Gå til innhold

Hjelp meg finne ny maskara (tubing maskara)

Megplussto

Anbefalte innlegg

Jeg har i maaange år brukt maskara fra loreal (se bilde). Dette er en type maskara som jeg etter litt googling har skjønt at er en tubing maskara. Den kommer altså av i små tuber/rør, og jeg ELSKER den. Holder hele dagen, gir fantastisk tykkelse og lengde, og klumper ikke. Når jeg fjerner sminken på kvelden så brukes lunket vann, og vipps, sminkefri uten å måtte bruke sminkefjerner og bli sort i hele fjeset. Jeg tåler også sminke litt dårlig og blir raskt rød i øynene, så det å kunne fjerne maskaraen på denne måten har vært helt topp og har irritert øyene minimalt.

Loreal har sluttet med favoritten, og jeg leter etter ny favoritt. Det må være tubing maskara. Er det noen som har tips? Jeg har vært innom flere kosmetikkbutikker uten at de kunne hjelpe meg (de hadde ingen andre slike sier de), og nå sist var jeg på parfymeri hvor jeg kjøpte en svindyr en fra et fancy merke (nesten 500 kr!). Når jeg kom hjem viste det seg å ikke være tubing,  og den viste seg å være dritdårlig og drysser som et helsike allerede etter noen timer ved første bruk.

Så. Jeg tyr til kvinneguiden. Tips til tubing maskara?

4D6523EE-573F-4BC0-B844-6E3E73EF9B9B.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Min favoritt er Maybelline Lash Sentational. Ikke 100% sikker på at det er en ekte tube mascara, men den kommer av som en. Ellers brukte jeg Kanebo sin 38°C før, den heter vel nå Sensai Mascara 38°C.

Anonymkode: 6b44c...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den turkise maskaraen til loreal AIR er tube macaraen som erstattet din gamle favoritt nesten like god 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du lagde denne tråden, den mascaraen du nevner var også min favoritt, men jeg ante ikke noe om at det het tube mascara. 

Kanskje denne kan være noe? Jeg har ikke prøvd den, men de beskriver den slik som du beskriver den andre. 

Screenshot_20230615_063755_Chrome.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...