AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #1 Skrevet 14. juni 2023 Typen har fylt rundt tall for en måned siden og ville ikke feire da men snakket om mulig felles bursdag med to kompiser til høsten . Nå har kjærestene til disse to kompisene invitert til felles surprise Party for sine kjære i August og han føler seg forståelig oversett og glemt ( . så til problemet mitt : Jeg forsøker å være der å støtte men han han og legger seg på gjesterommet , trekker seg unna og vil være alene.. Det får meg til å føle meg avvist . Det er ikke første gang han avviser meg slik når han har det tøft . Det verste er at han har flere ganger klaget på at jeg ikke ser han ??? Da hans far døde sa han til og med at jeg ikke klarte å være der for han. Vi hadde liksom tenkt å kjøpe bolig sammen men når han ikke klarer å slippe meg inn når han har det vansklig og bruker det mot meg etter på får det meg til å revurdere og bli usikker på hele forholdet vårt . Når jeg liksom har tatt opp denne problematikken med han tidligere sier han at jeg prøver å løse ting for han isteden for bare å være , lytte ect. Men han gir meg ikke sjanse til å gjøre noe jo. Bare ber meg gå så fort han ser meg . ville dere reagert som meg i en slik situasjon ? Det er ikke jeg som er urimelig eller gæren her ? Anonymkode: a5040...350 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #3 Skrevet 14. juni 2023 Du er altfor egoistisk. Gi han litt space. Når jeg er sur eller skuffa så er det siste jeg vil at en kjæreste skal komme å dulle. La han få være alene så går det over av seg selv igjen Anonymkode: 61c3d...d87 2
Virrevirrevapp Skrevet 15. juni 2023 #4 Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Typen har fylt rundt tall for en måned siden og ville ikke feire da men snakket om mulig felles bursdag med to kompiser til høsten . Nå har kjærestene til disse to kompisene invitert til felles surprise Party for sine kjære i August og han føler seg forståelig oversett og glemt ( . så til problemet mitt : Jeg forsøker å være der å støtte men han han og legger seg på gjesterommet , trekker seg unna og vil være alene.. Det får meg til å føle meg avvist . Det er ikke første gang han avviser meg slik når han har det tøft . Det verste er at han har flere ganger klaget på at jeg ikke ser han ??? Da hans far døde sa han til og med at jeg ikke klarte å være der for han. Vi hadde liksom tenkt å kjøpe bolig sammen men når han ikke klarer å slippe meg inn når han har det vansklig og bruker det mot meg etter på får det meg til å revurdere og bli usikker på hele forholdet vårt . Når jeg liksom har tatt opp denne problematikken med han tidligere sier han at jeg prøver å løse ting for han isteden for bare å være , lytte ect. Men han gir meg ikke sjanse til å gjøre noe jo. Bare ber meg gå så fort han ser meg . ville dere reagert som meg i en slik situasjon ? Det er ikke jeg som er urimelig eller gæren her ? Anonymkode: a5040...350 Hør på det han sier. Han vil ikke ha trøst, men løsninger. Begynn å handle inn til bursdagsfesten du skal lage for ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå