Rotemor Skrevet 18. juni 2023 #21 Del Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det er man ikke. Det ligger mange restplasser både for juni, juli og august. Jeg kjøpte selv en reise for en uke siden, betalte 3 495 kr per pers for en uke i Bulgaria i August. Anonymkode: 78a77...e7a «Restplasser» … Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 19. juni 2023 #22 Del Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Norwegian har direktefly til Rhodos fra Gardermoen. Anonymkode: 4b62f...fc4 Til Kreta også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #23 Del Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 15.6.2023 den 22.48): Kroatia, Trogir området Anonymkode: 7a49c...8e8 Hvis man vil ha både basseng, strand og mulighet for å gå i sentrum, så er det mange andre steder jeg heller ville valgt i Kroatia. F.eks Makarska, Primosten eller Korcula. Trogir er tungvindt med tanke på at det ikke er strand veldig sentrumsnært, og man må bruke båt. Eventuelt man må gå ett stykke for å komme til byen. Trogir er absolutt ett område man bør besøke, men om bading er hovedformålet med ferien så ville jeg valgt noe annet. De siste årene har det også blitt mye mer folk i Trogir, og det er tidvis omtrent umulig gå i gatene pga folkemengden. Anonymkode: 0dc8d...df6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå