en helt herlig stemme om hun får vist den frem.

Skrevet

Hvem er M2M?

Gjest LoisLane
Skrevet

Ikkeno for deg. Hu I Svingen. Poppete fjortisduo for noen år tilbake. Marion og Marit, som ble uvenner.

Skrevet

Må si at jeg ikke akkurat var M2M fan, men jeg heier på Marit! Hu virker, som dere andre sier, mye mer jordnær og voksen. Marion synes jeg virker mye mer overfladisk og overlegen. Kan selvfølgelig hende jeg tar feil da. Jeg har jo bare dannet meg et bilde av de gjennom media.

Uansett synes jeg det er litt artig at den mer stille og rolige jenta som ble avskrevet av media etter oppløsingen av M2M, nå får gode kritikker.

Skrevet

Marit Larsen er den hyggeligste og flinkeste av de to. Jeg har insider information. :sjarmor:

Skrevet

Jeg har ikke hørt den singelen, men jeg husker at Ole Evenrud kom med en kommentar om de to jentene for noen år siden, og da sa han at det kom til å være Marit som ble den største stjerna til slutt. Så jeg har ventet.......

Hva heter låta?

Skrevet
http://www.dagbladet.no/kultur/2006/01/10/454329.html

Jeg må si at jeg nok aldri var en stor fan av M2M, men jeg har alltid holdt en knapp på Marit Larsen. Og etter alt oppstyret rundt Marion Ravn, er jeg rimelig lei divanykker og andre oppslag omkring "Raven". Har alltid hatt sansen for Marit Larsen, virker som ei jordnær jente, i motsetning til hennes tidligere kollega.. Men men, det er ihvertfall meg.. Blir et gledelig gjensyn, venter spent på plata som kommer til våren.

Helt enig med deg. Marion er så innmari PR-kåt synes jeg

Skrevet
Marit Larsen er den hyggeligste og flinkeste av de to. Jeg har insider information.  :sjarmor:

Det håper jeg virkelig, for det skal ikke mye til før man er hyggeligere enn Marion. Gikk på skole med henne, vet akkurat hvordan hun er :forvirret:

Skrevet
Det håper jeg virkelig, for det skal ikke mye til før man er hyggeligere enn Marion. Gikk på skole med henne, vet akkurat hvordan hun er  :forvirret:

:ler:

Gjest cecilia
Skrevet

Hørte litt av den nye sangen hennes, og den virka bra den. Enige med dere, Marit virker mye mer voksen og ikke minst hyggelig.

Men hva var det egentlig de krangla om? Har ikke fått med meg det, jeg..

Gjest LoisLane
Skrevet

Plateselskapet sparket Marit og ga Marion en fet kontrakt i stedet. Det ble vel ikke det beste klimaet etter det, selv om Marit i et nylig intervju påsto at de fremdeles var venner- bare litt perifere.

Noen som har hørt låta, da?

Skrevet

Jeg fikk et dårlig inntrykk av Marion da hun var med på Torsdagsklubben for noen år siden. Det er noe av det mest pinlige jeg har noengang sett på norsk TV.....

Gjest cecilia
Skrevet
Jeg fikk et dårlig inntrykk av Marion da hun var med på Torsdagsklubben for noen år siden. Det er noe av det mest pinlige jeg har noengang sett  på norsk TV.....

:ler::ler: :grine2: :grine: Jepp, den husker jeg meget godt. Pinlig var bare forbokstaven..

Skrevet
:ler:  :ler:  :grine2:  :grine:  Jepp, den husker jeg meget godt. Pinlig var bare forbokstaven..

:Nikke:

Skrevet

eneste gangen jeg kan huske at publikum noen gang har buuet på en av gjestene i torsdagsklubben... *knallbra*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...