Gå til innhold

Helt ville raptuser på kveldstid

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Valpen på 12 uker er rolig på dagtid, normal på ettermiddagen, men helt vill på kvelden. Altså jeg er kjent med begrepet raptus, men dette er ille🤣 den freser rundt, biter på oss og alt annet, peser og stresser. I den modusen klarer vi ikke å nå gjennom, og selv om den spiser en godbit så er det bare i forbifarten. Dette skjer hver kveld og trenger ikke å ha vært noe særlig begivenhetsrik dag. Har puttet valpen i bur for at den skal roe seg, men det blir fort mye lyd. Noen andre tips?

Anonymkode: f4e90...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis det er sommervær der du bor ville jeg bare satt meg ute med valpen når den blir sånn. 

Anonymkode: ecf3a...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er noe med kvelden altså. Min på 2,5 år kan fortsatt finne på å få litt raptus på kvelden uansett hva vi har gjort og hvor rolig hun er hele dagen.

Anonymkode: 85fee...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 hours ago, AnonymBruker said:

Det er noe med kvelden altså. Min på 2,5 år kan fortsatt finne på å få litt raptus på kvelden uansett hva vi har gjort og hvor rolig hun er hele dagen.

Anonymkode: 85fee...62f

Har også tenkt at det er et eller annet med kvelden. Det har vært sånn med alle hundene jeg har hatt også, samme hvor unge eller gamle de har vært, hva de har gjort i løpet av dagen, hvor mye de har fått brukt seg, vær, temperatur... Glemmer aldri den kvelden hvor den gamle new foundlanderen vår (etter å ha vært like late og bedagelige som vanlig hele dagen) fikk raptus på vei opp fra bilen, stakk til skogs og kom stolt hjem igjen med et helt tre.

Anonymkode: 3dd15...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min på 8 mnd får alltid raptus etter kveldsmåltidet. 

Anonymkode: a990a...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mine 2 katter på 12 år har også raptuser hver kveld. Det er så koselig og gøy å se på🥰

Anonymkode: b7463...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...